تعمیر یا تعویض سوکت شارژ iPhone 7 Plus تعمیر یا تعویض سوکت شارژ iPhone 7 Plus

تعمیر یا تعویض سوکت شارژ iPhone 7 Plus

تعمیر سوکت شارژ آیفون 7 پلاس در شرایطی انجام می‌شود که با اتصال گوشی به شارژر دستگاه به درستی شارژ شود و مطمئن باشید که مشکل از جانب شارژر نیست! اما چطور می‌توان تعمیر سوکت شارژ آیفون 7 پلاس را با کمترین هزینه و قیمت ممکن انجام داد؟ با موبایل کمک همراه باشید.

دلایل تعمیر سوکت شارژ آیفون 7 پلاس

دلایل متعددی می‌توانند منجر شوند که آیفون 7 پلاس نیاز به تعویض سوکت یا فلت شارژ پیدا کند، اما در اغلب موارد دو دلیل اصلی باعث انجام این کار خواهند شد. دلیل اول از کار افتادن کامل یا بروز قطع و وصلی در اتصال آن است که منجر می‌شود زمانی که آیفون 7 پلاس به شارژر متصل می‌شود به درستی شارژ نگردد. در این شرایط پیش از اقدام به منظور تعمیر سوکت شارژ آیفون 7 پلاس باید مطمئن شوید که مشکل از جانب شارژر نباشد. دومین دلیل رایجی که می‌تواند شما را ملزم به تعمیر سوکت شارژ آیفون 7 پلاس کند لق شدن یا جابجایی سوکت شارژ گوشی است. این مسئله عموما به دلیل استفاده  نادرست کاربر و درست رفتار نکردن وی با موبایل در حین اتصال به شارژر و خارج کردن از شارژ رخ می‌دهد.

 

برای تعویض سوکت شارژ آیفون 7 پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

مراقب تماس آب با سوکت شارژ گوشی باشید!

یکی دیگر از عواملی که می‌تواند منجر به بروز اختلال در عملکرد فلت یا سوکت شارژ گوشی ها از جمله آیفون 7 پلاس شود، تماس آب با این قطعه است. آب رسانای الکتریکی محسوب می‌شود و اگر از طریق سوکت شارژ به داخل اجزای سخت افزاری گوشی نفوذ کرده و با فلت شارژ دستگاه در تماس قرار گیرد، احتمال دارد که مشکلات زیادی برای گوشی به وجود آورد. بنابراین همیشه سعی کنید تا حد امکان از تماس آب با سوکت شارژ آیفون 7 پلاس اپل و تمام گوشی های دیگر جلوگیری به عمل آورید.

 

تعمیر سوکت شارژ آیفون 7 پلاس

تعمیر سوکت شارژ آیفون 7 پلاس چقدر زمان می‌برد؟

برخلاف تصور اغلب افراد تعویض یا تعمیر سوکت شارژ آیفون 7 پلاس اصلا کار ساده‌ای نیست و نیاز به دقت و حوصله زیادی دارد. سوکت شارژ این گوشی به طور مستقل و در قالب یک قطعه کوچک از آن جدا نمی‌شود، بلکه برای تعمیر این قطعه باید کل فلت شارژ دستگاه جدا شده و تعویض گردد. ساختار آیفون 7 پلاس اپل به گونه‌ای است که بخش های بسیار زیادی از فلت شارژ آیفون 7 پلاس روی قاب آن چسبانده شده و برای جداسازی این قسمت ها باید خیلی با حوصله و دقیق عمل شود. بنابراین تصور نکنید که تعویض یا تعمیر سوکت شارژ آیفون 7 پلاس کار آسانی بوده و ظرف مدت زمان کوتاهی قابل انجام است. البته کارشناسان موبایل می‌توانند تعمیر سوکت شارژ آیفون 7 پلاس را ظرف مدت زمان 2 الی 5 ساعت انجام دهند.

 

برای تعویض سوکت شارژ آیفون 7 پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

بیشتر بخوانید: تعمیر باتری آیفون ۷ پلاس 

هزینه تعمیر سوکت شارژ آیفون 7 پلاس چقدر است؟

اما حتما این سوال در ذهنتان ایجاد شده که هزینه تعمیر سوکت شارژ آیفون 7 پلاس چقدر خواهد بود؟ با توجه به نوع خرابی و مشکلی که در عملکرد فلت شارژ گوشی به وجود آمده، هزینه تعمیر آن هم متفاوت خواهد بود. در بدترین شرایط نیاز می‌شود تا فلت شارژ دستگاه تعویض گردد که این حالت بیشتری هزینه ممکن را دارد، اما در برخی شرایط فقط با جابجا کردن سوکت شارژ آیفون 7 پلاس مشکل رفع می‌شود. طبیعی است که در این شرایط هزینه تعمیر سوکت شارژ آیفون 7 پلاس ناچیز خواهد بود. به طور کلی تعمیر سوکت شارژ آیفون 7 پلاس چندان هزینه گزافی در پی نخواهد داشت.

 

تعمیر سوکت شارژ آیفون 7 پلاس

 

بیشتر بخوانید: تعمیر ال سی دی آیفون ۷ پلاس 

چگونه تعویض یا تعمیر سوکت شارژ آیفون 7 پلاس را انجام دهیم؟

اگر به ابزارهای مناسب برای تعمیر سوکت شارژ آیفون 7 پلاس دسترسی داشته باشید و صبر و حوصله به خرج دهید، شخصا می‌توانید مشکل فلت شارژ دستگاه را برطرف کنید. برای انجام این کار باید از راهنمایی استفاده کنید که در مقاله آموزش تعویض سوکت شارژ آیفون ۷ پلاس (پورت لایتنینگ) اپل خدمتتان ارائه کردیم. دقت داشته باشید که تک تک مراحل شرح داده شده باید به طور دقیق و درست طی شوند، در غیر این صورت ممکن است در تعمیر سوکت شارژ آیفون 7 پلاس موفق نباشی

 

برای تعویض سوکت شارژ آیفون 7 پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل آیفون

تعمیر سوکت شارژ آیفون 7 پلاس با کمترین هزینه توسط موبایل کمک

اگر نگران هزینه و کیفیت تعمیر سوکت شارژ آیفون 7 پلاس هستید، می‌توانید از سرویس موبایل کمک استفاده کنید و تعمیر فلت شارژ گوشی خود را به ما واگذار نمایید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت و همچنین کمترین هزینه تعمیر آیفون 7 پلاس انجام شود. کارشناسان تعمیر موبایل کمک، تعمیر سوکت شارژ آیفون 7 پلاس را با استفاده از جدیدترین ابزارها و متدهای تعمیرات آیفون انجام داده و عملکرد بدون مشکل دستگاه را برایتان ضمانت می‌کنند. به منظور ثبت سفارش تعمیر سوکت شارژ آیفون 7 پلاس در موبایل کمک کافیست با شماره‌ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

همچنین در صورت نیاز به خرید موبایل می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی iPhone 7 Plus

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل