تعمیر برد آیفون SE تعمیر برد آیفون SE

تعمیر برد آیفون SE

تعمیر یا تعویض مادربرد آیفون SE اپل ممکن است بنا به دلایل مختلفی از جمله سوختن این قطعه ضروری شود. البته در صورت سوختن تعویض آن به صرفه نیست و بهتر است به فکر خرید گوشی باشید. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر برد آیفون SE را با صرف کمترین هزینه ممکن و کوتاه‌ترین زمان انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

چرا مادربرد گوشی ها یکی از مهم‌ترین اجزای آن هاست؟

مادربرد یا اصطلاحا برد قطعه‌ای است که مدارهای الکترونیکی دستگاه و همچنین اجزای بسیار مهمی همچون پردازنده مرکزی، حافظه دسترسی تصادفی یا رم (RAM) و خیلی قطعات الکترونیکی دیگر بر روی آن سوار می‌شوند. برد یک گوشی باید هماهنگی مابین اجزای سخت افزاری مختلف دستگاه را برقرار کرده و به عنوان یک قطعه محوری و مبنا در دستگاه عمل کند. در صورتی که برد گوشی خراب شود، در عملکرد تمام اجزای سخت افزاری دیگر آن اختلال ایجاد می‌شود. به دلیل منطق خاصی که در طراحی و عملکرد مادربرد گوشی های هوشمند وجود دارد، اپل برد آیفون هایش را با لقب لاجیک برد (Logic Board) به معنای “برد منطقی” معرفی می‌کند.

 

برای تعمیر برد آیفون SE کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

دلایل اصلی تعمیر برد آیفون SE اپل

دلایل زیادی می‌توانند منجر به سوختن و از کار افتادن برد آیفون SE اپل یا هر موبایل دیگری شوند. یکی از اصلی ترین و رایج ترین این دلایل مربوط به وارد شدن ضربه به گوشی می‌شود. در خیلی از موارد دیده شده که ضربه ناگهانی که در اثر افتادن گوشی از دست کاربر به آن وارد می‌شود، مستقیما به برد گوشی منتقل شده و خود برد یا قطعات نصب شده روی آن را دچار اختلال عملکرد می‌کند. در خیلی از مواقع دیگر هم آب خوردگی منجر به سوختن و از کار افتادن لاجیک برد آیفون SE اپل می‌شود، چون این گوشی از استاندارد ضد آب پشتیبانی نمی‌کند و در برابر نفوذ آن بسیار حساس است. به طور کلی دلایل متعدد و متنوعی می‌توانند منجر این شوند که کاربر به تعمیر برد آیفون SE نیاز پیدا کند.

هزینه تعمیر برد آیفون SE اپل

هزینه تعمیر برد آیفون SE دقیقا با نوع و شدت خرابی که روی این قطعه ایجاد شده ارتباط مستقیم خواهد داشت. برای مثال اگر در اثر آب خوردگی مادربرد آیفون SE کاملا بسوزد و نیاز باشد که به طور کامل تعویض شود، مسلما هزینه تعمیر دستگاه زیاد خواهد شد. اما اگر فقط قطعات خاصی مثل آی سی های روی برد و سایر قطعات این چنینی در اثر ضربه یا هر مسئله دیگری دچار مشکل شوند و با تعویض همین قطعات مشکل برطرف شود، طبیعتا هزینه تعمیر برد آیفون SE کاهش پیدا می‌کند. بنابراین مشخص کردن هزینه تعمیر برد آیفون SE تا قبل از بررسی دقیق وضعیت مادربرد و اجزای سخت افزاری آن امکانپذیر نخواهد بود. اگر تمایل دارید تعمیر برد آیفون SE یا حتی تعویض این قطعه را با کمترین هزینه ممکن انجام دهید، موبایل کمک بهترین گزینه پیش رویتان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: تعمیر باتری آیفون SE  

تعمیر برد آیفون SE اپل

چرا باید تعمیر برد آیفون SE را به تعمیرکاری مجرب واگذار کنیم؟

همانطور که گفتیم روی مادربرد آیفون SE و گوشی های دیگر قطعات مختلفی نصب شده‌اند. در خیلی از موارد فقط با تعویض برخی از این قطعات و تعمیر مدارهای الکترونیکی روی برد، مشکل آن قابل رفع خواهد بود اما چون تعمیرکار موبایل حوصله یا دانش انجام این کار را ندارد به مشتری اعلام می‌کند که برد گوشی باید کام تعویض شود. در این شرایط هزینه تعمیر گوشی به مراتب افزایش می‌یابد. به همین دلیل است که توصیه می‌کنیم همیشه تعمیر برد آیفون SE اپل را به تعمیرکاری مجرب واگذار کنید که با نحوه تعمیر مدارهای الکترونیکی آشنایی کامل داشته باشد و در صورت امکان مشکل لاجیک برد آیفون را با تعمیرات کم هزینه رفع کند. کارشناسان موبایل کمک افراد خبره‌ای هستند که با بهترین کیفیت ممکن قادر به انجام این کار خواهند بود.

 

برای تعمیر برد آیفون SE کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

بیشتر بخوانید: تعمیر دوربین آیفون SE 

تعمیر برد آیفون SE چقدر زمان می‌برد؟

زمان مورد نیاز برای تعمیر برد آیفون SE با توجه به نوع تعمیری که قرار است روی آن انجام شود و تعداد قطعاتی که در برد خراب شده‌اند ارتباط مستقیم خواهد داشت. طبیعی است که هرچه تعداد قطعات معیوب روی برد بیشتر باشد، زمان بیشتری هم باید صرف تعمیر برد شود، اما اگر قرار باشد مادربرد گوشی کاملا تعویض شود یا فقط یک قطعه روی آن را تعمیر گردد، زمان مورد نیاز برای تعمیر گوشی هم کاهش پیدا می‌کند. به طور کلی اگر می‌خواهید تعویض یا تعمیر برد آیفون SE شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود، سرویس موبایل کمک بهترین شرایط ممکن را پیش رویتان قرار خواهد داد.

 

تعمیر برد آیفون SE اپل

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون se 

 

آیا شخصا قادر به تعویض برد آیفون SE اپل خواهیم بود؟

تعمیر برد آیفون SE کار آسانی نیست و حتی خیلی از تعمیرکارانی که سال هاست تعمیرات موبایل انجام می‌دهند هم با نحوه تعمیر مدارهای الکترونیکی روی برد و تعویض قطعات آن آشنایی ندارند. بنابراین یک فرد عادی به هیچ عنوان نمی‌تواند تعمیر برد آیفون SE را انجام دهد. اما تعویض برد آیفون SE توسط هر کاربری که به ابزارهای مناسب تعمیر گوشی دسترسی داشته باشد امکانپذیر خواهد بود، اما انجام این کار هم آسان نیست! اگر فکر می‌کنید از پس تعویض لاجیک برد آیفون SE بر می‌آیید، کافیست ابزارها و قطعات مورد نیاز برای انجام این کار را از فروشگاه قطعات موبایل تهیه کرده و سپس با طی کردن مراحلی که در مقاله آموزش تعویض برد آیفون SEشرح داده شده، تعویض برد آیفون SE اپل را انجام دهید. سعی کنید تمام مراحل را به درستی و دقیق طبق توضیحات ارائه شده انجام دهید تا مشکلی برایتان ایجاد نشود.

 

برای تعمیر برد آیفون SE کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 

تعویض و تعمیر برد آیفون SE اپل با کمترین هزینه و ضمانت در موبایل کمک

اما اگر می‌خواهید تعویض یا تعمیر برد آیفون SE اپل را با صرف کمترین هزینه ممکن انجام دهید و از ضمانت تعمیر صورت گرفته هم بهره‌مند شوید، موبایل کمک بهترین گزینه پیش رویتان خواهد بود. کارشناسان تعمیر موبایل کمک افراد خبره و متخصصی هستند که با تعمیر مادربرد آیفون SE اپل را با بهترین کیفیت ممکن و استفاده از جدیدترین متدهای تعمیر برایتان انجام می‌دهند. به منظور ثبت سفارش تعمیرات آیفون SE در موبایل کمک کافیست با شماره‌ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون SE

فروش قطعات اپل

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل