تعمیر یا تعویض دکمه اثر انگشت  آیفون ۶ پلاس تعمیر یا تعویض دکمه اثر انگشت  آیفون ۶ پلاس

تعمیر یا تعویض دکمه اثر انگشت آیفون ۶ پلاس

دکمه هوم آیفون 6 پلاس اپل یکی از دکمه های فیزیکی حساس این گوشی است که دائما کاربر با آن سر و کار داشته و به همین دلیل احتمال خرابی آن افزایش می‌یابد. با سرویس تعمیرات موبایل کمک می‌توانید تعمیر دکمه هوم آیفون 6 پلاس اپل را با صرفا کمترین هزینه ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

اصلی ترین عوامل خرابی دکمه هوم آیفون 6 پلاس اپل

دکمه هوم آیفون 6 پلاس اپل تنها دکمه فیزیکی است که در این گوشی کاربر دائما باید از آن استفاده کند. همین امر سبب می‌شود که در حالت عادی این دکمه بیشتر از سایر دکمه های فیزیکی گوشی در معرض خراب شدن قرار گیرد. دلایل زیادی می‌توانند منجر به خرابی دکمه هوم آیفون 6 پلاس شوند، اما در این بین استفاده نادرست کاربر از این دکمه و اعمال فشارهای بیش از اندازه بر روی آن، استفاده از گوشی با دست خیس و آب خوردگی دکمه هوم یا وارد شدن ضربه به گوشی از اصلی ترین عواملی هستند که ممکن است منجر به خرابی دکمه هوم آیفون 6 پلاس اپل شوند. فراموش نکنید که آیفون 6 پلاس از طراحی ضد آب بهره‌مند نیست و به هیچ عنوان نباید با دست خیس از آن استفاده کنید.برای جلوگیری از خرابی دکمه هوم آیفون هم پیشنهاداتی داریم که در مطالب دیگر سایت می توانید به آنها نیز بپردازید.

 

برای تعویض دکمه هوم آیفون 6 پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر.

 

تعمیر دکمه هوم آیفون 6 پلاس و از کار افتادن تاچ آیدی

اپل آیفون هایش را به شیوه بسیار امن و قابل اعتمادی طراحی کرده است. دکمه هوم این گوشی نقش اسکنر انگشت دستگاه را هم ایفاء می‌کند و برای ذخیره و آنالیز مشخصات اثر انگشت کاربر با یک قطعه سخت افزاری اختصاصی که روی مادربرد اورجینال آیفون گوشی نصب شده در ارتباط خواهد بود. بنابراین دکمه هوم و مادربرد هر آیفون 6 پلاس اپل به شکل اختصاصی با هم در ارتباط هستند. در این بین اگر یکی از این قطعات تعویض شود، دیگر دکمه هوم آیفون قابلیت اسکن انگشت کاربر را ارائه نخواهد کرد و به نوعی بازکردن آنلاین صفحه نمایش با لمس دکمه هوم ناممکن می‌شود. این مسئله فقط زمانی رخ نخواهد داد که یک مادربرد و دکمه هوم سینک شده و اورجینال آیفون در گوشی تعمیری نصب شوند و این دو قطعه به طور همزمان تعویض گردند.

 

تعمیر یا تعویض دکمه اثر انگشت آیفون 6 پلاس

 

بیشتر بخوانید: تعمیر باتری آیفون ۶ پلاس

هزینه تعمیر دکمه هوم آیفون 6 پلاس اپل

در اغلب موارد خرابی دکمه هوم آیفون 6 Plus به گونه‌ای است که باید این قطعه به طور کامل در گوشی تعویض شود. خیلی از کاربران برای اینکه بعد از تعویض تاچ آیدی همچنان بتوانند از قابلیت اسکن انگشت گوشی استفاده کنند، ترجیح می‌دهند برد آیفون را هم مورد تعمیر قرار دهند. هزینه تعمیر دکمه هوم آیفون 6 پلاس چندان زیاد نیست اما اگر مادربرد گوشی را هم به همراه آن تعویض کنید، مطمئنا هزینه تعمیر زیادتر خواهد شد. در برخی موارد خاص هم دیده شده که تعمیر دکمه هوم آیفون 6 پلاس با یک اقدام ساده قابل انجام خواهد بود و لزومی مبنی بر تعویض این قطعه وجود نخواهد داشت که در این حالت هزینه تعمیر به حداقل مقدر ممکن کاهش پیدا می‌کند.

 

 

تعمیر یا تعویض دکمه اثر انگشت آیفون 6 پلاس

تعمیر دکمه هوم آیفون 6 Plus چقدر زمان می‌برد؟

مدت زمانی که تعمیر دکمه هوم آیفون 6 پلاس طول می‌کشد به سرعت عمل و تجربه تعمیرکاری بستگی دارد که قرار است این تعمیر را انجام دهد. عموما اگر قرار باشد این قطعه تعمیر گردد، ظرف کمتر از 3 ساعت پروسه مورد نظر تکمیل خواهد شد. در صورتی هم که نیاز به تعویض دکمه هوم آیفون 6 پلاس وجود داشته باشد، احتمالا تعمیر گوشی در همین بازه زمانی انجام خواهد شد. اما اگر قرار باشد که مادربرد و دکمه هوم آیفون 6 پلاس به طور همزمان تعویض شوند، مطمئنا زمان مورد نیاز برای تعمیر گوشی افزایش پیدا می‌کند. اگر می‌خواهید تعمیر دکمه هوم آیفون 6 پلاس را در کمترین زمان ممکن انجام دهید، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی اپل

شخصا دکمه هوم iPhone 6 Plus را تعویض کنید!

با دسترسی به ابزارهای تعمیر مورد نیاز و همچنین یک عدد تاچ آیدی اورجینال آیفون 6 پلاس اپل می‌توانید شخصا هم تعویض این قطعه را انجام دهید. برای تهیه دکمه هوم اورجینال آیفون 6 پلاس و ابزارهای مورد نیاز برای تعویض این قطعه می‌توانید به فروشگاه قطعات موبایل مرکز موبایل کمک مراجعه کنید. سپس با طی کردن مراحلی که در مقاله آموزش تعویض دکمه هوم آیفون 6 پلاس اپل شرح داده شده‌اند قادر خواهید بود که شخصا دکمه هوم آیفون 6 Plus خود را تعویض نمایید. سعی کنید تمام مراحل تعمیر را با دقت و دقیقا مشابه با توضیحاتی که در هر بخش ارائه شده انجام دهید.

 

برای تعویض دکمه هوم آیفون 6 پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر.

 

تعمیر دکمه هوم آیفون 6 پلاس را به موبایل کمک بسپارید!

اگر به دنبال مرجعی قابل اعتماد هستید که تعمیر دکمه هوم و کلیه تعمیرات آیفون 6 پلاس خود را به آن واگذار کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن و با صرف کمترین هزینه شاهد تکمیل این پروسه باشید، سویس موبایل کمک بهترین انتخاب پیش رویتان خواهد بود. کارشناسان واحد تعمیرات موبایل کمک با استفاده از جدیدترین متدها و مدرن ترین ابزارهای تعمیر قادر به رفع مشکل دکمه هوم آیفون 6 Plus شما هستند. به منظور ثبت سفارش تعمیر دکمه هوم آیفون 6 پلاس اپل در موبایل کمک کافیست با شماره‌ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید: 

قطعات iPhone 6 Plus 

خرید قطعات موبایل

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل