تعمیر یا تعویض دکمه پاور آیفون ۶ پلاس تعمیر یا تعویض دکمه پاور آیفون ۶ پلاس

تعمیر یا تعویض دکمه پاور آیفون ۶ پلاس

بروز اختلال در عملکرد دکمه پاور آیفون 6 پلاس (Apple iPhone 6 Plus) در هر گوشی دیگری ممکن است بنا به دلایل مختلفی رخ دهد. اگر شما هم با این مشکل مواجه شده‌اید، نگران نباشید. با سرویس تعمیرات موبایل کمک می‌توانید تعمیر دکمه پاور آیفون 6 پلاس اپل را با صرف کمترین هزینه ممکن انجام دهید. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

خرابی دکمه پاور آیفون 6 پلاس ناشی از چیست؟

دلایل مختلف و متعددی می‌توانند تعمیرات موبایل منجر به خراب شدن یا بروز اختلال در عملکرد دکمه پاور آیفون 6 پلاس اپل شوند. یکی از رایج ترین دلایل موجود مربوط به آب خوردگی می‌شود. در خیلی از موارد زمانی که کاربران با دست خیس از آیفون استفاده می‌کنند، آب از مجاری کنار دکمه پاور به درون آن نفوذ کرده و با رساندن خود به فلت پاور منجر به اتصالی کردن این قطعه و از کار افتادن دکمه پاور می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه تعمیر آیفون 6 پلاس آب خورده توصیه می‌کنیم به مطالعه مقاله تعمیر آیفون 6 پلاس آب خورده اپل بپردازید.همچنین اگر گوشی شما آب خورده و هنوز اتفاقی برای آن نیفتاده است می توانید از طریق مقاله آموزش خشک کردن آیفون آب خورده گوشی خودتان را نجات دهید.

 

تعمیر یا تعویض دکمه پاور آیفون 6 پلاس با کیفیت عالی

 

از دیگر دلایل شایعی که منجر به خرابی دکمه پاور آیفون 6 Plus اپل می‌شوند می‌توان به ضربه اشاره کرد! در خیلی از موارد افتادن گوشی از دست کاربر منجر شده تا فلت پاور صدمه ببیند و از کار بیفتد. در خیلی از موارد هم وارد شدن ضربه به گوشی منجر به شکستن بخش فیزیکی دکمه پاور و از کار افتادن این قطعه می‌شود. بنابراین به صورت کلی دلایل زیادی می‌توانند منجر به این شوند که کاربر نیاز به تعمیر دکمه پاور آیفون 6 پلاس اپل پیدا کند. دلایلی که نام بردیم فقط بخش کوچکی از این دلایل محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون ۶ پلاس

هزینه تعمیر دکمه پاور آیفون 6 پلاس

بدون تردید اگر دکمه پاور آیفون 6 پلاس شما دچار مشکل شود اولین سوالی که در ذهنتان ایجاد خواهد شد این است که هزینه تعمیر آن چقدر خواهد بود؟! به طور کلی هزینه تعمیر دکمه پاور آیفون 6 پلاس خیلی زیاد نیست اما مقدار دقیق آن وابسته به نوع خرابی خواهد بود که در دستگاه رخ داده است. برای مثال اگر در اثر ضربه فقط بخش فیزیکی دکمه پاور گوشی شکسته باشد و مشکل با نصب یک دکمه پاور جدید رفع شود، مطمئنا هزینه تعمیر برای کاربر ناچیز خواهد بود. اما در سمت مقابل اگر در اثر ضربه هم بخش فیزیکی دکمه پاور و هم فلت پاور دچار مشکل شوند، هزینه تعمیر به مراتب زیادتر می‌شود. اما با وجود تمام این تفاسیر، تعمیر دکمه پاور آیفون 6 پلاس یکی از تعمیرات نسبتا کم هزینه این گوشی است و حداقل در مقایسه با تعمیرات دیگری همچون تعویض ال سی دی آیفون 6 پلاس و برد دستگاه بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود.

تعمیر یا تعویض دکمه پاور آیفون 6 پلاس با کیفیت عالی

 

برای تعویض دکمه پاور آیفون 6 پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

تعمیر دکمه پاور آیفون 6 پلاس چقدر زمان می‌برد؟

مدت زمانی که برای تعمیر دکمه پاور آیفون 6 پلاس لازم است به عواملی همچون سرعت عمل تعمیرکار، ابزارهای که وی برای تعمیر گوشی از آن ها استفاده می‌کند و تجربه او بستگی دارد. به طور میانگین تعمیر دکمه پاور آیفون 6 پلاس شاید چیزی در حدود 3 ساعت زمان لازم داشته باشد. اگر می‌خواهید تعمیر دکمه پاور آیفون 6 پلاس اپل شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک برای انجام این کار استفاده به عمل آورید.

بیشتر بخوانید:  تعمیر یا تعویض ال سی دی آیفون ۶ پلاس

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 6 پلاس اپل 

آیا شخصا قادر به تعمیر دکمه پاور آیفون 6 پلاس خواهیم بود؟

اگر در حوزه تعمیرات موبایل تجربه نسبی دارید و با حداقل مبانی انجام این کار آشنا هستید، احتمالا با کمی دقت و حوصله از پس تعمیر دکمه پاور آیفون 6 پلاس هم بر خواهید آمد. اگر می‌خواهید شخصا تعمیر دکمه پاور آیفون 6 پلاس اپل را انجام دهید، ابتدا قطعات و ابزارهای لازم را تهیه کنید. بدین منظور به فروشگاه قطعات گوشی موبایل کمک مراجعه کنید و قطعات اورجینال مورد نیازتان را تهیه نمایید. سپس از مقاله های آموزش تعویض دکمه پاور آیفون 6 پلاس اپل و آموزش تعویض کابل دکمه پاور آیفون 6 پلاس اپل به ترتیب برای آشنایی با حوزه تعویض بخش فیزیکی دکمه پاور و تعویض فلت آن کمک بگیرید. سعی کنید تمام مراحل را طبق توضیحاتی انجام دهید که در مقاله های راهنما ارائه شده است. بدین ترتیب مشکلی برای شما به وجود نمی‌آید و شخصا قادر به تعمیر دکمه پاور آیفون 6 پلاس اپل خواهید بود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی اپل

 

برای تعویض دکمه پاور آیفون 6 پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

تعمیر دکمه پاور آیفون 6 Plus را با کمترین هزینه در موبایل کمک انجام دهید!

اما اگر می‌خواهید تعمیر دکمه پاور و کلیه تعمیرات آیفون 6 پلاس شما با صرف کمترین هزینه ممکن و بهترین کیفیت صورت گیرد، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید. کارشناس تعمیر موبایل در مجموعه موبایل کمک با رعایت تمام استانداردهایی که باید در حین تعمیر گوشی به آن ها توجه شود، تعمیر دکمه پاور آیفون 6 پلاس شما را انجام خواهند داد و در این راستا از جدیدترین متدها و مدرن ترین ابزارهای تعمیر استفاده به عمل می‌آورند. به منظور ثبت سفارش تعمیر دکمه پاور آیفون 6 پلاس در موبایل کمک کافیست با شماره‌ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیر موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل