معرفی و دانلود برنامه همراه کارت ؛ انجام امورات بانکی

برنامه همراه کارت

برنامه همراه کارت این امکان را فراهم می‌آورد تا بتوانید امورات بانکی نظیر انتقال وجه، پرداخت قبوض، خرید شارژ و غیره را بدون نیاز به مراجعه حضوری به بانک انجام دهید. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه همراه کارت بپردازیم و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن همراه کارت

امروزه بسیاری از افراد از اپلیکیشن های موبایلی جهت انجام امورات بانکی خود می‌کنند. برنامه های متعددی در این زمینه ارائه شده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به اپلیکیشن همراه کارت اشاره کرد. جهت استفاده از قابلیت های اپلیکیشن مذکور نیازی به مراجعه به بانک نخواهید داشت و تنها با داشتن رمز دوم قادر به انجام فعالیت های مالی نظیر خرید شارژ، پرداخت قبوض و غیره خواهید بود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

اپلیکیشن مذکور برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و به صورت رایگان قابل دانلود است. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی دقیق‌تر اپلیکیشن همراه کارت بپردازیم. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه همراه کارت

برنامه همراه کارت امکان انجام فعالیت های مالی نظیر پرداخت قبوض، خرید شارژ و بسته های اینترنتی، انتقال وجه و کمک به موسسات خیریه را برایتان فراهم می‌کند. علاوه بر آن شما می‌توانید از این اپلیکیشن به عنوان درگاه پرداخت در فروشگاه های اینترنتی استفاده کنید. برنامه مذکور شامل قابلیت های متعددی می‌شود و با استفاده از آن قادر به مدیریت کارت های بانکی خود خواهید بود.

در صورتی که برای اولین بار برنامه همراه کارت را اجرا می‌کنید، از شما خواسته می‌شود تا یک رمز عبور جهت ورود به برنامه تعیین نمایید. بدین ترتیب قادر به جلوگیری از دسترسی سایر افراد به اطلاعات این اپلیکیشن خواهید بود. پس از ورود به محیط اصلی برنامه نیاز است تا نسبت به ثبت کارت های بانکی خود اقدام نمایید. بدین منظور می‌توانید شماره کارت مورد نظر خود را وارد کنید. برنامه همراه کارت از یک اسکنر هم بهره می‌برد که توسط آن می‌توانید شماره کارت مورد نظر را اسکن نمایید.

برنامه همراه کارت

در صفحه اصلی برنامه به قابلیت هایی نظیر انتقال وجه، دریافت موجودی، مشاهده 10 تراکنش آخر، خرید شارژ و بسته های اینترنتی و پرداخت قبوض دسترسی خواهید داشت. توجه داشته باشید که در حال حاضر تنها دارندگان کارت های بانک آینده می‌توانند از سرویس های دریافت موجودی و 10 تراکنش آخر استفاده کنند. از سوی دیگر کاربران می‌توانند از مبدا کارت های بانک آینده، ملی، کشاورزی، انصار، پست بانک، سرمایه، شهر، ایران زمین، پاسارگاد، دی، سامان و حکمت به کارت تمامی بانک های عضو شتاب وجه انتقال دهند.

برنامه همراه کارت

برنامه همراه کارت امکان کمک به موسسات خیریه را هم برایتان فراهم می‌کند. از اصلی ترین قابلیت های برنامه مذکور می‌توان به امکان استفاده از آن به عنوان ابزار پرداخت در فروشگاه های اینترنتی اشاره کرد. شما می‌توانید در هنگام خرید از فروشگاه های اینترنتی برنامه همراه کارت را به عنوان درگاه پرداخت انتخاب نمایید. سپس با وارد کردن شماره تلفن خود یک پیام حاوی مبلغ قابل پرداخت در این برنامه دریافت خواهید کرد. بدین ترتیب با وارد کردن رمز دوم کارت خود قادر به پرداخت مبلغ مورد نظر خواهید بود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی Note 20 Ultra

برنامه همراه کارت

برنامه همراه کارت امکان دسترسی به سوابق تراکنش ها را هم در اختیار کاربران خود قرار داده است. همچنین شما می‌توانید کارت های مقصد، شارژ و شناسه قبض های مورد نظر خود را جهت دسترسی سریع و آسان در بخش پرداخت های پرکاربرد ثبت نمایید.

برنامه همراه کارت

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه همراه کارت پرداختیم. با استفاده از آیکون دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون XS Max

نقاط قوت:

  • امکان ثبت و مدیریت کارت ها
  • امکان خرید شارژ و بسته اینترنتی
  • امکان پرداخت قبوض
  • امکان انتقال وجه
  • امکان استفاده از برنامه به عنوان درگاه پرداخت در فروشگاه های اینترنتی
  • امکان دسترسی به سوابق تراکنش ها

نقاط ضعف:

  • قابلیت هایی نظیر انتقال وجه، دریافت موجودی و گردش حساب تنها برای برخی از بانک ها فعال است

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی آیفون XS

دوربین سلفی آیفون 7 Plus

iPhone 11 Pro دوربین

تعمیرات موبایل

همراه کارت
نام همراه کارت
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments