تعویض گلس یا شیشه شکسته iPhone 8 Plus تعویض گلس یا شیشه شکسته iPhone 8 Plus

تعویض گلس یا شیشه شکسته iPhone 8 Plus

اگر گلس یا شیشه روی ال سی دی آیفون 8 پلاس شما شکسته و نیاز به تعویض دارد، نگران هزینه و کیفیت انجام آن نباشید. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعویض گلس ال سی دی آیفون 8 پلاس  را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

افتادن گوشی رایج ترین اتفاقی است که منجر به خرابی آن می‌شود!

قبل از اینکه در رابطه با جزئیات تعویض گلس ال سی دی آیفون 8 پلاس صحبت کنیم، بهتر است اطلاعات جالبی را خدمتتان ارائه نماییم. طبق آمار افتادن گوشی از دست کاربران رایج ترین عاملی است که به شکل های مختلف منجر به خراب شدن گوشی می‌شود. در 80 درصد مواقع زمانی که گوشی از دست کاربر می‌افتد و به زمین برخورد می‌کند از ناحیه صفحه نمایش دچار مشکل خواهد شد. این مشکل عموما به صورت شکستگی هایی نمایان می‌شود و در خیلی از موارد هم منجر به روشن نشدن دستگاه و سوختن تاچ و ال سی دی آن خواهد شد.

 

برای تعویض گلس آیفون 8 پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

بنابراین توصیه می‌کنیم همیشه مراقب باشید تا گوشی بنا به دلایل مختلف همچون سهل انگاری و غیره از دست شما به زمین نیفتد چون این مسئله با توجه به ساختار گوشی ها (به ویژه گوشی های جدیدتر) می‌تواند آسیب های جدی را به دستگاه وارد کند. طبق آمار در 90 درصد مواقع شکستن گلس ال سی دی آیفون 8 پلاس هم در اثر همین سانحه و افتادن موبایل از دست کاربر رخ می‌دهد. پس به یاد داشته باشید که پیشگیری بهتر از درمان است و همیشه سعی کنید به بهترین شکل ممکن از گوشی خود محافظت کنید.

در چه شرایطی قادر به تعویض گلس یا شیشه بیرونی ال سی دی آیفون 8 پلاس هستیم؟

تعویض گلس ال سی دی آیفون 8 پلاس همیشه نمی‌تواند به عنوان راه حل مورد استفاده قرار گیرد، چون در برخی شرایط امکان رفع مشکل گوشی با تعویض گلس آن وجود ندارد و شما ملزم به تعویض کردن کل مجموعه تاچ و ال سی دی خواهید شد. زمانی که گوشی از دست شما بیفتد و به صفحه نمایش آن آسیب وارد شود، سه حالت مختلف ممکن است به وجود آید که به شرح زیر هستند:

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 8 پلاس اپل 

  • حالت اول: در حالت نخست ضربه وارد شده به گوشی سبب می‌شود که تاچ و ال سی دی دستگاه از کار بیفتند و گوشی کاملا خاموش می‌شود و قابل روشن شدن نخواهد بود. در این حالت ممکن است با فشردن دکمه پاور گوشی ویبره بخورد اما صفحه آن روشن نشود که این مسئله نشان دهنده سالم بودن مادربرد دستگاه و از کار افتادن تاچ و ال سی دی آن خواهد بود. بنابراین حالت اول حالتی است که صفحه نمایش گوشی هیچ چیزی را نشان نمی‌دهد و کاملا سیاه شده می‌شود.

 

تعویض گلس ال سی دی آیفون 8 پلاس

 

  • حالت دوم: در این حالت صفحه نمایش گوشی روشن می‌شود اما دستورات لمسی شما اجرا نخواهند شد! یعنی هر چقدر نقاط مختلف صفحه را لمس می‌کنید هیچ عکس العملی از سوی گوشی دریافت نخواهید کرد. در این حالت تاچ یا دیجیتایزر دستگاه معیوب شده است. ممکن است در این حالت شکستگی هایی هم روی صفحه نمایش دستگاه دیده شود و یا اصلا شکستگی قابل مشاهده نباشد و فقط تاچ گوشی کار نکند.

 

  • حالت سوم: در این حالت که شانس وقوع آن نسبت به حالت های دیگر کمتر است، ضربه وارد شده به گوشی منجر به ایجاد ترک و شکستگی بر روی نمایشگر دستگاه می‌شود اما با این حال تاچ و ال سی دی آن بدون مشکل کار می‌کنند! به بیان دیگر در این حالت شما می‌توانید علیرغم شکستگی هایی که روی صفحه نمایش گوشی به وجود آمده، بدون مشکل از آن استفاده کنید و محتوای صفحه را ببینید و با آن تعامل داشته باشی

 

متاسفانه در شرایطی که حالت اول و دوم رخ دهد، نمی‌توانید با تعویض گلس یا شیشه روی ال سی دی آیفون 8 پلاس مشکل صفحه نمایش را برطرف سازید چون ضربه وارد شده به دستگاه منجر به آسیب دیدن تاچ یا ال سی دی گوشی و یا هر دو قطعه مذکور شده است. پس در این دو حالت تنها راه حل موجود مربوط به تعویض کامل تاچ ال سی دی می‌شود. اما در حالت سوم می‌توانید با تعویض گلس یا شیشه شکسته گوشی آیفون 8 پلاس بدون نیاز به تعویض کامل تاچ و ال سی دی آن مشکل را برطرف سازید! اگر خوش شانس باشید و این حالت به وجود آید هزینه تعمیر آیفونتان به مراتب کاهش پیدا می‌کند.

هزینه تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون 8 پلاس (iPhone 8 Plus) چقدر است؟

هزینه تعویض گلس ال سی دی آیفون 8 پلاس در مقایسه با تعویض تاچ ال سی دی این گوشی به مراتب کمتر است. هزینه انجام این کار تقریبا یک سوم هزینه تعویض کامل تاچ ال سی دی آن خواهد بود. بنابراین اگر خوش شانس باشید و بتوانید با تعویض گلس مشکل ال سی دی گوشی را برطرف کنید، هزینه تعمیرات موبایل هم کاهش پیدا می‌کنند و این مسئله به نفع شماست. اگر می‌خواهید تعویض و تعمیر آیفون 8 پلاس گلس شکسته خود را با بهترین کیفیت ممکن و کمترین هزینه انجام دهید، توصیه می‌کنیم از سرویس و خدمات موبایل کمک استفاده نمایید. تیم موبایل کمک با بهره‌گیری از مدرن ترین تجهیزات ممکن با بهترین کیفیت تعویض گلس ال سی دی آیفون شما را انجام می‌دهند.

 

برای تعویض گلس آیفون 8 پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

بیشتر بخوانید: تعمیر تخصصی آیفون

تعویض گلس یا شیشه بیرونی ال سی دی iPhone 8 Plus چقدر زمان می‌برد؟

عموما برای تعویض گلس ال سی دی آیفون 8 پلاس مدت زمانی در حدود 2 روز نیاز خواهد بود چون انجام این پروسه با استفاده از تجهیزات و دستگاه های خاصی صورت می‌پذیرد که هر یک از آن ها برای انجام وظیفه خود نیازمند چند ساعت زمان هستند. هرچقدر تعویض گلس گوشی با دقت و حوصله بیشتری انجام شود، کیفیت نهایی هم افزایش می‌یابد بنابراین توصیه می‌کنیم برای تعویض گلس آیفون خود عجله نداشته باشید و اجازه دهید تمام مراحل کار با بیشترین دقت ممکن طی شوند و بدین ترتیب بهترین نتیجه حاصل گردد. پس تعویض گلس یا شیشه روی ال سی دی آیفون 8 پلاس حدودا 2 روز زمان لازم دارد. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعویض گلس iPhone خود را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید.

 

تعویض گلس ال سی دی آیفون 8 پلاس

 

بیشتر بخوانید: راهنمای تعویض گلس یا شیشه شکسته تمامی مدل‌های آیفون اپل

تعویض گلس ال سی دی آیفون 8 پلاس را به موبایل کمک بسپارید!

با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعویض گلس و تعمیرات آیفون 8 پلاس اپل را با صرف کمترین هزینه و قیمت ممکن انجام دهید. کارشناسان تعمیر این شرکت افراد خبره‌ای هستند که به مدرن ترین تجهیزات و جدیدترین متدهای تعمیر دسترسی دارند. این امر سبب می‌شود تا کیفیت نهایی تعمیر گوشی شما به حداکثر مقدار ممکن برسد. بنابراین اگر نیازمند این هستید که گلس ال سی دی آیفون خود را تعویض نمایید، موبایل کمک بهترین بستر ممکن را در اختیارتان قرار می‌دهد. برای ثبت سفارش تعویض گلس شیشه شکسته آیفون 8 پلاس خود در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیر موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

همچنین در صورت نیاز به خرید گوشی می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

برای تعویض گلس آیفون 8 پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

بیشتر بخوانید:

قطعات iPhone 8 Plus 

گلس آیفون 8 پلاس

شیشه آیفون 8 Plus

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل