تعمیر برد آیفون ۷ تعمیر برد آیفون ۷

تعمیر برد آیفون ۷

یکی از قطعاتی که در آیفون 7 ممکن است بنا به دلایل مختلف دچار مشکل شود، مادربرد یا اصطلاحا برد این گوشی است که در صورت سوختن نیاز به تعویض خواهد داشت و هزینه نزدیک به خرید گوشی دارد.. با سرویس تعمیرت موبایل کمک می‌توانید تعمیر برد آیفون 7 اپل را با صرف کمترین هزینه ممکن و ضمانت بهترین کیفیت انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعمیر برد آیفون 7 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

دلایل بروز خرابی در مادربرد آیفون 7 اپل

دلایل متعددی ممکن است باعث بروز خرابی در مادربرد آیفون 7 اپل شوند. یکی از رایج ترین و اصلی ترین این دلایل وارد شدن ضربه به موبایل است. در بسیاری از موارد دیده شده که آیفون 7 از دست کاربر بر روی زمین افتاده یا تحت فشار قرار گرفته و در اثر آن عملکرد مادربرد دستگاه مختلف گردیده است. عموما در این شرایط مادربرد گوشی به طور کامل نمی‌سوزد و برخی از قطعات سخت افزاری روی آن دچار مشکل می‌شوند. یکی دیگر از رایج ترین دلایل خراب شدن برد مربوط به آب خوردگی خواهد بود. به محض اینکه آب با مادربرد آیفون 7 تماس داشته باشد، این قطعه دچار سوختگی و اختلال خواهد شد. بنابراین دلایل مختلفی می‌توانند منجر به خراب شدن مادربرد آیفون 7 اپل شوند.

 

تعمیر برد آیفون 7 | گارانتی اپل

 

تعمیر برد آیفون 7 اپل چقدر زمان می‌برد؟

اگر قرار باشد مادربرد آیفون 7 اپل به کل تعویض شود، طبیعتا زمان طولانی برای انجام این کار نیاز نخواهد بود و شاید این تعمیر ظرف 1 ساعت تکمیل گردد، اما اگر قطعات سخت افزاری روی مادربرد آیفون دچار مشکل شده باشند و نیاز باشد که تک تک این قطعات بررسی شده و در صورت نیاز تعویض شوند، مطمئنا تعمیر برد آیفون 7 اپل به زمان طولانی تری نیازمند خواهد بود. در نظر داشته باشید که در اغلب موارد تعمیرکاران موبایل به دلیل دانش و مهارت نه چندان زیاد به جای تعمیر برد آیفون 7 اپل نسبت به تعویض آن اقدام می‌کنند که این مسئله هزینه تعمیر را افزایش می‌دهد.

 

برای تعمیر برد آیفون 7 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 7  

بیشتر بخوانید: تعمیر باتری آیفون ۷ اپل  

هزینه تعمیر برد آیفون 7 اپل چقدر است؟

با توجه به نوعی خرابی که در برد آیفون 7 ایجاد شده و تعمیری که روی آن انجام می‌شود، هزینه تعمیر هم متفاوت خواهد بود. برای مثال اگر برد گوشی به طور کامل سوخته باشد و نیاز به تعویض پیدا کند، مطمئنا هزینه‌ای که باید از جانب مشتری پرداخت شود زیاد خواهد بود چون برد آیفون 7 قطعه مهم و گران قیمتی است. اما اگر قطعات خاصی که روی مادربرد آیفون 7 نصب هستند دچار سوختگی شوند و فقط با تعویض این قطعات مشکل آیفون رفع شود، هزینه تعمیر کارش پیدا می‌کند. بنابراین هزینه تعمیر برد آیفون 7 اپل به نوع خرابی به وجود آمده و استراتژی تعمیری بستگی دارد که تعمیرکار از آن استفاده می‌کند.

 

تعمیر برد آیفون 7 | گارانتی اپل

 

چرا باید تعمیر برد آیفون 7 اپل را به هر تعمیرکاری نسپارید؟

مادربرد یکی از مهم‌ترین قطعاتی است که در قلب یک گوشی از آن استفاده می‌شود. برد گوشی در واقع ارتباط مابین تمام اجزای سخت افزاری دستگاه را به طور دقیق برقرار می‌کند. متاسفانه خیلی از تعمیرکاران با نحوه تعمیر مدارهای الکترونیکی و قطعات روی مادربرد آشنایی ندارد و در صورتی که هر یک از قطعات روی برد آیفون 7 دچار مشکل شوند، اقدام به تعویض کل برد گوشی می‌کنند که این مسئله سبب افزایش هزینه تعمیر برد آیفون 7 اپل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تعمیر ال سی دی آیفون ۷ اپل  

 

برای تعمیر برد آیفون 7 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

از اینرو توصیه می‌کنیم حتما برای تعمیر برد آیفون 7 اپل به یک تعمیرکار مجرب و با تجربه رجوع کنید که با نحوه تعمیر مدارها و قطعات الکترونیکی روی مادربرد آیفون 7 اپل آشنایی داشته باشد. بدین صورت هزینه تعمیر برد آیفون 7 اپل کاهش پیدا می‌کند. همچنین در خیلی از موارد دیده شده که تعمیرکاران سوء استفاده‌گر به جای بکارگیری برد های اورجینال در آیفون های مشتریان از بردهای ضعیف یا دیگر گوشی های معیوب مشابه استفاده می‌کنند. بنابراین برای اینکه در تعمیر برد آیفون 7 اپل به مشکل بر نخورید حتما باید انجام این کار را به تعمیرکاری مجرب، با تجربه و قابل اعتماد واگذار نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی آیفون تهران

آیا شخصا قادر به تعمیر برد آیفون 7 اپل خواهیم برد؟

تعمیر برد آیفون 7 اپل اصلا کار ساده‌ای نیست. حتی خیلی از تعمیرکاران موبایل هم به طور دقیق با نحوه تعمیر برد آیفون 7 اپل آشنایی ندارند و در بهترین شرایط ممکن قادر به تعویض برد این گوشی هستند. بنابراین توصیه می‌کنیم شخصا در پی تعمیر آیفون 7 اپل نباشید، اما اگر می‌خواهید برد این گوشی را تعویض کنید، شاید با کمی دقت قادر به انجام این کار باشید. در این حالت ضمن مراجعه به فروشگاه موبایل کمک  ابزارها و قطعات لازم را خریداری کنید. سپس مراحلی که در مقاله آموزش تعویض برد آیفون 7 اپل شرح داده شده‌اند را با دقت طی نمایید. اگر دقت لازم را صرف کنید و مراحل شرح داده شده را به درستی انجام دهید، می‌توانید شخصا تعویض برد آیفون 7 را انجام داده و هزینه تعمیر را به شکل محسوسی کاهش دهید.

 

تعمیر برد آیفون 7 | گارانتی اپل

 

تعمیر برد آیفون 7 اپل را با کمترین هزینه در موبایل کمک انجام دهید! 

اگر می‌خواهید تعمیر برد آیفون 7 اپل را با بهترین کیفیت ممکن و صرف کمترین هزینه انجام دهید و حتی از ضمانت تعمیر صورت گرفته هم بهره‌مند شوید، موبایل کمک بهترین گزینه پیش رویتان خواهد بود. کارشناسان تعمیر موبایل کمک افراد بسیار با تجربه‌ای هستند که با بهره‌گیری از جدیدترین متدها و ابزارهای تعمیرات موبایل، تعمیر برد آیفون 7 اپل را برایتان انجام می‌دهند. برای ثبت سفارش تعمیر برد آیفون 7 اپل توسط موبایل کمک کافیست با شماره‌ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید: 

قطعات گوشی آیفون 7

خرید قطعات ایفون

خرید قطعات موبایل

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل