تعمیر گوشی آیفون ۶s Plus آب خورده تعمیر گوشی آیفون ۶s Plus آب خورده

تعمیر گوشی آیفون ۶s Plus آب خورده

آیفون 6S پلاس اپل که در سپتامبر سال 2015 شاهد رونمایی از آن بودیم از استاندارد ضد آب بهره نمی‌برد و در برابر آب خوردگی بسیار حساس است. با مرکز تعمیرات موبایل کمک می‌توانید تعمیر آیفون 6S پلاس آب خورده را با صرف کمترین هزینه ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

چرا آیفون 6s پلاس در برابر آب خوردگی حساس است؟

آیفون 6S پلاس اپل هم مثل سایر گوشی های هوشمند در برابر آب خوردگی حساس بوده و اگر در تماس با آب قرار گیرد دچار سوختگی و اختلال عملکرد می‌شود. متاسفانه این گوشی از استاندارد ضد آب سری IP پشتیبانی نمی‌کند و در طراحی آن به جلوگیری از نفوذ آب به درون دستگاه توجهی نشده است، بدین سبب حساسیت آن در برابر آب خوردگی نسبت به سایر گوشی های رده بالای فعلی بازار چند برابر می‌شود. با توجه به اینکه در گوشی های هوشمند از قطعات الکترونیکی ظریفی استفاده شده که اگر در تماس با آب قرار گیرند دچار اختلال می‌شوند، طبیعی است که آب خوردگی یکی از عوامل شایع خرابی این گجت ها باشد. آیفون 6S پلاس اپل دقیقا یکی از آن دسته گوشی هایی است که خرابی ناشی از آب خوردگی در آن زیاد رخ می‌دهد.

 

برای تعمیر آیفون 6s پلاس آبخورده کلیک کن یا با شماره 75147-021 شرکت موبایل‌کمک «مرکز تعمیرات تخصصی اپل» تماس بگیر

 

هزینه تعمیر آیفون 6s پلاس آب خورده چقدر است؟

هیچوقت تا قبل از باز کردن موبایل و بررسی اجزای سخت افزاری مختلف آن نمی‌توان به طور دقیق مشخص کرد که هزینه تعمیر آیفون 6s پلاس آب خورده چقدر خواهد بود. برای تعمیر یک آیفون 6s پلاس آب خورده باید گوشی باز شود و تمام اجزای سخت افزاری آن به طور دقیق مورد بررسی قرار گیرند. قطعات معیوب باید در حین بررسی شناسایی شده و سپس تعویض یا تعمیر شوند. در نهایت با توجه به تعداد قطعاتی که در گوشی معیوب بوده و تعمیر شده‌اند، هزینه تعمیر آیفون 6s پلاس آب خورده مشخص می‌شود. بنابراین نمی‌توان قبل از بررسی یک گوشی آب خورده و معیوب، هزینه تعمیر آن را به طور دقیق عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیر آیفون

بیشتر بخوانید: تعمیر ال سی دی آیفون ۶S پلاس اپل 

تعمیر آیفون 6S پلاس آب خورده

آیا شخصا قادر به تعمیر آیفون 6s پلاس آب خورده خواهیم بود؟

اگر آیفون 6S پلاس شما در آب افتاد، می‌توانید اقدامات خاصی را برای نجات دادن آن انجام دهید که شاید موثر واقع شوند یا حداقل شانس تعمیر شدن دستگاه در آینده را بیشتر کنند. اقداماتی که توصیه می‌کنیم در این شرایط انجام دهید به شرح زیر هستند:

  • خارج کردن سریع آیفون از آب: هر چه سریع تر آیفون 6S پلاس خود را از داخل آب یا محلی که دستگاه در آن با آب تماس دارد خارج کنید. سرعت عمل شما در این مرحله اهمیت بالایی خواهد داشت. هرچقدر گوشی سریع تر از آب خارج شود، شانس سالم ماندن آن و نجالت دستگاه هم افزایش می‌یابد.
  • پاک کردن بدنه آیفون: خیلی سریع با یک حوله یا دستمال مناسب بدنه خارجی آیفون 6S پلاس آب خورده خود را تمیز و خشک کنید. در این مرحله به هیچ عنوان دکمه های فیزیکی گوشی را روش نکنید یا فشار ندهید.
  • خاموش کردن آیفون: بعد از اینکه بخش های خارجی بدنه آیفون را به خوبی خشک کردید، دکمه پاور آن را بفشارید. اگر آیفونتان روشن بود، آن را خاموش کنید و اگر آیفون خاموش بود، آن را در همان حالت باقی بگذارید.
  • قرار دادن آیفون در کیسه برنج: برای مدت زمان 48 ساعت آیفون 6S پلاس خود را در کیسه برنج قرار دهید و منتظر باشید. برنج به دلیل خاصیت جذب رطوبت می‌تواند سبب شود که آب ها و رطوبتی که به داخل گوشی نفوذ کرده است از آن خارج شود.

 

برای تعمیر آیفون 6s پلاس آبخورده کلیک کن یا با شماره 75147-021 شرکت موبایل‌کمک «مرکز تعمیرات تخصصی اپل» تماس بگیر

 

پس از 48 ساعت آیفون 6S پلاس آب خورده را از کیسه برنج خارج کنید و سعی در روشن کردن آن داشته باشید. اگر گوشی روشن شد، احتمالا بدون مشکل قادر به استفاده از آن خواهید بود اما اگر آیفون شما روشن نشد باید آن را به دست تعمیرکاری مجرب بسپارید. در این شرایط موبایل کمک می‌تواند بهترین گزینه پیش رویتان باشد. اکیدا توصیه می‌کنیم اگر با طی کردن مراحل فوق آیفون 6S پلاس شما روشن نشد، شخصا گوشی را باز نکنید و سعی در تعمیر آن نداشته باشید بلکه تعمیر دستگاه را به مرجعی قابل اعتماد و مجهز به ابزارهای مدرن تعمیرات موبایل واگذار کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون 6s پلاس اپل 

تعمیر آیفون 6s پلاس آب خورده با کمترین هزینه در موبایل کمک

اگر می‌خواهید شانش تعمیر آیفون 6S پلاس آب خورده خود را به بالاترین سطح ممکن برسانید، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده کنید. کارشناسان تعمیر موبایل کمک برای تعمیر آیفون 6S پلاس آب خورده شما از مدرن ترین ابزارها و تکنیک ها استفاده به عمل می‌آورند و بدین ترتیب شانس تعمیر شدن گوشی شما به حداکثر مدار ممکن می‌رسد. به منظور ثبت سفارش تعمیر آیفون 6S پلاس آب خورده خود توسط کارشناسان موبایل کمک کافیست با شماره‌ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

همچنین در صورت نیاز به خرید گوشی می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید: 

قطعات آیفون 6 اس پلاس

قطعات گوشی آیفون

پخش عمده قطعات موبایل

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل