تعویض گلس یا شیشه شکسته ال سی دی آیفون ۷ تعویض گلس یا شیشه شکسته ال سی دی آیفون ۷

تعویض گلس یا شیشه شکسته ال سی دی آیفون ۷

تعویض گلس یا شیشه شکسته گوشی می‌تواند در خیلی از مواقع منجر به کاهش هزینه های تعمیر موبایل شود و روشی جایگزین برای تعویض کامل تاچ و ال سی دی باشد. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعویض گلس یا شیشه بیرونی ال سی دی آیفون 7 اپل را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت انجام دهید. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

تعویض گلس ال سی دی با تعویض تاچ ال سی دی چه تفاوتی دارد؟

احتمالا اصلی ترین سوالی که در ذهنتان ایجاد شده این است که تعویض گلس چه تفاوتی با تعویض تاچ ال سی دی دارد! بنابراین تصمیم داریم در قدم اول تفاوت مابین این دو موضوع کاملا متمایز را برایتان شرح دهیم. پیش از هر چیز این مسئله را به خاطر بسپارید که منظور از گلس ال سی دی، شیشه محافظی است که توسط سازنده تاچ ال سی دی گوشی روی نمایشگر آن پرس شده و کاربر قابلیت جداسازی آن را ندارد. این گلس مثل یک فریم شیشه‌ای روی ال سی دی گوشی ها نصب می‌شود و از آسیب دیدن ال سی دی جلوگیری می‌کند. پس گلس ال سی دی گوشی با لایه محافظی که به عنوان لوازم جانبی خریداری و روی ال سی دی گوشی ها ضبط می‌شود تفاوت دارد. برای درک بهتر این مسئله توصیه می‌کنیم یک مرتبه مقاله شرح کامل قطعات تاچ ال سی دی گوشی موبایل و انواع تعمیر آن ها را مطالعه کنید تا با جزئیات اجزای تشکیل دهنده تاچ ال سی دی گوشی های موبایل آشنا شوید.

 

برای تعویض گلس ال سی دی آیفون 7 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

زمانی که تفاوت مابین گلس ال سی دی و خود تاچ و ال سی دی را تشخیص دهید، خیلی راحت متوجه تفاوت مابین تعمیر هر یک از این دو مورد هم خواهید شد. تاچ ال سی دی گوشی ها در واقع یک مجموعه یکپارچه است که از قطعاتی همچون گلس ال سی دی، تاچ، خود ال سی دی و چراغ های آن و فریم اصلی ال سی دی تشکیل می‌شود که در قالب یک مجموعه پرس شده‌اند، بنابراین زمانی که از تعویض تاچ ال سی دی صحبت می‌کنیم منظورمان تعویض این مجموعه است. اما زمانی که از تعویض گلس ال سی دی صحبت می‌شود منظور فقط تعویض شیشه محافظی است که روی ال سی دی دستگاه پرس شده و از آن محافظت به عمل می‌آورد. پس در تعویض گلس ال سی دی شاهد تعویض تاچ یا خود پنل LCD نیستیم و فقط گلس محافظ روی آن ها تعویض می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر ال سی دی آیفون ۷ اپل 

تعویض گلس یا شیشه بیرونی ال سی دی آیفون 7 چگونه قابل انجام است؟

همانطور که گفتیم قطعات تشکیل دهنده ال سی دی و تاچ گوشی های موبایل از جمله آیفون 7 اپل به صورت یکپارچه و در قابل یک قطعه کوچک روی هم پرس شده هستند. بنابراین شاید ای سوال در ذهنتان به وجود آید که چطور می‌توانیم یکی از اعضای این مجموعه که همان گلس ال سی دی است را از آن جدا کرده و تعویض کنیم! سوال شما کاملا منطقی است و انجام این کار هم اصلا ساده نیست! برای تعویض گلس ال سی دی آیفون 7 و دیگر گوشی های موبایل باید از ابزارها  تجهیزات مدرن و گران قیمتی استفاده کرد که پروسه جداسازی گلس از روی فریم و پرس گلس جدید را انجام می‌دهند. بدین منظور باید از چندین ابزار مختلف استفاده به عمل آید که هر یک وظایف مشخص و معینی دارند. پس تعویض شیشه بیرونی ال سی دی آیفون 7 توسط تعمیرکاران انجام نمی‌شود و عملا دستگاه های پیشرفته با نظارت تعمیرکاران این کار را انجام می‌دهند.

 

تعویض گلس یا شیشه شکسته ال سی دی آیفون 7

 

در چه شرایطی می‌توان به جای تعویض ال سی دی نسبت به تعویض گلس اقدام کرد؟

برای اینکه بتوانید تعویض گلس یا شیشه شکسته گوشی آیفون 7 را بدون نیاز به تعویض کامل تاچ و ال سی دی آن انجام دهید و مشکل دستگاه را برطرف سازید حتما باید شرایط خاصی برقرار باشد. این شرایط بدین صورت است که در اثر ضربه یا فشار وارد شدن به دستگاه فقط شیشه روی ال سی دی آن بشکند و خود LCD و تاچ گوشی کاملا سالم باشند. در این شرایط علیرغم شکستگی هایی که روی صفحه نمایش گوشی به وجود آمده تاچ و ال سی دی آن بدون مشکل کار خواهند کرد. پس اگر این نوع شکستگی در صفحه نمایش گوشی شما به وجود آمد می‌توانید با تعویض گلس مشکل را برطرف سازید. فراموش نکنید که اگر یکی از دو قطعه تاچ یا ال سی دی گوشی آسیب ببیند، دیگر قادر به رفع مشکل دستگاه با تعویض گلس نخواهید بود و ملزم به تعویض کامل تاچ ال سی دی می‌شوید.

 

برای تعویض گلس ال سی دی آیفون 7 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 7 اپل 

هزینه و مدت زمان مورد نیاز برای تعویض گلس یا شیشه ال سی دی آیفون 7

هزینه تعویض گلس ال سی دی آیفون 7 در مقایسه با هزینه‌ای که باید برای تعویض کامل تاچ ال سی دی این موبایل پرداخت شود به مراتب کمتر است. بنابراین اگر بتوانید با تعویض گلس آیفون مشکل شکستگی های روی صفحه نمایش آن را برطرف سازید، صرفه‌جویی قابل ملاحظه‌ای در هزینه‌هایتان داشته‌اید. هزینه تعویض گلس  یا شیشه ال سی دی آیفون 7 هم اکنون تقریبا یک دوم هزینه تعویض تاچ ال سی دی آن را به همراه دارد. اما همانطور که قبلا هم اشاره داشتیم تعویض گلس ال سی دی آیفون 7 کار ساده‌ای نیست و به دست تعمیرکاران انجام نمی‌شود بلکه با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات مدرن و پیشرفته قابل انجام خواهد بود و تعمیرکاران موبایل فقط وظیفه بهینه سازی تنظیمات تجهیزات و نظارت بر عملکرد آن ها را بر عهده دارند. عموما تعویض شیشه بیرونی ال سی دی آیفون 7 چیزی در حدود 1 الی 2 روز طول می‌کشد، چون باید به تدریج و با حوصله انجام شود. اگر می‌خواهید با کمترین قیمت ممکن و در کوتاه ترین زمان تعویض گلس ال سی دی و کلیه تعمیرات آیفون 7 اپل خود را انجام دهید توصیه می‌کنیم از سرویس و خدمات موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

 

تعویض گلس یا شیشه شکسته ال سی دی آیفون 7

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیر اپل

 

تعویض گلس ال سی دی آیفون 7 را به موبایل کمک بسپارید!

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم موبایل کمک بهترین بستر ممکن برای انجام تعمیرات موبایل را در اختیارتان قرار می‌دهد. تعویض گلس ال سی دی آیفون 7 و تعمیرات سایر گوشی‌های موبایل در این مرکز با استفاده از جدیدترین متدها و مدرن ترین تجهیزات انجام خواهد شد و کمترین قیمت را هم برایتان به همراه خواهند داشت. بنابراین اگر در پی تعویض گلس آیفون یا هر گوشی دیگری هستید، به سرویس موبایل کمک اعتماد کنید. به منظور ثبت سفارش تعویض و تعمیرات آیفون 7 اپل گلس شکسته خود در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

همچنین در صورت نیاز به خرید موبایل می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی آیفون 7

گلس آیفون 7

شیشه iPhone 7

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل