انتخاب بهترین اسم برای یک مغازه تعمیرات موبایل

انتخاب بهترین اسم برای یک مغازه تعمیرات موبایل

تعمیرات موبایل

برای تعمیر موبایل اپل و سامسونگ کلیک کن یا با شماره 75147-021 شرکت موبایل‌کمک «مرکز تعمیرات تخصصی گوشی‌های موبایل» تماس بگیر

اگر به فکر راه اندازی یک مغازه تعمیرات موبایل هستید و هنوز تصمیم نگرفته‌اید که چه نامی را برای آن انتخاب کنید، توصیه می‌کنیم این مقاله را مطالعه نمایید. در این مقاله قصد داریم به شما کمک کنیم تا بتوانید بهترین اسم را برای مغازه تعمیرات موبایل خود انتخاب کنید. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اسم مغازه تعمیرات موبایل

شاید تصور کنید که اسم مغازه تعمیرات موبایل چندان موضوع مهمی نیست و نمی‌تواند روی جذب مشتری تاثیرگذار باشد، اما باید بدانید که اصلا اینطور نیست و شرایط کاملا بر عکس صدق می‌کند! یعنی اسم مغازه تعمیرات موبایل شما تاثیر مستقیمی بر روی جلب توجه افراد و در نتیجه افزایش مشتریانش ما خواهد داشت.

اما چطور برای مغازه تعمیرات موبایل خود یک اسم خوب را انتخاب کنیم؟ به منظور انتخاب یک اسم مناسب برای مغازه تعمیرات موبایل باید به چند نکته اصلی توجه داشته باشید که در ادامه این مطلب قصد داریم به صورت خیلی مختصر در مورد آن‌ها صحبت کنیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی اپل

به سادگی بیان و تلفظ اسم توجه کنید!

همیشه سعی کنید اسمی را برای مغازه تعمیرات موبایل خود انتخاب کنید که مردم با آن آشنا باشند و خیلی راحت آن را به خاطر آورند. اسم هایی که بیان آن ها سخت و دشوار باشد اصلا انتخاب خوبی نیستند. بنابراین به دنبال اسمی باشد که ساده بوده و در عین حال آسان به زبان بیاید.

انتخاب بهترین اسم برای یک مغازه تعمیرات موبایل

سعی کنید اسمی متفاوت را انتخاب کنید!

سعی کنید اسمی متفاوت را برای مغازه تعمیرات موبایل خود در نظر بگیرید، البته این موضوع بدان معنا نیست که یک اسم عجیب و غریب را انتخاب کنید، بلکه منظور آن است که اسم انتخابی شما مختص خودتان باشد. برای مثال اگر مغازه تعمیرات موبایلی در محله شما با نام “موبایل کمک” وجود دارد، دیگر از آن نام استفاده نکنید و سعی کنید نامی متفاوت را برای مغازه خود در نظر بگیرید.

به رابطه اسم و سرویس خود دقت کنید!

بهتر است اسمی را برای مغازه تعمیرات موبایل خود انتخاب کنید که نمایی از سرویس و خدماتی که ارائه می‌کنید را در بر داشته باشد. باشد برای وقتی یک مغازه گل فروشی اسم مغازه خود را “نیلوفر آبی” می‌گذارد، ارتباطی مابین نام مغازه و سرویسی که ارائه کرده (فروش گل) برقرار می‌نماید. این موضوع سبب می‌شود تا نام مغازه به صورت بهتری در ذهن افراد باقی بماند. سعی کنید دقیقا همین روال را در انتخاب اسم مغازه تعمیرات موبایل خود در نظر بگیرید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی های موبایل سامسونگ

تعمیرات اپل

برای تعمیر موبایل اپل و سامسونگ کلیک کن یا با شماره 75147-021 شرکت موبایل‌کمک «مرکز تعمیرات تخصصی گوشی‌های موبایل» تماس بگیر

از اسم کوتاه استفاده کنید!

سعی کنید اسمی که برای مغازه تعمیرات موبایل خود انتخاب می‌کنید تا حد امکان کوتاه و با بخش های کم باشد. این موضوع سبب می‌شود که به خاطر سپردن اسم مغازه شما راحت تر باشد. برای مثال شرکت BWM به جای اینکه نام شرکتش را Bavarian Motor Works بگذارد، از نام اختصاری BMW استفاده کرد که کوتاه و به یاد ماندنی باشد. بنابراین سعی کنید شما هم تا حد امکان به این موضوع دقت کنید.

از زبان‌های دیگر کمک بگیرید!

اسم مغازه تعمیرات موبایل حتما نباید فارسی باشد! کلمات انگلیسی (یا به هر زبان دیگر) زیادی وجود دارند که تلفظ آن‌ها ساده بوده و در عین حال مابین مردم هم شایع هستند. می‌توانید از این کلمات هم برای نامگذاری مغازه تعمیرات موبایل خود استفاده کنید. برای مثال وقتی مغازه‌ موبایل فروشی نام اپل استور را برای خود انتخاب می‌کند، اگرچه از نام اورجینال شرکت دیگری استفاده کرده اما نام انتخاب وی کاملا در ذهن مشتریانش باقی می‌ماند. بنابراین شما هم می‌توانید برای انتخاب اسم مغازه تعمیرات موبایل خود از این روش بهره بگیرید.

می‌توانید از نام خودتان استفاده کنید!

همیشه مجبور نیستید که نام های خیلی خاص را برای مغازه تعمیرات موبایل خود در نظر بگیرید. گاهی وقت ها انتخاب نام شخصی شما یا ترکیبی از نام شما با همکارتان هم می‌تواند انتخاب خوبی باشد. در برخی شرایط از ترکیب نام ها می‌توان به یک الگوی بسیار خوب و جالب دست پیدا کرد.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله سعی کردیم به نکاتی اشاره کنیم که کمک می‌کنند اسم مغازه تعمیرات موبایل خود را به بهترین شکل ممکن انتخاب کنید. امیدواریم که از این مقاله کوتاه و نکاتی که عنوان شدند استفاده کرده باشید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعه موبایل

قطعات گوشی سامسونگ نوت 9

قطعات گوشی iPhone 11 Pro Max 

برچسب‌ها: repair_article

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
سارا
سارا
5 سال گذشته

مرسی عالی بود