تعویض صفحه نمایش آیفون در کمتر از ۲ ساعت تعویض صفحه نمایش آیفون در کمتر از ۲ ساعت

تعویض صفحه نمایش آیفون در کمتر از ۲ ساعت

 

اگر صفحه نمایش آیفون 6 شما شکسته و نمی‌دانید که چطور باید ظرف کوتاهترین زمان ممکن آن را تعمیر کنید، توصیه می‌کنیم این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. در ادامه این مطلب قصد داریم به روشی برای تعویض صفحه نمایش آیفون 6 اشاره کنیم که کمتر از 2 ساعت زمان می‌برد! با موبایل کمک همراه باشید.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1 

 

تعویض صفحه نمایش آیفون 6 یکی از شایع‌ترین تعمیرات موبایل!

شکستن صفحه نمایش یا ال سی دی آیفون 6 یکی از رایج ترین مشکلاتی است که کاربران این گوشی با آن مواجه می‌شوند. البته این مسئله برای سایر گوشی های هوشمند هم صدق می‌کند و اغلب تعمیرات گوشی مربوط به ال سی دی آن می‌شود. متاسفانه تعویض صفحه نمایش آیفون 6 کار آسانی نیست، بنابراین نمی‌توانید برای انجام این کار به هر تعمیرکاری اعتماد کنید. بدین منظور باید حتما تعمیرکاری مجرب و قابل اعتماد را سراغ داشته باشید. در غیر این صورت با مشکلات زیادی رو به رو خواهید شد.

 

 تعویض صفحه نمایش آیفون در کمتر از 2 ساعت | گارانتی اپل

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

 

تعویض ال سی دی آیفون 6 را به چه کسی بسپاریم؟

مطمئنا این سوال در ذهن شما هم ایجاد شده که برای تعویض ال سی دی آیفون 6 باید به چه کسی اعتماد کنیم؟ متاسفانه وضعیت فعلی بازار به گونه‌ای است که نمی‌تواند چندان به تعمیرکاران موبایل اعتماد کرد. در خیلی از موارد دیده شده که آن‌ها ال سی دی های بی‌کیفیت را روی گوشی نصب می‌کنند و مدعی می‌شوند که ال سی دی نصب شده فول اورجینال است! مشتری بیچاره هم که از این موضوع خبردار نیست، با ناآگاهی هزینه تعمیر گوشی را پرداخت کرده و بعد از مدت کوتاهی متوجه می‌شود که ال سی دی گوشی وی اصلا کیفیت لازم را ندارد!

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1 

 

بیشتر بخوانید: راهنمای تعویض ال سی دی تمامی مدل‌های آیفون اپل

تازه این یک بخش کوچکی از ماجراست، اعتماد به تعمیرکار برای در اختیار قرار دادن گوشی شما با تمام اطلاعاتی که درون آن قرار دارد بخش دیگری از مشکل محسوب می‌شود. مشکل بعدی هم زمانی است که باید برای تعویض صفحه نمایش آیفون 6 صرف شود. عموما تعمیرکاران برای تعویض ال سی دی و صفحه نمایش گوشی ها چند روزی زمان می‌خواهند که این موضوع خود یک امر آزاردهنده محسوب می‌شود. اما موبایل کمک و سرویس تعویض صفحه نمایش آیفون این شرکت مشکلات نام برده شده را برطرف کرده است!

تعویض صفحه نمایش آیفون 6 در کمتر از 2 ساعت!

تصور کنید که در کمتر از 2 الی 3 ساعت بتوانید تعویض صفحه نمایش آیفون 6 را انجام دهید. این امر دقیقا سرویسی است که هم اکنون موبایل کمک برای شهروندان عزیز ساکن تهران ارائه کرده است. برای اینکه ال سی دی آیفون شما در کمتر از 2 ساعت تعویض شود کافیست که وارد سایت موبایل کمک شوید و از پنل ثبت سفارش تعمیر موبایل برای شرح مشکلتان استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ال سی دی آیفون ۶ اپل با کمترین هزینه و سریع‌ترین حالت

 

 تعویض صفحه نمایش آیفون در کمتر از 2 ساعت | گارانتی اپل

 

بعد از ارائه اطلاعات لازم همچون آدرس، شماره تماس و غیره، در کمتر از 30 دقیقه پیک موتوری به آدرس شما ارسال خواهد شد و گوشی هوشمندتان را از شما دریافت و به شرکت موبایل کمک ارجاع می‌دهد. تعمیرکاران مجرب موبایل کمک خیلی سریع دست به کار می‌شوند و تعویض صفحه نمایش آیفون 6 شما را انجام خواهند داد. سپس گوشی بار دیگر توسط پیک به صورت رایگان برای شما ارسال خواهد شد. کل این پروسه ظرف 2 الی 3 ساعت انجام می‌شود و این مسئله واقعا رضایت‌بخش است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی آیفون

 سرویس ثبت آنلاین سفارش تعمیرات آیفون

اما شاید این سوال در ذهنتان ایجاد شود که چرا باید از موبایل کمک و سرویس ثبت آنلاین سفارش تعویض صفحه نمایش آیفون آن استفاده کنیم؟ بدین منظور دلایل زیر را ارائه می‌کنیم:

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1 

 

  • تضمین کیفیت صفحه نمایش: موبایل کمک از با کیفیت‌ترین صفحه نمایش ها در آیفون شما استفاده خواهد کرد و کیفیت قطعات تعویض شده را تضمین می‌کند.
  • ارسال و دریافت گوشی بدون صرف هزینه و زمان: در سرویسی که موبایل کمک ارائه کرده همه چیز به صورت آنلاین است و شما برای ارسال یا دریافت گوشی خود هیچ نیازی به خروج از منزل ندارید. حتی پیک موتوری که برای دریافت و ارسال گوشی شما روانه می‌شود هزینه‌ای از شما دریافت نخواهد کرد.
  • پرداخت هزینه بعد از تعمیر گوشی: موبایل کمک همیشه بعد از تعمیر گوشی شما هزینه آن را دریافت می‌کند. بنابراین شما نیازی به پیش‌پرداخت و سایر موارد این چنینی نخواهید داشت.
  • سرعت عمل بالا: یکی از اصلی ترین مزیت های بکارگیری سرویس تعمیر موبایل کمک مربوط به سرعت عمل می‌شود. شما می‌توانید با این سرویس تعویض صفحه نمایش آیفون خود را در کمتر از چند ساعت تکمیل کنید.

 

جمع‌بندی

بنابراین اگر تعویض صفحه نمایش آیفون 6 یا هر مدل دیگر از گوشی های موبایل برایتان به معضلی تبدیل شده، کافیست که از خدمات ثبت سفارش آنلاین تعمیر موبایل کمک استفاده کنید. چنانچه در رابطه با سرویس تعمیر موبایل ما سوالی داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد تعمیر موبایل کمک به شماره‌ی 75147-021 و یا از طریق نمایندگی های موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت تاچ ال سی دی آیفون 11 پرو

تاچ ال سی دی آیفون 6

ال سی دی iPhone 6 Plus

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل