تعمیر یا تعویض دوربین آیفون ۵c تعمیر یا تعویض دوربین آیفون ۵c

تعمیر یا تعویض دوربین آیفون ۵c

اگر بنا به هر دلیل دوربین اصلی یا سلفی آیفون 5 سی (iPhone 5C) شما دچار مشکل شده، نگران نباشید. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر دوربین آیفون 5C را با صرف کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

اصلی ترین دلایل خراب شدن دوربین آیفون 5c

در اغلب موارد دو دلیل اصلی منجر به خرابی دوربین آیفون 5 سی می‌شوند. دلیل اول آب خوردگی است! آیفون 5C اپل از طراحی ضد آب بهره نمی‌برد و به شدت در برابر نفوذ آن حساس است. در خیلی از موارد دیده شده که آب به داخل بدنه این گوشی نفوذ کرده و ضمن تماس با ماژول دوربین اصلی یا سلفی دستگاه در عملکرد آن اختلال ایجاد کرده است. مورد دوم وارد شدن ضربه به گوشی خواهد بود. در خیلی موارد دیده شده که دوربین اصلی یا سلفی آیفون 5 سی بر اثر وارد شدن ضربه از کار می‌افتد. همچنین وارد شدن فشار یا حتی به وجود آمدن خط و خش بر روی لنز دوربین آیفون 5 سی هم از دیگر دلایل شایعی هستند که کاربر را ملزم به تعمیر یا تعویض این قطعه می‌کنند. اما چطور می‌توانید تعمیر دوربین اصلی یا تعمیر دوربین سلفی آیفون 5C را با صرف کمترین هزینه ممکن انجام دهیم و از کیفیت تعمیر صورت گرفته هم اطمینان داشته باشیم؟

 

برای تعمیر دوربین آیفون 5c کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

هزینه تعمیر دوربین آیفون 5c چقدر است؟

در بحث تعمیرات آیفون 5C خوشبختانه هزینه تعمیر دوربین آیفون 5c در مقایسه با دیگر تعمیرات این موبایل مثل تعمیر مادربرد آیفون یا تعویض ال سی دی آیفون چندان زیاد نیست. البته اگر هم دوربین اصلی و هم دوربین سلفی آیفون 5 سی شما دچار مشکل شده باشند و نیاز به تعویض پیدا کنند، ممکن است هزینه تعمیر کمی افزایش یابد، اما در حالتی که یکی از این دو قطعه نیاز به تعویض داشته باشید، هزینه خیلی زیادی برای انجام این کار پرداخت نخواهد شد. پس بهتر است چندان نگران هزینه تعمیر دوربین آیفون 5c نباشید. چنانچه می‌خواهید تعمیر یا تعویض دوربین آیفون 5 سی شما با کمترین هزینه ممکن انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 5c اپل 

 

تعمیر دوربین آیفون 5C اپل

آیا شخصا قادر به تعویض دوربین آیفون 5 سی خواهیم بود؟

یکی از راه هایی که با استفاده از آن می‌توانید هزینه تعویض دوربین آیفون 5 سی اپل را به حداقل برسانید این است که خودتان شخصا دست به کار شده و این تعمیر را بر روی گوشی انجام دهید. شاید تصور کنید که تعویض دوربین آیفون 5C  کار خیلی سختی است، اما در حقیقت اینطور نیست و شما با کمی دقت و دنبال کردن مراحل صحیح کار قادر به تعویض دوربین آیفون 5c خود خواهید بود. برای شروع این کار ابتدا باید ابزارها و قطعات مورد نیازتان را تهیه کنید. با مراجعه به فروشگاه موبایل کمک و در قسمت قطعات اصلی آیفون  5C می‌توانید این قطعات را خریداری نمایید. سپس برای تعویض دوربین اصلی یا سلفی گوشی آیفون 5c مراحلی را طی کنید که به ترتیب در مقاله های آموزش تعویض دوربین اصلی آیفون 5c اپل و آموزش تعویض دوربین سلفی آیفون 5C اپل به آن ها اشاره کرده‌ایم. سعی کنید تمام مراحل کار را دقیقا طبق توضیحات ارائه شده در مقالات طی کنید تا مشکلی در روند تعمیر و تعویض دوربین آیفون 5c اپل به وجود نیاید.

بیشتر بخوانید: بهترین نمایندگی های رسمی اپل در ایران

 

برای تعمیر دوربین آیفون 5c کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

تعمیر دوربین آیفون 5c اپل چقدر زمان می‌برد؟

مدت زمانی که برای تعویض یا تعمیر دوربین آیفون 5C لازم است می‌تواند متفاوت باشد و وابسته به عوامل مختلفی خواهد بود. برای مثال سرعت تعمیرکار در این بین اهمیت زیادی دارد. طبیعتا هرچقدر تجربه و سرعت عمل تعمیرکار گوشی بیشتر باشد و به ابزارهای بهتری برای تعمیر موبایل دسترسی داشته باشد، سریع تر می‌تواند تعمیر دوربین آیفون 5 سی را انجام دهد. همچنین نوع تعمیری که قرار است صورت پذیرد هم روی این موضوع تاثیر می‌گذارد. برای مثال زمانی که برای تعمیر دوربین اصلی آیفون 5 سی لازم است با زمانی که برای تعویض دوربین سلفی آن باید طی شو متفاوت خواهد بود. ضمنا در برخی شرایط ممکن است هر دو قطعه نیاز به تعویض داشته باشند. به طور کلی میانگین مدت زمان مورد نیاز برای تعمیر دوربین آیفون 5C چیزی در حدود 90 دقیقه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی آیفون 

بیشتر بخوانید: تعمیر تاچ ال سی دی آیفون ۵C 

با کمترین قیمت تعمیر دوربین آیفون 5c را در موبایل کمک انجام دهید

موبایل کمک مرجعی است که با استفاده از سرویس آن می‌توانید تعمیر دوربین آیفون 5c خود را با صرف کمترین هزینه و قیمت ممکن انجام دهید! کارشناسان تعمیر موبایل کمک برای تعمیر گوشی مشتریان از جدیدترین متدها و مدرن ترین ابزارهای موجود استفاده می‌کنند و تمام تعمیراتی که توسط این مرجع انجام می‌گیرد شامل گارانتی خواهند بود. بنابراین با استفاده از خدمات موبایل کمک علاوه بر اینکه هزینه تعمیر دوربین آیفون 5c کاهش پیدا می‌کند، خیال شما از بابت کیفیت تعمیر صورت گرفته هم راحت خواهد بود.

برای ثبت سفارش تعمیر دوربین آیفون 5c اپل خود کافیست با شماره‌ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه درخواست آنلاین تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

همچنین در صورت نیاز به خرید موبایل می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید: قیمت دوربین آیفون 5c

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل