تعمیر یا تعویض دکمه اثر انگشت آیفون ۵s تعمیر یا تعویض دکمه اثر انگشت آیفون ۵s

تعمیر یا تعویض دکمه اثر انگشت آیفون ۵s

اگر دکمه هوم یا همان تاچ آیدی آیفون 5s شما بنا به هر دلیل از کار افتاده نگران نباشید، چون با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر تاچ آیدی آیفون 5s را با کمترین هزینه انجام دهید. در ادامه این مطلب به طور جامع در رابطه با جزئیات تعمیر تاچ آیدی آیفون 5s اپل صحبت خواهیم کرد. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

دلایل از کار افتادن تاچ آیدی آیفون 5s کدامند؟

تاچ آیدی که در دکمه هوم تعبیه شده برای اسکنر اثر انگشت کاربردش دیگر در گوشی های امروزی اجتناب ناپذیر شده.در مطلب استفاده از اسکنر انگشت آیفون به جای پسورد می توانید نسبت به فعال سازی آن اقدام کنید.

 

برای تعویض دکمه هوم آیفون 5 اس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر.

 

دلایل متعددی می‌توانند منجر به از کار افتان تاچ آیدی آیفون 5s اپل شوند. نفوذ آب به داخل گوشی و تماس آن با متعلقات دکمه هوم یکی از اصلی ترین این عوامل است. وارد شدن فشار و ضربه به موبایل هم می‌تواند منجر به از کار افتادن یا بروز اختلال در عملکرد تاچ آیدی آیفون شود. در برخی موارد هم تعمیرات سخت افزاری ناشیانه می‌تواند منجر به بروز اختلال در عملکرد تاچ آیدی آیفون های اپل از جمله آیفون 5s شود که در مقاله رفع مشکل کار نکردن تاچ آیدی آیفون بعد از تعمیر و تعویض ال سی دی به طور دقیق در رابطه با آن صحبت کردیم. در برخی موارد خاص هم دیده شده که تاچ آیدی آیفون 5 اس بنا به دلایل نامشخص دچار مشکل و اختلال می‌شود. بنابراین دلایل زیادی می‌توانند منجر به خرابی این قطعه شوند.

هزینه تعمیر تاچ آیدی آیفون 5S چقدر است؟

هزینه تعمیر تاچ آیدی آیفون 5S با توجه به نوع خرابی که در گوشی رخ داده متفاوت خواهد بود. برای مثال در برخی شرایط ممکن است با جداسازی کانکتورهای باتری و ال سی دی و سپس نصب مجدد آن ها مشکل کار نکردن تاچ آیدی برطرف شود. طبیعی است که در این حالت هزینه تعمیر تاچ آیدی آیفون 5S تقریبا به صفر خواهد رسید. اما در برخی شرایط دیگر ممکن است تاچ آیدی گوشی کاملا نیازمند تعویض باشد. بدیهی است که در این شرایط باید هزینه قطعه (Touch ID) و همچنین اجرت تعمیر پرداخت گردد. خوشبختانه تعمیر تاچ آیدی آیفون 5S از تعمیرات گران این گوشی نیست و با صرف هزینه معمولی قابل انجام خواهد بود.

بیشتر بخوانید: تعویض و تعمیر ال سی دی آیفون ۵S

 

تعمیر تاچ آیدی آیفون 5S

 

برای تعویض دکمه هوم آیفون 5 اس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر.

تعمیر تاچ آیدی آیفون 5s چقدر زمان می‌برد؟

اگر پروسه تعویض یا تعمیر تاچ آیدی آیفون 5s خود را به یک تعمیرکار مجرب و با تجربه واگذار کنید که سرعت عمل نرمالی داشته باشد، احتمالا ظرف مدت زمان 1 الی 2 ساعت این تعمیر را تکمیل خواهد کرد. اما با این حال عموما در بازار آزاد، تعمیرکاران موبایل چند روز برای تعمیر تاچ آیدی آیفون 5s زمان صرف می‌کنند. اگر می‌خواهید تعمیر یا تعویض تاچ آیدی آیفون 5 اس شما در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده کنید. کارشناسان موبایل کمک ظرف چند ساعت تعمیر گوشی شما را انجام داده و آن را توسط پیک موتوری به آدرس محلتان ارسال خواهند کرد.

 

تعمیر تاچ آیدی آیفون 5S

 

بیشتر بخوانید: تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون ۵s

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 5s

آیا شخصا قادر به تعمیر یا تعویض تاچ آیدی آیفون 5s خواهیم بود؟

اگر تمایل دارید که شخصا تعویض تاچ آیدی آیفون 5s را انجام دهید باید بدانید ک انجام این کار خیلی آسان نیست اما اگر با دقت پیش بروید مطمئنا قادر به انجام این کار خواهید بود. به منظور انجام این تعمیر ابتدا باید ابزارها و قطعات مورد نیاز برای باز کردن آیفون 5S را از فروشگاه خرید قطعات موبایل تهیه کنید. سپس طبق راهنمایی پیش بروید که در مقاله آموزش تعویض دکمه هوم آیفون 5S اپل ارائه شده است. سعی کنید تمام مراحل کار را دقیقا طبق توضیحاتی که در مقاله ارائه شده دنبال کنید تا مشکلی در حین تعویض تاچ آیدی آیفون 5s اپل برایتان به وجود نیاید.

بیشتر بخوانید: تعمیر اپل

تعمیر تاچ آیدی آیفون 5s را با کمترین هزینه به موبایل کمک واگذار کنید!

اگر می‌خواهید با صرف کمترین هزینه ممکن و بهترین کیفیت تعمیر تاچ آیدی و کلیه تعمیرات آیفون 5s شما انجام گیرد، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده کنید. بدین منظور کافیست که سفارش خود را با برقراری تماس تلفنی یا از طریق وبسایت موبایل کمک به ثبت برسانید. کارشناسان موبایل کمک برای تعمیر تاچ آیدی آیفون 5s مشتریان گرامی از جدیدترین ابزارها و روش های تعمیر استفاده به عمل می‌آورند.

ضمنا تمام تعمیراتی که توسط کارشناسان موبایل کمک انجام می‌شود شامل گارانتی خواهند بود. برای ثبت سفارش تعمیر تاچ آیدی آیفون 5s اپل خود کافیست با شماره‌ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه درخواست آنلاین تعمیر موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

همچنین در صورت نیاز به خرید گوشی می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل