تعمیر گوشی آیفون X آب خورده تعمیر گوشی آیفون X آب خورده

تعمیر گوشی آیفون X آب خورده

تعمیر آیفون X آب خورده یکی از پیچیده ترین تعمیراتی است که روی این گوشی انجام می‌شود. بدین منظور باید تمام قطعات سخت افزاری دستگاه تست و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض شوند. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعمیر آیفون X آبخورده کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر.

 

آیفون X تا چه اندازه در برابر آب مقاوم است؟

آیفون X اپل از استاندارد ضد آب IP67 پشتیبانی می‌کند و به موجب آن باید بتواند بری مدت زمان 30 دقیقه در عمق 1 متری آب قرار بگیرد و دچار هیچ مشکلی نشود. برای اخذ این استاندارد در آیفون X اپل در طراحی بدنه این موبایل دقت زیادی صرف کرده و لاستیک های آب بندی را در اطراف قاب آن بکار برده است که از نفوذ آب به داخل بدنه گوشی و تماس با اجزای سخت افزاری آن جلوگیری می‌کنند. اگرچه در خیلی از کلیپ ها دیده‌ایم که آیفون X را در آب غوطه ور می‌کنند و سپس بدون مشکل از این گوشی استفاده به عمل می‌آورند، اما چه کسی حاضر است یک گوشی چند میلیون تومانی را در این وضعیت قرار داده و به ضد آب بودن آن اطمینان کند!؟

 

تعمیر آیفون X آب خورده | گارانتی اپل

 

درست است که در لبه های قاب آیفون X لاستیک های ضد آب و عایق بکار رفته‌اند، اما اگر 1 درصد شانس عبور آب از این لاستیک ها و تماس با اجزای سخت افزاری دستگاه وجود داشته باشد، گوشی دچار مشکل خواهد شد! متاسفانه قطعات سخت افزاری و الکترونیکی گوشی ها از جمله آیفون X به شدت در برابر آب خوردگی حساس هستند و به محض تماس با آب دچار اختلال می‌شوند. در اینجاست که به تعمیر آیفون X آب خورده نیاز پیدا می‌کنید! به نظر شما چطور باید یک آیفون X آب خورده را تعمیر کرد؟

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی آیفون

تعمیر آیفون X آب خورده

زمانی که آیفون X شما در تماس با آب قرار گرفت، مراحلی را طی کنید که در مقاله چگونه گوشی سامسونگ یا آیفون اپل آب خورده را تعمیر کنیم؟ به شرح آن ها پرداختیم. به طور خلاصه در حالتی که آیفون X اپل در تماس با آب قرار گرفت باید یک سری از کارها را انجام داده و یک سری از کارها را انجام ندهید! در ادامه به این کارها اشاره می‌کنیم.

کارهایی که باید برای تعمیر آیفون X آب خورده انجام دهید:

  • جداسازی کیس، سیم کارت و هر چیز دیگری که به گوشی شما متصل است.
  • خشک کردن سریع بدنه گوشی با یک پارچه مناسب

کارهایی که نباید برای تعمیر آیفون ایکس آب خورده انجام دهید

  • هیچ دکمه‌ای را فشار ندهید. با فشردن دکمه ها ممکن است آب را به داخل مدارهای الکترونیکی گوشی هدایت کنید و بدین ترتیب منجر به آسیب زدن به دستگاه شوید.
  • از سشوار برای خشک کردن گوشی استفاده نکنید! دقت داشته باشید که باد سشوار می‌تواند منجر به هدایت آب به داخل قاب و بدنه گوشی شود.
  • آیفون X را زود روشن نکنید! اگر بعد از اینکه گوشی شما در تماس با آب قرار گرفت و آن را از آب خارج کردید، صفحه نمایش آن خاموش بود، هیچ دکمه‌ای را فشار ندهید و سعی نکنید که دستگاه را روشن نمایید.

 

برای تعمیر آیفون X آبخورده کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر.

 

بیشتر بخوانید: تعمیر برد آیفون X اپل 

با توجه به نکات فوق می‌توانید شانس تعمیر آیفون X آب خورده را تا حد بسیار زیادی افزایش دهید. در این شرایط حفظ خونسردی و عملکرد صحیح از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بنابراین خونسردی خود را حفظ کنید و نکاتی که شرح داده شدند را رعایت نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون X اپل 

عیب یابی و تعمیر آیفون ایکس آب خورده چگونه انجام می‌شود؟

متاسفانه عیب یابی و تعمیر آیفون X آب خورده می‌تواند پروسه بسیار پیچیده‌ای را به همراه داشته باشد. برای انجام این کار باید به طور دقیق تک تک اجزای سخت افزاری گوشی مورد بررسی قرار گیرند و قطعات یا مدارهایی که در اثر آب خوردگی دچار مشکل شده‌اند شناسایی شوند. برخی از این قطعات ممکن است قابل تعمیر باشند و برخی دیگر ممکن است فقط با تعویض قابل رفع عیب باشند. بنابراین باید اقدامات لازم در این شرایط انجام گیرد و تمام قطعات سخت افزاری دستگاه مرحله به مرحله مورد آزمایش و تست قرار گیرند. بنابراین کاملا مشخص است که عیب یابی و تعمیر آیفون ایکس آب خورده نیاز به صبر و دقت بسیار بالایی دارد.

 

تعمیر آیفون X آب خورده | گارانتی اپل

 

تعمیر آیفون X آب خورده خود را به موبایل کمک واگذار کنید!

اگر می‌خواهید شانس تعمیر آیفون X آب خورده خود را به حداکثر مقدار ممکن برسانید، توصیه می‌کنیم انجام این کار را به موبایل کمک و کارشناسان این شرکت واگذار کنید. کارشناسان موبایل کمک با بهره‌گیری از مدرن ترین ابزاری ها و جدیدترین متدهای تعمیرات موبایل می‌توانند شانس تعمیر آیفون X آب خورده شما را به حداکثر مقدار ممکن برسانند. برای ثبت سفارش تعمیر آیفون ایکس آب خورده و انجام هماهنگی های لازم می‌توانید با شماره‌ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. ضمنا نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (شهرستان ها) هم آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

همچنین در صورت نیاز به خرید گوشی می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

برای تعمیر آیفون X آبخورده کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر.

 

بیشتر بخوانید: 

گوشی آیفون X

قطعات آیفون X

فروش قطعات اپل

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل