تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون ۶s Plus تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون ۶s Plus

تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون ۶s Plus

اگر گلس یا شیشه ال سی دی آیفون 6s Plus شما شکسته نگران هزینه و کیفیت تعمیر آن نباشید. با مرکز تعمیرات موبایل کمک می‌توانید تعویض گلس آیفون 6 اس پلاس را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

تعویض گلس ال سی دی چیست؟

شاید خیلی از شما عزیزان تصور کنید که تعویض گلس ال سی دی به معنای برداشتن لایه محافظی است که به عنوان لوازم جانبی روی صفحه نمایش گوشی نصب و توسط کاربر قابل جداسازی و جایگزین شدن خواهد بود اما در واقع اینطور نیست و اصطلاح گلس ال سی دی به اشتباه برای آن لوازم جانبی در بین کاربران رواج یافته است. گلس ال سی دی در اصل و از نظر فنی شیشه محافظی است که روی ال سی دی گوشی های موبایل پرس می‌شود و کاربر قادر به جداسازی آن نیست. این گلس عضوی از مجموعه تاچ ال سی دی گوشی خواهد بود و در واقع واسطی مابین محیط بیرونی ال سی دی و تاچ گوشی به شمار می‌رود. بنابراین زمانی  که در رابطه با تعویض گلس آیفون 6 اس پلاس صحبت می‌کنیم، منظور ما تعویض این قطعه است و کاری به تعویض لایه پلاستیکی محافظ نمایشگر که به عنوان لوازم جانبی روی آن نصب می‌شود نداریم.

 

برای تعویض گلس آیفون 6 اس پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 شرکت موبایل‌ کمک «مرکز تعمیرات تخصصی اپل» تماس بگیر

 

گلس ال سی دی آیفون چطور از روی آن جدا می‌شود؟

همانطور که در بخش قبل گفتیم، گلس یا شیشه ال سی دی آیفون و تمام گوشی های دیگر به عنوان یکی از اجزای مجموعه تاچ و ال سی دی آن روی LCD گوشی پرس شده است، بنابراین به صورت عادی و توسط کاربر یا حتی تعمیرکاران موبایل قابل جداسازی و تعویض نخواهد بود. برای جداسازی این قطعه باید از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته‌ای استفاده شود که تجهیزات حساس و گران قیمتی هستند. این تجهیزات مرحله به مرحله جداسازی گلس پرس شده از روی ال سی دی و سپس پرس کردن گلس جدید و در نهایت حباب زدایی را انجام می‌دهند. بنابراین تعویض گلس آیفون 6 اس پلاس و دیگر گوشی های موبایل مستقیما توسط تعمیرکاران موبایل انجام نخواهد شد، بلکه با دستگاه های پیشرفته صورت می‌پذیرد و تعمیرکاران موبایل فقط بر این پروسه نظارت دارند.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیر گوشی اپل

 

تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون 6s Plus

 

هزینه تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون 6 اس پلاس چقدر است؟

یکی از اصلی ترین مزیت هایی که تعویض گلس آیفون 6 اس پلاس یا هر گوشی دیگری در مقایسه با تعویض کامل تاچ و ال سی دی دارد مربوط به هزینه می‌شود! زمانی که بتوان با تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون 6 اس پلاس مشکل دستگاه را برطرف کرد، هزینه تعمیر تقریبا نصف شرایطی خواهد بود که با تعویض تاچ ال سی دی گوشی مشکل برطرف می‌شود. بنابراین اگر خوش شانس باشید و بتوانید با تعویض گلس ال سی دی آیفون مشکل آن را برطرف سازید، صرفه جویی قابل ملاحظه‌ای در هزینه های خود داشته‌اید.

 

برای تعویض گلس آیفون 6 اس پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 شرکت موبایل‌ کمک «مرکز تعمیرات تخصصی اپل» تماس بگیر

 

ضمنا فراموش نکنید که با تعویض گلس، ال سی دی و تاچ فابریک گوشی همچنان در آن باقی می‌مانند و تعویض این قطعات انجام نمی‌شود. بنابراین نگرانی از بابت بکارگیری تاچ ال سی دی بی‌کیفیت در موبایل  یا سایر موارد این چنینی نخواهید داشت و مطمئن خواهید بود که کیفیت تاچ و ال سی دی آیفون حفظ می‌شود. چنانچه به دنبال این هستید که با کمترین هزینه ممکن تعویض یا تعمیر شیشه شکسته و کلیه تعمیرات آیفون 6 اس پلاس را انجام دهید، توصیه می‌کنیم از سرویس و خدمات موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

بیشتر بخوانید: تعویض یا تعمیر باتری آیفون ۶S پلاس 

در چه شرایطی قادر به تعویض گلس یا شیشه آیفون 6s پلاس خواهیم بود؟

برای اینکه بتوان تعویض گلس یا شیشه شکسته گوشی آیفون 6s پلاس را بدون نیاز به تعویض کامل تاچ و ال سی دی آن انجام داد، باید شرایط خاصی برقرار باشد. بنابراین تحت هر شرایط و با از کار افتادن ال سی دی گوشی نمی‌توانید تعویض گلس انجام داده و مشکل آن را برطرف سازید. تعویض گلس یا شیشه آیفون 6 اس پلاس فقط در شرایطی قابل انجام خواهد بود که هیچ آسیبی به خود تاچ و ال سی دی گوشی وارد نشده باشد و فقط گلس روی صفحه نمایش دستگاه بشکند! در اینگونه شرایط شکستگی ها و ترک هایی روی صفحه نمایش گوشی دیده می‌شود اما تاچ و ال سی دی آن بدون مشکل کار می‌کنند. در صورتی که تاچ یا ال سی دی آیفون 6s Plus بنا به هر دلیل دچار مشکل یا اختلال عملکرد شده باشند، دیگر نمی‌توانید با تعویض گلس مشکل را برطرف سازید. در این شرایط ملزم به تعویض کامل تاچ و ال سی دی گوشی می‌شوید.

 

برای تعویض گلس آیفون 6 اس پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 شرکت موبایل‌ کمک «مرکز تعمیرات تخصصی اپل» تماس بگیر

 

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون 6s پلاس  

تعویض گلس یا شیشه بیرونی ال سی دی آیفون 6 اس اپل چقدر زمان می‌برد؟

با توجه به اینکه تعویض شیشه شکسته آیفون 6 اس پلاس به صورت مرحله به مرحله و با استفاده از دستگاه های خاص انجام می‌شود، بنابراین نمی‌توان در انجام این پروسه تعجیل داشت و باید اجازه داده شود تا هر یک از دستگاه های مورد نظر وظیفه خود را در بازه زمانی استانداردی که برای آن ها تعیین شده انجام دهند. عموما تعویض گلس یا شیشه بیرونی ال سی دی آیفون 6s Plus ظرف مدت زمان 1 الی 2 روز در مرکز موبایل کمک انجام می‌شود. توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان برای انجام این پروسه عجله نداشته باشید و اجازه دهید مراحل کار به تدریج طی شوند. فراموش نکنید که کوچک ترین اشتباه در این پروسه می‌تواند به تاچ و ال سی دی گوشی آسیب برساند و منجر شود که شما ملزم به تعویض کامل تاچ و ال سی دی گوشی شوید. بنابراین برای تعویض گلس آیفون 6 اس پلاس خیلی عجله نداشته باشید. این پروسه در مرکز موبایل کمک طی کوتاه ترین زمان ممکن انجام خواهد شد، بنابراین اگر از نظر زمان در محدودیت هستید، می‌توانید از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

 

تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون 6s Plus

 

تعویض گلس آیفون 6 اس پلاس را به موبایل کمک بسپارید!

با سرویس مرکز موبایل کمک می‌توانید بدون نیاز به خروج از منزل درخواست تعمیرات آیفون 6 اس پلاس گلس شکسته خود را به صورت تلفنی یا از طریق سایت این شرکت ثبت کنید. در این شرایط پیک موتوری ما به محل اعزام و گوشی را از شما دریافت می‌کنند و به شرکت ارجاع خواهند داد. تعمیرات لازم در شرکت انجام و گوشی دوباره برای شما ارسال می‌شود و درب منزل به شما تحویل داده خواهد شد. بنابراین در این روش صرفه جویی قابل ملاحظه‌ای در زمان خواهید داشت. به منظور ثبت سفارش تعویض گلس ال سی دی آیفون 6 اس پلاس اپل و تعمیرات سایر گوشی‌های موبایل در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیر موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

همچنین در صورت نیاز به خرید موبایل می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی iPhone 6s Plus 

گلس iPhone 6s Plus 

شیشه آیفون 6 اس پلاس

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل