تعمیر گوشی  آیفون ۶ پلاس آب خورده تعمیر گوشی  آیفون ۶ پلاس آب خورده

تعمیر گوشی آیفون ۶ پلاس آب خورده

اگر آیفون 6 پلاس شما در اثر آب خوردگی دچار مشکل شده یا حتی کاملا خاموش شده و روشن نمی‌شود، نگران نباشید! با سرویس تعمیرات موبایل کمک می‌توانید تعمیر آیفون 6 پلاس آب خورده را با صرف کمترین هزینه ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

چرا آیفون 6 پلاس در برابر آب بسیار حساس است؟

آیفون 6 پلاس اپل از استاندارد ضد آب سری IP که در گوشی های مدرن امروزی شاهد پیاده‌سازی آن هستیم پشتیبانی نمی‌کند. این موضوع بدان معناست که اگر گوشی در تماس با آب قرار گیرد، احتمال نفوذ آب به داخل قاب آن و تماس برقرار کردن با اجزای سخت افزاری دستگاه زیاد خواهد بود. حتما می‌دانید که اجزای سخت افزاری گوشی های موبایل قطعات الکترونیکی هستند که به دلیلی رسانا بودن آب به شدت در برابر آب خوردگی حساس خواهند بود و حتی تماس با کوچک ترین قطره آب هم می‌تواند به آن ها آسیب رسانده و در عملکردشان اختلال ایجاد کند. بنابراین همیشه باید نهایت مراقبت را از آیفون 6 پلاس اپل به عمل آورید تا خدای نکرده گوشی در اثر آب خوردگی دچار مشکل نشود.

 

تعمیر آیفون 6 پلاس آب خورده با کمترین هزینه

 

بیشتر بخوانید: تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون ۶ پلاس

خیس بودن دست می‌تواند منجر به آسیب رساندن به آیفون شود!

خیلی از افراد تصور می‌کنند که خرابی ناشی از آب خوردگی فقط در شرایطی رخ می‌دهد که آیفون 6 پلاس به طور کامل درون آب غوطه‌ور شود، اما در عمل اینطور نیست و حتی کوچک ترین قطرات آب هم می‌توانند به گوشی های موبایل آسیب برسانند. بنابراین تصور نکنید که اگر با دست خیس از آیفون خود استفاده کنید هیچ مشکلی برای آن به وجود نخواهد آمد!

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 6 پلاس

در خیلی از موارد خیس بودن دست کاربر دلیل اصلی خرابی آیفون ها خواهد بود. فراموش نکنید که کوچک ترین قطره آب می‌تواند در عملکرد قطعات الکترونیکی گوشی های هوشمند اختلال ایجاد کند.

 

برای تعمیر آیفون 6 پلاس آبخورده کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

هزینه تعمیر آیفون 6 پلاس آب خورده چقدر است؟

هزینه تعمیر آیفون 6 پلاس آب خورده تا قبل از باز شدن دستگاه و بررسی اجزای سخت افزاری معیوب آن امکانپذیر نیست. زمانی که آیفون 6 پلاس در اثر آب خوردگی دچار اختلال عملکرد می‌شود یا به کل خاموش شده و دیگر روشن نمی‌شود، باید برای رفع مشکل گوشی توسط تعمیرکاری قابل اعتماد و با تجربه باز شده و به ترتیب تمام اجزای سخت افزاری آن مورد بررسی قرار گیرند. در این مرحله باید تمام اجزای معیوب دستگاه تعویض یا تعمیر شوند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی اپل

در نهایت و زمانی که مشخص شد دقیقا چه تعداد از اجزای سخت افزاری گوشی دچار مشکل شده بودند و چه تعمیراتی در دستگاه صورت گرفت، هزینه تعمیر آیفون 6 پلاس آب خورده مشخص می‌شود. پس به یاد داشته باشید که هیچوقت نمی‌توان قبل از بررسی دقیق گوشی و باز کردن آن، هزینه تعمیر آیفون 6 پلاس آب خورده را به طور دقیق مشخص کرد.

 

تعمیر آیفون 6 پلاس آب خورده با کمترین هزینه

 

بیشتر بخوانید :تعمیر باتری آیفون ۶ پلاس 

تعمیر آیفون 6 Plus آب خورده چقدر زمان می‌برد؟

عموما تعمیر آیفون 6 پلاس آب خورده یکی از زمان‌گیرترین تعمیرات این گوشی خواهد بود چون در این تعمیر باید به طور دقیق و مرحله به مرحله تمام اجزای سخت افزاری دستگاه مورد بررسی قرار گرفته و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض شوند. بدیهی است که در این حالت زمان مورد نیاز برای ارزیابی تک تک اجزای دستگاه و تعمیر آن ها به مراتب زیادتر از شرایطی خواهد بود که تعمیرکار دقیقا می‌داند چه قطعه‌ای در گوشی باید تعمیر یا تعویض گردد. اگر می‌خواهید تعمیر آیفون 6 پلاس آب خورده شما در کمترین زمان ممکن انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

راه حل خانگی برای تعمیر آیفون 6 پلاس آب خورده

بروز اتفاق هایی همچون افتادن گوشی در داخل آب و غیره از اتفاق های غیر قابل پیش‌بینی هستند، بنابراین بهتر است همیشه شما برای مقابله با این اتفاق ها آماده باشید. اگر آیفون شما بنا به هر دلیل با آب در تماس قرار گرفت یا داخل آب افتاد، نباید بدون اطلاعات کافی اقدام به انجام کاری کنید و می‌بایست حتما بدانید برای نجات آیفون خود در این وضعیت انجام چه کارهایی الزامی است. کارهایی که در این حالت باید انجام دهید به شرح زیر هستند:

  • خارج کردن سریع آیفون از آب: در اولین قدم هرچه سریع‌تر آیفون 6 پلاس خود را از آب خارج کنید. هرچقدر آیفون بیشتر در تماس با آب قرار گیرد، احتمال نفوذ آب به داخل بدنه گوشی و خراب شدن اجزای سخت افزاری آن هم بیشتر می‌شود. بنابراین خارج کردن سریع آیفون از آب نقش بسیار مهمی برای نجات دادن آن ایفاء می‌کند.
  • خشک کردن آیفون: پس از اینکه آیفون 6 پلاس خود را از آب خارج کردید با یک حوله تمیز و مناسب شروع به خشک کردن بدنه دستگاه کنید و بدنه خارجی آن را کاملا خشک نمایید.
  • خاموش کردن آیفون: دکمه پاور آیفون 6 پلاس را یک بار فشار دهید. اگر گوشی خاموش بود، سعی در روشن کردن آن نداشته باشید و اگر گوشی روشن بود خیلی سریع آن را خاموش کنید.
  • قرار دادن آیفون در کیسه برنج: آیفون 6 پلاس خود را برای مدت زمان 48 ساعت در کیسه برنج قرار دهید و آن را کاملا در برنج دفن کنید. از آنجایی که برنج خاصیت جذب رطوبت و نم دارد، می‌تواند منجر به مکیدن آب و نم های داخل گوشی شود و به احیای آن کمک به سزایی داشته باشد.

پس از طی کردن مراحل فوق و گذشت 48 ساعت، آیفون 6 پلاس را از کیسه برنج خارج کرده و روشن نمایید. در این حالت احتمالا آیفون روشن می‌شود و هیچ مشکلی هم برای آن به وجود نخواهد آمد. اگر آیفونتان با طی کردن مراحل شرح داده شده روشن نشد، باید آن را به تعمیرکار تجربه‌ای واگذار کنید که نسبت به تعمیر سخت افزاری دستگاه وارد عمل شود.

 

برای تعمیر آیفون 6 پلاس آبخورده کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

اگر می‌خواهید شانس تعمیر آیفون 6 پلاس آب خورده خود را به حداکثر مقدار ممکن برسانید، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید. کارشناسان تعمیر موبایل کمک برای تعمیر آیفون 6 پلاس آب خورده از جدیدترین متدها و مدرن ترین ابزارها استفاده می‌کنند. همچنین با استفاده از سرویس موبایل کمک شما کمترین هزینه ممکن را برای تعمیر آیفون 6 پلاس آب خورده خود پرداخت خواهید کرد. به منظور ثبت سفارش تعمیر آیفون 6 پلاس آب خورده توسط موبایل کمک کافیست با شماره‌ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه درخواست تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل