تعویض یا تعمیر باتری آیفون ۶s Plus تعویض یا تعمیر باتری آیفون ۶s Plus

تعویض یا تعمیر باتری آیفون ۶s Plus

تعمیر باتری آیفون 6S پلاس اپل مثل باتری دیگری گوشی های موبایل از نوع لیتیوم یونی بوده و به پس از خرید گوشی مرور زمان با افت کیفیت شارژدهی و ظرفیت مواجه می‌شود. بنابراین تعویض باتری این گوشی بعد از مدت مشخصی الزامی خواهد بود. با تعمیرات موبایل کمک می‌توانید تعمیر باتری آیفون 6S پلاس اپل را با صرف کمترین هزینه و قیمت ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

چرا باتری آیفون 6 اس اپل بعد از مدتی باید تعویض شود؟

باتری که در آیفون 6 اس اپل بکار رفته مثل باتری سایر گوشی های هوشمند دیگر از نوع لیتیوم یونی است. باتری های لیتیوم یونی بهترین نوع از باتری هایی هستند که می‌توان از آن ها در گوشی های موبایل استفاده کرد. اما متاسفانه علیرغم تمام خوبی ها و نقاط قوتی که باتری های لیتیوم یونی دارد، یک نقطه ضعف چشمگیر در آن ها دیده می‌شود. این نقطه ضعف مربوط به کاهش تدریجی توان شارژدهی و خالی شدن سریع شارژ باطری آیفون و ظرفیت این باتری هاست! یعنی باتری های لیتیوم یونی به مرور زمان و با گذراندن سیکل های شارژ، با کاهش ظرفیت و توان شارژدهی مواجه می‌شوند.

 

برای تعویض باتری آیفون 6 اس پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 شرکت موبایل کمک «مرکز تعمیرات تخصصی اپل» تماس بگیر

 

به همین دلیل است که باتری گوشی های هوشمندی همچون آیفون 6s پلاس اپل به مرور زمان با افت کیفیت شارژدهی مواجه می‌شود. در این شرایط باید باتری دستگاه تعویض یا تعمیر شود. بنابراین افت کیفیت شارژدهی باتری گوشی های هوشمندی همچون آیفون 6s پلاس اپل یک امر طبیعی و اجتناب ناپذیر است که به ماهیت باتری های لیتیوم یونی ارتباط دارد. اما برای تعویض یا تعمیر باتری آیفون 6s پلاس اپل باید به چه نکاتی توجه شود؟

مهم‌ترین نکات برای تعویض یا تعمیر باتری آیفون 6s پلاس اپل

اگر قصد دارید باتری آیفون 6S پلاس خود را تعویض یا تعمیر کنید، حتما به دو نکته توجه داشته باشید. این نکته به شرح زیر هستند:

  • آیفون را به تعمیرکاری مجرب بسپارید: برای تعمیر باتری آیفون 6S پلاس اپل حتما آن را به دست تعمیرکاری بسپارید که تجربه کافی در زمینه تعمیر آیفون های اپل را داشته و همچنین ابزارهای مدرن برای انجام تعمیرات موبایل را هم در اختیار داشته باشد. متاسفانه در خیلی از موارد دیده شده که تعمیرکاران رفتار درستی با موبایل مشتریان ندارند و برای تعمیر باتری آیفون از ابزارهای مناسب استفاده نمی‌کنند که این مسئله می‌تواند منجر به آسیب دیدن قطعات سخت افزاری دستگاه شود.
  • از اورجینال بودن باتری جدید اطمینان حاصل کنید: حتما مطمئن شوید باتری جدیدی که قرار است در آیفون 6S پلاس اپل شما نصب شود کاملا اورجینال باشد، در غیر این صورت به مشکل بر می‌خورید و معضل خالی شدن شارژ باتری پس از مدت زمان کوتاهی دوباره در دستگاه نمایان می‌شود. نصب باتری های تقلبی در گوشی حتی می‌تواند احتمال بروز حوادثی همچون آتش گرفتن و انفجار باتری را افزایش دهد. بنابراین مطمئن شوید یک باتری اورجینال در آیفون شما نصب می‌شود.

متاسفانه در برخی موارد دیده شده که تعمیرکاران بازار آزاد از اعتماد مشتری سوء استفاده می‌کنند و باتری های فیک و تقلبی را به جای باتری اورجینال در آیفون آن ها نصب می‌نمایند و هزینه نصب باتری اورجینال را از مشتری دریافت می‌کنند.

 

تعمیر باتری آیفون 6S پلاس اپل

 

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی ایفون تهران

تعویض یا تعمیر باتری آیفون 6s پلاس اپل چقدر زمان می‌برد؟

تعویض باتری آیفون 6S پلاس اپل کار آسانی نیست و نیاز به طی کردن مراحل مشخص و خاصی دارد که تقریبا زمان‌گیر هستند. اپل در زیر باتری آیفون 6S پلاس خود چسب های نگهدارنده‌ای را نصب کرده که نحوه بیرون کشیدن و آزاد کردن آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است. به طور میانگین اگر تعمیرکار مورد نظر سرعت عمل و تجربه خوبی داشته باشد، احتمالا ظرف چیزی در حدود 2 ساعت قادر به تعویض یا تعمیر باتری آیفون 6S پلاس اپل خواهد بود. اگر می‌خواهید تعویض باتری آیفون 6S پلاس شما در کمترین زمان ممکن انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده کنید.

 

برای تعویض باتری آیفون 6 اس پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 شرکت موبایل کمک «مرکز تعمیرات تخصصی اپل» تماس بگیر

 

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون 6s پلاس اپل 

هزینه تعویض باتری آیفون 6s پلاس اپل

خوشبختانه هزینه تعویض باتری آیفون 6S پلاس اپل زیاد نیست و بخش اصلی هزینه انجام این کار مربوط به باتری می‌شود که قرار است در گوشی مشتری نصب و از آن استفاده شود. بنابراین دستمزد تعمیرکار عموما برای تعویض باتری آیفون 6 اس پلاس بخش کوچکی از کل هزینه تعمیر خواهد بود. اگر می‌خواهید تعمیر باتری آیفون 6S پلاس اپل شما با صرف کمترین هزینه ممکن انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

شخصا تعویض باتری آیفون 6 اس را انجام دهید!

اگر تصور می‌کنید شخصا قادر به تعویض باتری آیفون 6S اپل هستید، بهتر است همین حالا دست به کار شوید. برای انجام این کار ابتدا به فروشگاه خرید قطعات موبایل مرکز موبایل کمک مراجعه نمایید و ابزارهای مورد نیاز برای تعویض باتری آیفون 6S اپل و همچنین یک عدد باتری اورجینال این گوشی را خریداری کنید. سپس مراحلی که در مقاله آموزش تعویض باتری آیفون 6 اس پلاس اپل شرح داده شده را به طور دقیق و کامل طی کنید تا قادر به تعمیر یا تعویض باتری آیفون 6S پلاس خود باشید. سعی کنید توضیحات هر مرحله را با دقت و به صورت صحیح انجام دهید تا مشکلی برایتان ایجاد نشود.

 

برای تعویض باتری آیفون 6 اس پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 شرکت موبایل کمک «مرکز تعمیرات تخصصی اپل» تماس بگیر

 

تعمیر باتری آیفون 6s پلاس را با کمترین هزینه در موبایل کمک انجام دهید!

اما اگر به دنبال مرجعی هستید که با ضمانت اورجینال بودن باتری تعویضی گوشی و خدمات ارائه شده، تعویض باتری و کلیه تعمیرات آیفون 6S پلاس اپل شما را انجام دهید، موبایل کمک بهترین گزینه پیش رویتان خواهد بود. کارشناسان موبایل کمک برای تعویض یا تعمیر باتری آیفون 6S پلاس مشتریان از جدیدترین متد ها و مدرن ترین ابزارهای تعمیر گوشی استفاده می‌کنند. برای ثبت سفارش تعمیر باتری آیفون 6S پلاس اپل در موبایل کمک کافیست با شماره‌ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیر موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی آیفون 6s Plus

باتری آیفون 6 اس پلاس

قیمت باتری iPhone 6s Plus 

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل