تعویض صفحه نمایش LCD اورجینال آیفون  | نمایندگی مجاز اپل تعویض صفحه نمایش LCD اورجینال آیفون  | نمایندگی مجاز اپل

تعویض صفحه نمایش LCD اورجینال آیفون | نمایندگی مجاز اپل

تعویض صفحه نمایش آیفون 7 می‌تواند بنا به دلایل زیادی به یک معضل بزرگ تبدیل شود! اما ما به شما قول می‌دهیم با استفاده از سرویس ثبت سفارش آنلاین تعمیر موبایل شرکت موبایل کمک می‌توانید از مشکل را برطرف سازید. با ما همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با تعویض صفحه نمایش آیفون 7

افتادن گوشی از دست کاربر و شکستن صفحه نمایش آن یکی از شایع ترین اتفاق هایی است که هر روز برای عده زیادی از افراد رخ می‌دهد و منجر می‌شود که آن ها مجبور شوند نسبت به تعویض صفحه نمایش گوشی خود اقدام کنند. آیفون 7 اپل هم از این موضوع مستثنا نیست. اگر سری به فروشگاه‌های تعمیر موبایل بزنید، می‌بینید که هر روز تعداد زیادی آیفون 7 با صفحه نمایش شکسته به تعمیرکاران ارجاع داده می‌شوند، اما آیا این کار بهترین روش تعویض صفحه نمایش آیفون 7 است؟

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

تعویض صفحه نمایش LCD اورجینال آیفون | گارانتی اپل

 

با توجه به مهم و مهم‌تر شدن مسئله صرفه‌جویی در زمان، مطمئنا مراجعه به مغازه‌های تعمیر موبایل و سپردن آیفون به تعمیرکاران، آن هم برای چند روز، اصلا انتخاب خوبی نخواهد بود. اینجاست که ما استفاده از سرویس ثبت سفارش آنلاین تعمیر گوشی شرکت موبایل کمک را به شما پیشنهاد می‌کنیم! با خدمات این شرکت می‌توانید تعویض صفحه نمایش آیفون 7 را به ساده‌ترین شکل ممکن انجام دهید. در ادامه بیشتر در مورد این سرویس صحبت خواهیم کرد. سپس با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ال سی دی آیفون ۷ اپل 

موبایل کمک چیست و چگونه کار می‌کند؟

موبایل کمک شرکتی است که خدمات ثبت سفارش تعمیر موبایل را به صورت آنلاین ارائه کرده است. یعنی دیگر نیازی نیست که برای تعمیر گوشی و تعویض صفحه نمایش آیفون 7 خود به بیرون از منزل بروید و با تعمیرکاران مختلف سر و کله بزنید. برای انجام این کار فقط کافیست با موبایل، تبلت یا کامپیوترتان وارد سایت موبایل کمک شده و روی گزینه سفارش تعمیر موبایل کلیک کنید.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

تعویض صفحه نمایش LCD اورجینال آیفون | گارانتی اپل

 

سپس می‌توانید مشکل گوشی خود را شرح دهید. برای مثال اگر قصد تعویض صفحه نمایش آیفون 7 خود را دارید، کافیست که مشکلتان را عنوان کرده و فیلدهای لازم نظیر نام و نام خانوادگی، مدل گوشی، آدرس، شماره تماس و غیره را پر کنید. ظرف چند دقیقه پیک موتوری به آدرسی که ثبت کرده بودید ارسال می‌شود و گوشی تعمیری شما را دریافت خواهد کرد. پیک موتوری گوشی شما را برای تعمیر به شرکت ارجاع می‌دهد.

سپس کارشناسان مجرب تعمیر موبایل کمک شروع تعمیر گوشی شما می‌کنند. اگر درخواست تعویض صفحه نمایش آیفون 7 را ثبت کرده باشید، ظرف چند دقیقه این کار توسط متخصصین موبایل کمک انجام می‌شود و گوشی تعمیر شده شما بار دیگر توسط پیک موتوری برایتان ارسال خواهد شد. کل این پروسه زمانی در حدود 2 ساعت را صرف می‌کند. البته در نظر داشته باشید که در حال حاضر سرویس مذکور فقط در شهر تهران و برای ساکنین این منطقه ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: تعمیر اپل

 

تعویض صفحه نمایش آیفون 7 اپل با گارانتی اصلی

حتما این سوال در ذهنتان ایجاد می‌شود که چرا باید به موبایل کمک اعتماد و تعویض صفحه نمایش آیفون 7 را به این شرکت بسپاریم؟ بدین منظور ما دلایل قانع کننده‌ای داریم که به شرح زیر هستند:

  • استفاده از با کیفیت ‌ترین قطعات: موبایل کمک از با کیفیت ترین قطعات ممکن در تعمیر گوشی های کاربران استفاده می‌کند. این مسئله موضوعی است که شما هیچوقت با اعتماد به یک تعمیر بازاری نمی‌توانید از آن اطمینان حاصل کنید.

 

  • گارانتی تعمیر: موبایل کمک تعمیر انجام شده را گارانتی اصالت قطعه می‌کند. این کار هم از اقداماتی است که تعمیرکاران عادی از انجام آن امتناع می‌ورزند.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

تعویض صفحه نمایش LCD اورجینال آیفون | گارانتی اپل

 

 

  • سرعت تعمیر موبایل: سرویس ثبت سفارش آنلاین تعمیر موبایل کمک منجر می‌شود که ظرف مدت زمان بسیار کوتاهی بتوانید انجام تعمیراتی همچون تعویض صفحه نمایش آیفون را تکمیل کنید.

 

  • صرفه‌جویی در هزینه: از آنجایی که تمام پروسه ثبت سفارش آنلاین تعمیر موبایل با گجت الکترونیکی شما (کامپیوتر، لپ‌تاپ، گوشی و غیره) انجام می‌شود، بنابراین شما نیازی به خروج از منزل و صرف هزینه اضافه برای مراجعه به مغازه‌های تعمیر موبایل ندارید.

 

با توجه به موضوعات فوق، مطمئنا بهترین روش تعویض صفحه نمایش آیفون 7 استفاده از سرویس موبایل کمک است. با این سرویس شما یک برنده واقعی خواهید بود!

بیشتر بخوانید:  تعمیر ال سی دی ایفون

جمع‌بندی

بنابراین سرویس موبایل کمک این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد تا با خیال راحت تعویض صفحه نمایش آیفون 7 و انجام تعمیرات مربوط به گوشی های موبایل را بدون نیاز به خروج از منزل یا محل کارتان و در کوتاهترین زمان ممکن انجام دهید. چنانچه در رابطه با سرویس تعمیر موبایل ما سوالی داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان تعمیر موبایل کمک (75147-021) از آن ها راهنمایی بخواهید. نمایندگی های موبایل کمک هم در سراسر کشور (تهران و شهرستانها) آماده خدمت رسانی به شما خواهند بود.

همچنین در صورت نیاز به خرید موبایل می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید: 

قطعات گوشی آیفون 7

تاچ ال سی دی آیفون 7 Plus

قیمت تاچ ال سی دی iPhone 7

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل