تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون ۶ تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون ۶

تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون ۶

تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون 6 اپل (Apple iPhone 6) علیرغم اینکه نسبت به تعویض تاچ ال سی دی گوشی هزینه کمتری دارد، دردسرهای بیشتری را شامل شده و نیازمند بکارگیری تجهیزات پیشرفته‌ای هم هست. با سرویس تعمیرات موبایل کمک می‌توانید تعویض گلس آیفون 6 اپل را با کمترین هزینه و قیمت ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

تعویض گلس یا شیشه ال سی دی چه تفاوتی با تعویض تاچ ال سی دی دارد؟

شاید این سوال در ذهنتان ایجاد شده باشد که تفاوت مابین تعویض گلس ال سی دی با تعویض تاچ ال سی دی گوشی های موبایل در چیست! پرسیدن این سوال از جانب یک کاربر معمولی کاملا قابل درک و معقولانه است. اگر بخواهیم خیلی ساده تفاوت مابین این دو نوع تعمیر را برایتان بیان کنیم باید بگوییم که در تعویض گلس ال سی دی فقط شیشه یا اصطلاحا گلسی که روی ال سی دی گوشی نصب شده تعویض می‌شود. دقت داشته باشید که این گلس توسط شرکت سازنده دستگاه روی LCD آن پرس شده و جداسازی آن فقط با تجهیزات پیشرفته امکانپذیر است.

 

تعویض گلس آیفون 6 اپل با کمترین قیمت در موبایل کمک

 

اما در تعویض تاچ ال سی دی، کل مجموعه تاچ و ال سی دی گوشی که شامل گلس روی ال سی دی هم می‌شود تعویض خواهد شد! بنابراین زمانی که تعویض گلس انجام گیرد، فقط شیشه روی ال سی دی تعویض می‌شود و عملا خود تاچ و ال سی دی گوشی تعویض نخواهند شد، اما زمانی که تعویض تاچ ال سی دی صورت می‌گیرد، کل مجموعه تاچ ال سی دی و گلس روی آن تعویض می‌شوند. به همین دلیل است که هزینه تعویض تاچ ال سی دی گوشی ها همیشه از هزینه تعویض گلس آن ها بیشتر خواهد بود. برای آشنایی دقیق تر با جزئیات و قطعات تشکیل دهنده تاچ ال سی دی گوشی های موبایل به مطالعه مقاله شرح کامل قطعات تاچ ال سی دی گوشی موبایل و انواع تعمیر آن ها بپردازید.

در چه شرایطی ملزم به تعویض تاچ ال سی دی آیفون 6 اپل خواهیم بود؟

در 80 درصد مواقع ضربه‌ای که به گوشی وارد می‌شود منجر به از کار افتادن کامل تاچ و ال سی دی خواهد شد که در این شرایط دگر نمی‌توان با تعویض گلس یا شیشه بیرونی مشکل گوشی را برطرف ساخت. اگر ضربه‌ای که به آیفون 6 اپل وارد می‌شود بنا به هر دلیل منجر به آسیب دیدن تاچ یا ال سی دی گوشی شود، دیگر نمی‌توانید با تعویض گلس مشکل را برطرف کنید و ملزم به تعویض تاچ ال سی دی خواهید شد. حتی اگر یکی از این دو قطعه (تاچ یا ال سی دی) آیفون 6 هم آسیب ببینند و قطعه دیگر سالم باشد، باز هم نمی‌توانید با تعویض گلس مشکل را برطرف سازید و ملزم به تعویض کامل تاچ ال سی دی آیفون 6 خواهید بود که پیش از این در مقاله تعمیر ال سی دی آیفون ۶ اپل با کمترین هزینه و سریع‌ترین حالت به طور جامع در رابطه با آن صحبت کرده بودیم.

 

برای تعویض گلس آیفون 6 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

تعویض گلس آیفون 6 اپل در چه شرایطی امکانپذیر است؟

با توجه به توضیحاتی که در بخش قبل ارائه کردیم مشخص است که فقط تحت یک شرایط خاص می‌توانید تعویض گلس یا شیشه شکسته گوشی آیفون 6 را بدون نیاز به تعویض کامل تاچ و ال سی دی آن انجام دهید. این شرایط مربوط به مواقعی می‌شود که ضربه وارد بر گوشی فقط به گلس روی ال سی دی آن آسیب زده باشد و منجر به آسیب دیدن تاچ یا خود ال سی دی دستگاه نشود. بنابراین زمانی می‌توانید با تعویض گلس یا شیشه ال سی دی آیفون 6 مشکل صفحه نمایش شکسته آن را برطرف کنید که تاچ و ال سی دی گوشی بدون مشکل کار کنند و فقط شکستگی هایی روی نمایشگر دستگاه به وجود آمده باشد که شکستگی های روی گلس ال سی دی هستند و با تعویض این قطعه از بین می‌روند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل آیفون

 

تعویض گلس آیفون 6 اپل با کمترین قیمت در موبایل کمک

 

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 6 اپل 

هزینه تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون 6 چقدر است؟

یکی از مزیت هایی که تعویض گلس آیفون 6 در مقایسه با تعویض کامل تاچ و ال سی دی دارد مربوط به کاهش هزینه تعمیر می‌شود. به بیان دیگر هزینه تعویض گلس یا شیشه آیفون 6 اپل به مراتب از هزینه تعویض کامل تاچ ال سی دی این گوشی کمتر است، بنابراین اگر خوش شانس باشید ضربه وارد بر گوشی فقط به گلس روی ال سی دی آسیب می‌زند و آسیبی به خود تاچ یا ال سی دی دستگاه وارد نمی‌کند. به طور میانگین باید گفت که هزینه تعویض گلس آیفون 6 تقریبا یک دوم هزینه تعویض کامل تاچ و ال سی دی این گوشی خواهد بود. اگر می‌خواهید با کمترین قیمت ممکن تعمیر آیفون 6 گلس شکسته را انجام دهید، توصیه می‌کنیم از خدمات شرکت موبایل کمک استفاده نمایید.

 

برای تعویض گلس آیفون 6 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

تعویض گلس یا شیشه ال سی دی iPhone 6 چگونه انجام می‌شود؟

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم تعویض شیشه بیرونی ال سی دی گوشی های موبایل از جمله آیفون 6 اپل توسط تعمیرکاران انجام نخواهد شد و با تجهیزات خاصی صورت می‌گیرد. بدین منظور باید از دستگاه های مدرنی استفاده شود که در هر مرکز تعمیرات موبایل وجود ندارند. بنابراین این احتمال وجود دارد که برخی از مراکز تعمیر موبایل در شرایطی که بتوان مشکل شکستگی صفحه نمایش آیفون 6 اپل را با تعویض گلس رفع کرد به شما بگویند که باید تعویض ال سی دی و تاچ را انجام دهید. برای تعویض گلس آیفون 6 از چند دستگاه مختلف استفاده می‌شود که یکی از آن ها گلس شکسته و پرس شده روی ال سی دی گوشی را از روی آن جدا می‌سازد. دستگاه دیگری وظیفه پرس گلس یا شیشه جدید را بر عهده دارد و از یک دستگاه دیگر هم برای حباب زدایی از گلس جدید استفاده به عمل می‌آید. بنابراین مراحل مختلفی باید با استفاده از دستگاه های خاص برای تعویض گلس آیفون 6 اپل طی شود.

با سرویسی که مرکز موبایل کمک ارائه کرده می‌توانید در کوتاه ترین مدت زمان ممکن و با صرف کمترین هزینه تعویض گلس و تعمیرات آیفون 6 اپل را انجام دهید. بدین منظور کافیست با یک تماس تلفنی یا از طریق سایت موبایل کمک درخواست خود را به ثبت برسانید و ظرف چند دقیقه شاهد پیگیری سفارشتان و اعزام پیک به محلتان و دریافت گوشی باشید. پس از انجام تعمیرات لازم و تعویض گلس آیفون 6 شما، پیک موبایل کمک مجددا گوشی را به آدرس شما اعزام و درب منزل تحویلتان می‌دهد. به منظور ثبت سفارش تعویض و تعمیر شیشه شکسته آیفون 6 اپل در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

همچنین در صورت نیاز به خرید موبایل می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون 6

گلس آیفون 6

قیمت شیشه آیفون 6

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل