تعمیر یا تعویض دکمه اثر انگشت آیفون ۵ تعمیر یا تعویض دکمه اثر انگشت آیفون ۵

تعمیر یا تعویض دکمه اثر انگشت آیفون ۵

دکمه هوم آیفون 5 اپل ممکن است بنا به دلایل مختلفی دچار خرابی شود. اگر این دکمه در آیفون 5 شما دچار مشکل شده، نگران نباشید. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر دکمه هوم آیفون 5 اپل را با کمترین هزینه ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

اصلی ترین عوامل موثر در خرابی دکمه هوم آیفون 5 اپل

عوامل متعددی می‌توانند منجر به خراب شدن یا بروز اختلال در عملکرد دکمه هوم آیفون 5 اپل شوند، اما در این بین برخی عوامل نسبت به سایر موارد شایع تر هستند. برای مثال نقوذ آب به داخل گوشی و استفاده از دستگاه با دست خیس یکی از اصلی ترین عوامل خراب شدن دکمه هوم آیفون 5 است. این گوشی از طراحی ضد آب بهره نمی‌برد و به همین دلیل نفوذ آب به داخل آن به راحتی امکانپذیر بوده و می‌تواند صدماتی همچون از کار انداختن دکمه هوم گوشی را به بار آورد. یکی دیگر از عواملی که به شدت در از کار افتادن دکمه هوم آیفون 5 موثر است و می‌تواند منجر به خرابی این قطعه شود، ضربه خواهد بود.

 

برای تعویض دکمه هوم آیفون 5 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

متاسفانه زیاد دیده شده که آیفون 5 در اثر سهل انگاری کاربر به زمین افتاده و ضربه‌ای که به آن وارد شده منجر به از کار افتادن دکمه هوم موبایل شده است. در برخی شرایط هم ممکن است دکمه هوم آیفون 5 بنا به دلایل دیگر و نامشخص دچار اختلال عملکرد شود.

تمامی راه هایی که پس از خراب شدن دکمه هوم گوشی وجود دارد را در مطلب راه حل‌های پیش رو در صورت خرابی دکمه Home آیفون نیز می توانید بصورت کامل ببینید.

هزینه تعمیر دکمه هوم آیفون 5 چقدر است؟

خوشبختانه هزینه تعمیر دکمه هوم آیفون 5 اپل خیلی زیاد نیست و به پای هزینه‌ای که باید برای تعویض ال سی دی یا لاجیک برد آن پرداخت شود نمی‌رسد. برای تعویض این قطعه حتی می‌توانید خودتان شخصا هم وارد عمل شوید که در بخش های بعد و ادامه مطلب بیشتر در مورد آن صحبت می‌کنیم. اگر می‌خواهید هزینه تعمیر دکمه هوم آیفون 5 شما به حداقل مقدار ممکن برسد، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 5 اپل در موبایل کمک

تعویض دکمه هوم آیفون 5 چقدر زمان می‌برد؟

مدت زمانی که برای تعویض دکمه هوم آیفون 5 اپل لازم است به سرعت عمل تعمیرکار و تجربه وی بستگی دارد. اگر تعمیرکار سرعت عمل و تجربه مناسبی داشته باشد، می‌تواند در کمتر از 90 دقیقه تعویض دکمه هوم آیفون 5 را تکمیل کند. ضمنا ابزارهایی که وی برای تعمیر آیفون از آن ها استفاده می‌کند هم حائز اهمیت هستند و می‌توانند منجر به کندتر یا تندتر شدن پروسه تعمیر شوند. اگر بنا به هر دلیل تمایل دارید که تعویض دکمه هوم آیفون 5 شما در کمترین زمان ممکن انجام شود، توصیه می‌کنیم از خدمات شرکت موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

بیشتر بخوانید: تعمیر دوربین آیفون ۵ اپل با کمترین قیمت در موبایل کمک

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی های آیفون اپل در موبایل کمک

 

تعمیر دکمه هوم آیفون 5

چگونه شخصا دکمه هوم iPhone 5 را تعویض کنیم؟

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، یکی از روش های کاهش هزینه تعمیر دکمه هوم آیفون 5 این است که خودتان شخصا این کار را انجام دهید. اگر به ابزارهای لازم برای باز و بسته کردن آیفون دسترسی داشته باشید، تعویض دکمه هوم آیفون 5 خیلی سخت نخواهد بود. برای تهیه کردن ابزارهای لازم می‌توانید به فروشگاه قطعات موبایل مراجعه کنید.بعد از اینکه ابزارهای لازم را تهیه کردید کافیست مراحلی که در مقاله آموزش تعویض دکمه هوم آیفون ۵ اپل + ویدئوشرح داده شده را با حوصله و دقیق طی کنید. بدین ترتیب شخصا قادر به تعمیر دکمه هوم آیفون 5 خواهید بود. سعی کنید تمام مراحل را دقیقا طبق توضیحات مطلب دنبال کنید تا مشکلی در تعویض دکمه هوم گوشی نداشته باشید.

 

برای تعویض دکمه هوم آیفون 5 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

با کمتزین هزینه و قیمت تعمیر دکمه هوم آیفون 5 را انجام دهید!

اگر به تمایل دارید که تعویض یا تعمیر دکمه هوم آیفون 5 شما با صرف کمترین هزینه ممکن و بدون دردسر انجام گیرد، توصیه می‌کنیم از خدمات مرکز موبایل کمک بهره بگیرید. موبایل کمک اولین شرکتی محسوب می‌شود که در داخل ایران که سرویس تعمیرات موبایل را با امکان ثبت سفارش آنلاین فراهم کرده است. تمام تعمیراتی که توسط کارشناسان موبایل کمک انجام می‌شوند دارای گارانتی خواهند بود. ضمنا شما برای تعمیر گوشی با سرویس موبایل کمک هیچ نیازی به خروج از منزل نخواهید داشت. به منظور ثبت سفارش تعمیر دکمه هوم آیفون 5 توسط مرکز موبایل کمک کافیست با شماره‌ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیر موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

همچنین در صورت نیاز به خرید گوشی می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید: قیمت خرید قطعات آیفون 5 در فروشگاه موبایل کمک

بیشتر بخوانید: قیمت خرید دکمه هوم آیفون 5 در فروشگاه موبایل کمک

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل