تعمیر یا تعویض دکمه اثر انگشت آیفون SE تعمیر یا تعویض دکمه اثر انگشت آیفون SE

تعمیر یا تعویض دکمه اثر انگشت آیفون SE

دکمه هوم یا اصطلاحا تاچ آیدی (Touch ID) آیفون SE اپل یکی از قطعاتی است که در این گوشی زیاد دچار خرابی می‌شود. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر دکمه هوم آی فون SE اپل را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با صرف کمترین هزینه انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض دکمه هوم آیفون SE کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر.

 

اصلی ترین دلایل خرابی دکمه هوم آیفون SE اپل

خرابی دکمه هوم آیفون SE اپل ممکن است بنا به دلایل متعددی ایجاد شود. یکی از اصلی ترین این دلایل مربوط به آب خوردگی می‌شود. متاسفانه آیفون SE از استاندارد ضد آب پشتیبانی نمی‌کند و در برابر آب خوردگی مقاوم نیست، بنابراین اگر آب با این موبایل در تماس باشد، می‌تواند مشکلات زیادی را برای آن به وجود آورد. متاسفانه اغلب کاربران به این مسئله توجه نمی‌کنند و در خیلی از مواقع این امر منجر به خراب شدن دکمه هوم آیفون SE می‌شود. یکی دیگر از عواملی که ممکن است منجر به خرابی دکمه هوم آیفون SE شود مربوط به وارد شدن ضربه به دستگاه خواهد بود. وارد شدن ضربه به بدنه آیفون SE می‌تواند منجر به اختلال در عملکرد دکمه هوم گوشی شوند. دلایل متعدد دیگری هم می‌توانند منجر به خرابی دکمه هوم گوشی شوند اما دو موردی که نام بردیم از اصلی ترین و رایج ترین این دلایل محسوب می‌شوند.

 

تعمیر یا تعویض دکمه اثر انگشت آیفون SE

 

هزینه تعمیر دکمه هوم آیفون SE

اگر دکمه هوم آیفون SE اپل شما خراب شده، حتما این سوال در ذهنتان ایجاد می‌شود که هزینه تعمیر آن چقدر خواهد بود! خوشبختانه هزینه تعمیر دکمه هوم آیفون SE خیلی زیاد نیست و در مقایسه با هزینه تعمیراتی مثل تعویض ال سی دی آیفون se یا تعویض برد آیفون اپل se آن به مراتب کم هزینه تر خواهد بود. بنابراین نگران هزینه تعمیر دکمه هوم آیفون SE اپل نباشد. اگر می‌خواهید تعمیر این دکمه را با کمترین هزینه ممکن انجام دهید، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

 

برای تعویض دکمه هوم آیفون SE کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر.

 

بیشتر بخوانید: تعمیر باتری آیفون SE  

تعویض دکمه هوم آیفون SE و کار نکردن اسکنر انگشت!

اپل مادربرد و دکمه هوم اورجینال آیفون هایش را به شیوه خاصی با یکدیگر همگام می‌کند تا ضمن تبادل اطلاعات بتوانند قابلیت اسکن انگشت کاربر را هم ارائه کنند. در آیفون SE اپل هم همین رویکرد پیاده‌سازی شده است. متاسفانه طراحی آیفون های اپل برای حفظ امنیت و اطلاعات کاربران به گونه‌ای خواهد بود که با تعمیر دکمه هوم یا مادربرد دستگاه قابلیت اسکن انگشت گوشی غیر فعال می‌شود. بنابراین بعد از تعویض دکمه هوم آیفون SE نمی‌توانید از اسکنر انگشت آن استفاده کنید، چون این قابلیت به طور خودکار از کار می‌افتد. امکان استفاده از اسکنر انگشت فقط در شرایطی فراهم می‌شود که برد و دکمه هوم دستگاه به طور همزمان تعویض شده و با یک برد و دکمه هوم همگام شده و اورجینال اپل در گوشی نصب شوند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون se 

 

تعمیر دکمه هوم آیفون SE اپل با کمترین هزینه و قیمت در موبایل کمک

 

آیا شخصا قادر به تعمیر دکمه هوم آیفون SE خواهیم بود؟

تعویض یا تعمیر دکمه هوم آیفون SE کار ساده‌ای نیست و برای انجام آن باید صبر، حوصله و دقت بالایی داشته باشید. اگر احساس می‌کنید شخصا از پس انجام این کار بر می‌آیید، می‌توانید ضمن مراجعه به فروشگاه موبایل کمک ابزارها و قطعاتی که برای تعویض دکمه هوم آیفون SE به آن ها نیاز دارید را تهیه نمایید. سپس با استفاده از راهنمای قدم به قدمی که در مقاله آموزش تعویض دکمه هوم آیفون SE اپلارائه شده نسبت به تعویض دکمه هوم آیفون SE خود وارد عمل شوید. سعی کنید تمام مراحل شرح داده شده را به طور دقیق طی کنید تا در حین تعمیر دکمه هوم آیفون SE با هیچ مشکلی رو به رو نشوید.

 

برای تعویض دکمه هوم آیفون SE کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر.

 

بیشتر بخوانید: تعمیر ویبره نخوردن آیفون SE و تعویض موتور ویبره 

تعمیر دکمه هوم آیفون SE چقدر زمان می‌برد؟

با توجه به میزان تجربه و سرعت عملی که هر تعمیرکار موبایل دارد، مدت زمان مورد نیاز برای تعمیر دکمه هوم آیفون SE اپل هم متفاوت خواهد بود. به صورت کلی برای تعویض دکمه هوم آیفون SE اپل باید مراحل نسبتا متعددی طی شوند و تعویض این قطعه کار خیلی آسانی نیست. طبق تخمین ما یک تعمیرکار موبایل با سرعت عمل متوسط می‌توانید تعویض دکمه هوم آیفون SE را ظرف 1 الی 2 ساعت انجام دهد.

 

تعمیر یا تعویض دکمه اثر انگشت آیفون SE

 

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات اپل

تعمیر دکمه هوم آیفون SE اپل با کمترین هزینه توسط موبایل کمک

اگر می‌خواهید تعمیر دکمه هوم آیفون SE اپل خود را با صرف کمترین هزینه ممکن انجام دهید، موبایل کمک بهترین گزینه پیش رویتان خواهد بود. با موبایل کمک می‌توانید بدون نیاز به خروج از منزل و فقط از پشت کامپیوتر یا لپ‌تاپ‌تان سفارش تعمیر دکمه هوم آیفون SE را ثبت نمایید. کارشناسان تعمیر موبایل کمک از جدیدترین متدها و ابزارهای تعمیر آیفون SE برای تعویض دکمه هوم  مشتریان عزیز استفاده به عمل می‌آورند. به منظور ثبت سفارش تعمیر دکمه هوم آیفون SE توسط کارشناسان موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

همچنین در صورت نیاز به خرید موبایل می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی آیفون اس ای

 

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل