تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون ۵ تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون ۵

تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون ۵

اگر گلس یا شیشه ال سی دی آیفون 5 شما شکسته نگران هزینه و کیفیت تعمیر آن نباشید. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیرات موبایل و تعویض گلس آیفون 5 اپل (Apple iPhone 5) را با صرف کمترین هزینه ممکن انجام دهید. در ادامه بیشتر در مورد جزئیات این تعمیر صحبت می‌کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

در تعویض گلس آیفون 5 دقیقا چه کاری انجام می‌شود؟

شاید این سوال در ذهن شما هم به وجود آمده باشد که منظور از تعویض گلس گوشی چیست و در تعویض گلس آیفون 5 دقیقا چه کاری انجام می‌شود؟ منظور از تعویض گلس در واقع برداشتن و جایگزین کردن لایه شیشه‌ای است که روی ال سی دی گوشی های موبایل پرس شده و به نوعی یکی از اجزای مجموعه تاچ ال سی دی دستگاه به شمار می‌رود. گلس ال سی دی توسط شرکت سازنده ال سی دی گوشی روی صفحه نمایش آن نصب می‌شود و منجر به جلوگیری از ارتباط مستقیم کاربر و اشیای خارجی با پنل LCD خواهد شد. بنابراین زمانی که شما انگشت خود را روی صفحه نمایش آیفون قرار می‌دهید، انگشتتان روی گلس ال سی دی آن قرار دارد و مستقیما روی خود ال سی دی قرار نمی‌گیرد.

 

برای تعویض گلس آیفون 5 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر.

 

پس منظور از تعویض گلس آیفون 5 تعویض کردن شیشه یا گلس محافظی است که روی ال سی دی آن پرس شده و وظیفه محافظت از این قطعه را بر عهده دارد. اما اگر این قطعه روی LCD گوشی پرس شده چطور باید آن را جدا و تعویض کنیم؟ بدین منظور باید از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته، مدرن و خاصی استفاده شود که به تدریج و مرحله به مرحله جداسازی گلس قدیمی و پرس گلس جدید را امکانپذیر می‌کنند. اگر بخواهیم به طور دقیق تر بگوییم، تعویض و تعمیر گلس یا شیشه شکسته  آیفون 5 شامل سه مرحله زیر می‌شود:

  • جداسازی گلس یا شیشه قدیمی: در این مرحله با استفاده از تجهیزات خاصی گلس یا شیشه ال سی دی قدیمی گوشی از روی LCD آن جدا می‌شود. این پروسه با اعمال گرما و سرما و برخی اقدامات دیگر از سوی دستگاه های خاص انجام خواهد شد و یک پروسه دستی یا اصطلاحات منوآل نیست. انجام دقیق این مرحله اهمیت زیادی دارد چون ممکن است در حین انجام آن به ال سی دی و تاچ گوشی آسیب وارد شود.
  • نصب گلس یا شیشه جدید روی ال سی دی: در این مرحله باید شیشه یا گلس جدید روی ال سی دی گوشی پرس شود. انجام این کار هم با استفاده از تجهیزات خاص دیگری صورت می‌پذیرد و تعمیرکار مستقیما در انجام آن دخالتی ندارد. عموما پرس گلس جدید بر روی ال سی دی آیفون 5 حدود 90 دقیقه زمان می‌برد.
  • حباب زدایی: بعد از اینکه تعویض شیشه بیرونی ال سی دی آیفون 5 انجام شد و گلس یا شیشه جدید روی ال سی دی آن نصب گردید، باید مجموعه ال سی دی در دستگاه جدیدی قرار داده شده و حباب زدایی انجام گیرد. حباب زدایی پروسه‌ای است که به موجب آن دقت پرس گلس بر روی LCD افزایش می‌یابد و حباب های هوایی که احتمالا مابین گلس و LCD به وجود آمده‌اند از بین می‌روند. انجام این کار هم با دستگاه های خاصی صورت می‌پذیرد و به چند ساعت زمان نیاز دارد.

مراحل فوق اصلی ترین مراحلی هستند که باید برای تعویض و تعمیر آیفون 5 گلس شکسته یا هر گوشی دیگری طی شوند. پس کاملا با مراحل و کارهایی که باید برای تعویض گلس iPhone طی شوند آشنا شدید.

تعویض گلس آیفون 5 اپل

 

هزینه تعویض گلس یا شیشه شکسته iPhone 5 چقدر است؟

یکی از اصلی ترین مزیت هایی که تعویض شیشه شکسته آیفون 5 در مقایسه با تعویض تاچ ال سی دی این موبایل دارد مربوط به کاهش هزینه های تعمیر می‌شود! زمانی که بتوان مشکل صفحه نمایش و شکستگی های آن را با تعویض گلس یا شیشه برطرف کرد، تقریبا هزینه های تعمیر نصف می‌شود. به بیان دیگر هزینه‌ای که باید در ازای تعویض گلس و تعمیر شیشه شکسته آیفون 5 پرداخت شود تقریبا نصف هزینه‌ای است که باید در ازای تعویض تاچ ال سی دی این گوشی پرداخت گردد. اگر می‌خواهید تعویض گلس گوشی خود را با صرف کمترین هزینه و قیمت ممکن انجام دهید و از سمت مقابل خیالتان از بابت کیفیت تعمیر صورت گرفته هم راحت باشد، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی آیفون 

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 5 اپل

شرایط لازم برای تعویض گلس آیفون 5

متاسفانه همیشه نمی‌توان مشکلاتی که برای صفحه نمایش گوشی های موبایلی همچون iPhone 5 رخ می‌دهد را با تعویض گلس برطرف کرد و در برخی شرایط حتما باید با تعویض تاچ ال سی دی این مشکلات را برطرف ساخت. تعویض گلس آیفون 5 بدون نیاز به تعویض کل تاچ ال سی دی فقط در شرایطی امکانپذیر است که شکستگی های روی صفحه نمایش بر روی لایه خارجی آن به وجود آمده و خود تاچ و ال سی دی گوشی سالم باشند. در این حالت علیرغم شکستگی هایی که روی صفحه نمایش گوشی به وجود آمده، تاچ و ال سی دی آن بدون مشکل کار می‌کنند. فقط در همین شرایط است که می‌توان با تعویض گلس ال سی دی مشکل صفحه نمایش گوشی را برطرف کرد. چنانچه کوچک ترین آسیبی به تاچ یا ال سی دی گوشی وارد شود، دیگر نمی‌توان با تعویض گلس مشکل را برطرف ساخت و باید کل مجموعه تاچ و ال سی دی گوشی به طور کامل تعویض شوند. بنابراین فقط در شرایطی می‌توانید به جای تعویض کامل تاچ و LCD نسبت به تعویض گلس آیفون 5 وارد عمل شوید که خود تاچ و ال سی دی گوشی سالم باشند و فقط گلس روی LCD دستگاه بشکند.

 

برای تعویض گلس آیفون 5 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر.

 

تعویض گلس ال سی دی آیفون 5 با کمترین هزینه در موبایل کمک!

اگر می‌خواهید با کمترین قیمت و هزینه ممکن گلس یا شیشه بیرونی ال سی دی آیفون 5 خود را تعویض کنید و خیالتان هم از بابت کیفیت تعمیر دستگاه راحت باشد، توصیه می‌کنیم از خدمات مرکز موبایل کمک استفاده به عمل آورید. موبایل کمک اولین شرکتی است که خدمات تعمیرات موبایل با امکان ثبت سفارش آنلاین و تلفنی را در ایران راه‌اندازی کرده و بدین سبب منجر به صرفه جویی در زمان مشتریان عزیز می‌شود. زمانی که از خدمات موبایل کمک برای تعویض گلس و یا کلیه تعمیرات آیفون 5 خود استفاده کنید، گوشی درب منزل از شما تحویل گرفته می‌شود و بعد از انجام تعمیرات هم درب منزل به شما تحویل داده خواهد شد. برای ثبت سفارش تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون 5 خود در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

همچنین در صورت نیاز به خربد موبایل می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید: قیمت خرید قطعات آیفون 5

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل