تعویض باتری گوشی آیفون و سامسونگ تعویض باتری گوشی آیفون و سامسونگ

تعویض باتری گوشی آیفون و سامسونگ

به نظر شما اگر قرار باشد باتری گوشی خود را تعویض کنیم، چطور باید باتری های اصل را از نمونه های جعلی تشخیص دهیم و تعویض باتری مطمئنی داشته باشیم؟ موبایل کمک با امکان ثبت سفارش آنلاین، تعویض باتری گوشی های آیفون، سامسونگ و سایر گوشی ها را با ضمانت اصل بودن باتری و در کمترین زمان ممکن فراهم کرده است.

مقدمه‌ای در رابطه با معضل تعویض باتری گوشی های موبایل

باتری گوشی های موبایل یکی از قطعاتی است که چه بخواهید و چه نخواهید به مرور زمان با افت کیفیت عملکرد مواجه می‌شود و نهایتا شما را مجبور می‌کند تا آن را تعویض کنید. از آنجایی که اغلب گوشی های مدرن امروزی از بدنه‌ای یکپارچه بهره می‌برد، کاربر نمی‌تواند مستقیما به باتری آن‌ها دسترسی داشته باشد، بنابراین تعویض باتری گوشی ها دیگر کار ساده‌ای نیست و بدین منظور باید از تعمیرکاران موبایل کمک خواست!

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

تعویض باتری گوشی آیفون و سامسونگ | گارانتی اپل

 

 

متاسفانه افراد سودجوی زیادی وجود دارند که در این میان از آب گل آلود ماهی می‌گیرند! برای مثال نصب باتری های بی‌کیفیت و غیر اورجینال که ارزان قیمت هم هستند به یکی از روش های کسب درآمد  این دسته از افراد تبدیل شده است. اگرچه آن ها مدعی می‌شوند که باتری درجه یک، اصلی و اورجینالی را در گوشی شما نصب خواهند کرد، اما چون شما هیچوقت نمی‌توانید از این موضوع اطمینان حاصل کنید، پس بستر مناسب برای کلاه گذاشتن بر سرتان هم فراهم خواهد بود!

بیشتر بخوانید: تعمیرگاه اپل

 

پس اگر قصد تعویض باتری گوشی خود را داشته باشیم باید چه کنیم؟ مطمئنا با توجه به توضیحاتی که ارائه کردیم، نمی‌توانید موبایل خود را به دست هر تعمیرکاری سپرده و با اعتماد به حرف‌هایش از او بخواهید که باتری گوشی شما را تعویض کند. اگر این کار را بکنید، مطمئن باشید که احتمال کلاه رفتن سرتان زیاد خواهد بود! پس یا باید شخصا به تعویض باتری گوشی خود بپردازید و یا تعویض باتری گوشی را به دست مرکزی مطمئن بسپارید.خوشبختانه موبایل کمک این مشکل بزرگ را برطرف کرده است! با سرویسی که موبایل کمک ارائه کرده، شما می‌توانید به صورت آنلاین سفارش تعویض باتری گوشی خود را ثبت و ظرف 1 الی 2 ساعت، گوشی خود را با باتری نو و کاملا اصل تضمین شده تحویل بگیرید!

بیشتر بخوانید: تعمیر یا تعویض باتری آیفون XS

 

چطور به موبایل کمک اعتماد کنیم؟

موبایل کمک به عنوان شرکتی که پایه و اساس فعالیت هایش را مبتنی بر اینترنت و فضای مجازی بنا کرده به خوبی می‌داند که تنها راه موفقیت در این عرصه جلب رضایت مشتریان است. یک بازخورد منفی و مشتری ناراضی می‌تواند هر کسب و کار آنلاینی را غیر قابل اطمینان جلوه داده و منجر به عدم موفقیت آن شود. این موضوع خود می‌تواند دلیلی قانع کننده‌ای برای اعتماد کردن به یک کسب و کار آنلاین این چنینی باشد.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

علاوه بر این موضوع، موبایل کمک سال‌هاست که در زمینه موبایل فعالیت دارد و به مشکلات کاربرانش در این حیطه پاسخ می‌دهد. مشتریان این شرکت به خوبی می‌دانند که موبایل کمک همیشه سعی کرده بهترین سرویس را در اختیارشان قرار دهد. بنابراین مطمئنا در زمینه تعمیرات موبایل و تعویض باتری گوشی ها هم دقیقا همین موضوع صادق خواهد بود. ضمن اینکه موبایل کمک مجموعه نسبتا گسترده‌ای از مجوزهای حقوقی لازم برای سرویس‌دهی با کیفیت بالا به کاربرانش را اخذ کرده که از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

تعویض باتری گوشی آیفون و سامسونگ

اگر این سوال در ذهنتان ایجاد شده که چرا باید تعویض باتری گوشی خود را به شرکت موبایل کمک بسپاریم، در زیر اطلاعات نسبتا جامعی برایتان ارائه می‌کنیم که مطمئنا شما را قانع خواهند کرد:

 

  • امکان ثبت سفارش آنلاین: ثبت سفارش هر تعمیر (از جمله تعویض باتری گوشی) در موبایل کمک به صورت آنلاین انجام می‌شود. یعنی شما برای انجام این کار نیازی به خروج از منزل ندارید. فقط کافیست از کامپیوتر، گوشی، تبلت یا هر گجت دیگری که در اختیارتان قرار دارد استفاده کرده و با مرورگر آن وارد صفحه ثبت سفارش تعمیر موبایل این شرکت شوید و سفارش خود را ثبت نمایید.

 

  • عدم نیاز به مراجعه حضوری: وقتی از سرویس و خدمات موبایل کمک استفاده می‌کنید، هیچ نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت و کل پروسه تعمیر یا تعویض باتری گوشی شما از جانب تیم موبایل کمک مدیریت می‌شود. بعد از ثبت سفارش تعمیر، پیک موتوری شرکت به آدرس ارسالی شما اعزام می‌شود و گوشی شما را تحویل گرفته و به شرکت ارجاع می‌دهد. بعد از تعمیر موبایل باز هم پیک موتوری شرکت آن را به دست شما می‌رساند! بنابراین شما یک تعمیر بدون دردسر را تجربه می‌کنید.

 

  • گارانتی اورجینال بودن باتری: تمام باتری هایی که توسط شرکت موبایل کمک در گوشی مشتریان عزیز نصب می‌شوند کاملا اصل و اورجینال هستند. موبایل کمک برای اینکه خیال مشتریان از این بابت راحت باشد، تمام گوشی هایی که باتری آن ها تعویض می‌شوند را با ضمانت اصل بودن باتری در اختیار مشتریان عزیز قرار خواهد داد.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

 

  • سرعت عمل بالا: کل پروسه تعویض باتری گوشی در موبایل کمک ظرف زمان تقریبی 2 ساعت انجام می‌شود. یعنی اگر همین حالا سفارش آنلاین تعویض باتری گوشی خود را در سایت موبایل کمک ثبت کنید، نهایتا 2 ساعت بعد گوشی خود را با باتری جدید و کاملا اورجینال درب منزلتان دریافت خواهید کرد.

 

  • هزینه منصفانه: شاید تصور کنید سرویسی که موبایل کمک ارائه می‌کند یک سرویس گران قیمت و هزینه بردار است، چون تقریبا همه چیز از جانب شرکت انجام خواهد شد و مشتری حتی از منزل خود هم خارج نمی‌شود. اما به واقع اینطور نیست! موبایل کمک برای تمام سرویس های تعمیر موبایل خود از جمله تعویض باتری گوشی ها بهترین و منصفانه ترین قیمت ها را در نظر گرفته است. بنابراین نگران هزینه پرداختی هم نباشید، چون هزینه‌ هایی که موبایل کمک دریافت می‌کند کاملا منصفانه هستند.

پس سرویس موبایل کمک بنا به دلایلی که ذکر شد، هم اکنون بهترین روش برای تعویض باتری گوشی های موبایل شرکت هایی همچون سامسونگ، اپل، هوآوی و غیره را ارائه می‌کند. مطمئن باشید که شما هم با یک بار تست کیفیت خدمات موبایل کمک مشتری همیشگی آن می‌شوید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله در رابطه با تعویض باتری گوشی های موبایل صحبت کردیم. همیشه به خاطر داشته باشید که باتری گوشی نقش بسیار مهمی را در آن ایفاء می‌کند. نقش باتری فقط محدود به شارژدهی نمی‌شود و روی مسئله امنیت هم تاثیرگذار است. تجهیز گوشی به یک باتری نامرغوب می‌توانید به شدت ریسک بروز خطراتی همچون انفجار باتری، آتش گرفتن آن و سایر موارد این چنینی را هم افزایش دهد. پس با موبایل کمک از تعویض مطمئن باتری گوشی و بهره‌مند شدن از ضمانت اورجینال بودن آن لذت ببرید.

همچنین در صورت نیاز به خرید موبایل می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعه موبایل

 باتری iPhone XR

قطعات گوشی سامسونگ نوت 10 پلاس

 

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل