تعمیر یا تعویض دکمه پاور آیفون X تعمیر یا تعویض دکمه پاور آیفون X

تعمیر یا تعویض دکمه پاور آیفون X

دکمه پاور آیفون X یکی از قطعات حساس آن است که شاید از نظر خیلی افراد حائز اهمیت نباشد. بروز اختلال در عملکرد این دکمه می‌تواند بسیار آزاردهنده شود. اما به نظر شما بهترین راه برای تعمیر دکمه پاور آیفون X اپل کدام است؟ با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض دکمه پاور آیفون X کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

مشکلات رایج دکمه پاور آیفون X کدامند؟

شاید تصور کنید که دکمه پاور آیفون X از قطعاتی است که هیچوقت خراب نمی‌شود! اما در عمل اینطور نیست و در خیلی از مواقع دیده شده که دکمه پاور آیفون X اپل دچار مشکل می‌شود و متاسفانه بروز اختلال در عملکرد این دکمه می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. یکی از مشکلات رایج دکمه پاور آیفون X مربوط به شکستن بخش فیزیکی آن می‌شود. بخش فیزیکی دکمه هوم این گوشی ممکن است بنا به دلایل مختلفی همچون ضربه خوردن دچار شکستگی شود که در این حالت استفاده از آن بسیار دشوار خواهد شد.

 

تعمیر دکمه پاور آیفون X با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان

 

بروز اختلال در فلت پشت دکمه پاور و مدارهای مرتبط با آن هم می‌تواند منجر به ایجاد مشکلاتی همچون ریستارت شدن خودکار آیفون X و غیره شود. یکی دیگر از مشکلات رایج دکمه پاور آیفون X اپل مربوط به از کار افتادن کامل این دکمه می‌شود. در این شرایط هم احتمالا مشکل از فلت پشت دکمه پاور گوشی خواهد بود. بنابراین سه مورد یاد شده از رایج ترین مشکلات دکمه پاور آیفون ایکس اپل محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: تعمیر ال سی دی آیفون X اپل 

تعمیر دکمه پاور آیفون X چگونه انجام می‌شود؟

با توجه به نوع تعمیری که قرار است روی دکمه پاور آیفون X انجام شود، مراحل تعمیر می‌توانند کمی متفاوت باشند اما تقریبا در تمامی آن ها نیاز خواهد بود که موبایل باز شده و فلت پشت دکمه پاور از دستگاه جدا شه و مورد ارزیابی قرار گیرد. انجام این کار اصلا ساده نیست و نیاز به دقت و تجربه بالایی دارد. حتی برای تعویض بخش فیزیکی دکمه پاور آیفون X هم باید گوشی کاملا باز شود و در غیر این صورت امکان تعویض این دکمه از خارج بدنه دستگاه میسر نخواهد بود. بنابراین تحت هر شرایط برای تعمیر دکمه پاور آیفون X باید حتما بدنه گوشی باز شود.

 

برای تعویض دکمه پاور آیفون X کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون X اپل 

 

آیا شخصا قادر به تعمیر دکمه پاور آیفون ایکس خواهیم بود؟

همانطور که پیش از این اشاره داشتیم دسترسی به فلت دکمه پاور در آیفون X اپل کار ساده‌ای نیست و نیاز به دقت و تجربه زیادی دارد. بنابراین اگر در حوزه تعمیرات موبایل تجربه کافی ندارید، بهتر است به دنبال تعویض یا تعمیر دکمه پاور آیفون X نباشید و انجام این کار را به فرد یا مرجعی واگذار کنید که در این زمینه اطلاعات و تجربه لازم را داشته باشد. اما اگر تصور دارید که شخصات از پس انجام این کار بر می‌آیید، می‌توانید از راهنمایی که در مقاله آموزش تعویض دکمه پاور آیفون X اپل ارائه شده استفاده به عمل آورید.

 

تعمیر دکمه پاور آیفون X با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان

 

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی آیفون

هزینه تعمیر دکمه پاور آیفون ایکس چقدر است؟

اما شاید این سوال در ذهنتان ایجاد شده باشد که هزینه تعمیر دکمه پاور آیفون ایکس چقدر خواهد بود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که هزینه تعمیر این دکمه بستگی به مشکلی دارد که در گوشی ایجاد شده است. برای مثال اگر فقط بخش فیزیکی دکمه پاور گوشی شکسته و نیاز به تعویض داشته باشد، مطمئنا هزینه چندان گزافی برای تعویض آن پرداخت نمی‌شود و نهایتا هزینه بخش فیزیکی دکمه پاور و دستمزد تعمیرکار باید پرداخت گردد. اما اگر مشکل از فلت پشت دکمه پاور باشد و این قطعه نیاز به تعویض پیدا کند، طبیعتا هزینه تعمیر افزایش می‌یابد. اما در مجموعه عموما هزینه تعمیر دکمه پاور آیفون X چندان زیاد نیست.

 

برای تعویض دکمه پاور آیفون X کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

تعمیر دکمه پاور آیفون X را به موبایل کمک واگذار کنید!

با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر دکمه پاور آیفون ایکس خود را با ضمانت و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید. برای ثبت سفارش تعمیر هم هیچ نیازی به خروج از منزل نخواهید داشت و فقط با یک تماس تلفنی یا مراجعه به سایت موبایل کمک می‌توانید درخواست تعمیر دکمه پاور و یا به طور کلی تعمیرات آیفون X خود را به ثبت برسانید. بدین منظور می‌توانید با شماره‌ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. ضمنا نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (شهرستان ها) هم آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

همچنین در صورت نیاز به خرید موبایل می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید:

گوشی آیفون ایکس

قطعات آیفون ایکس

قیمت فلت پاور آیفون X

قطعات گوشی اپل

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل