معرفی و دانلود بازی جنگ زرهی ؛ فرمانده میدان نبرد باشید!

معرفی و دانلود بازی جنگ زرهی ؛ فرمانده میدان نبرد باشید!

بازی جنگ زرهی یکی از جالب ترین و بهترین بازی های ایرانی محسوب می‌شود که در سبک جنگی برای دستگاه های اندرویدی منتشر شده است. در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی جنگ زرهی پرداخته و لینک دانلود آن را خدمتتان ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی جنگ زرهی

بازی های سبک جنگی همیشه علاقمندان خاص خود را داشته اند. بازی زیبای جنگ زرهی برای علاقمندان به این دسته از بازی ها یک تجربه کم نظیر را به همراه خواهد داشت. بازی مذکور به صورت رایگان برای سیستم عامل اندروید منتشر شده و شامل خرید های درون برنامه ای می‌شود.

در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی جنگ زرهی بپردازیم. به منظور دانلود این بازی می‌توانید از آیکون ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با بازی زیبای جنگ زرهی نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

معرفی بازی زیبای جنگ زرهی

در بازی جذاب جنگ زرهی شما نقش فرمانده عملیات های دفاعی را ایفاء می‌کنید، اما این موضوع به آن معنا نیست که مستقیما در میدان نبرد شرکت نخواهید کرد! بلکه شما به عنوان فرمانده عملیات در تانک خود می‌نشینید و به همراه آن به میدان نبرد می‌روید. بازی جنگ زرهی گرافیک بسیار عالی دارد و این مسئله یکی از اصلی ترین نقاط قوت آن محسوب می‌شود.

معرفی و دانلود بازی جنگ زرهی

در محیط بازی زیبای جنگ زرهی بخشی با عنوان گاراژ ارائه شده است که از طریق آن می‌توانید تانک های قدرتمندتر را برای حضور در میدان جنگ انتخاب کنید یا حتی تانک خود را ارتقاء دهید. دقت داشته باشید که ارتقاء دادن تانک برای افزایش شانس پیروزی شما در نبردها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. برای مثال اگر شما سرعت بارگذاری گلوله تانک را ارتقاء دهید، می‌توانید سریع تر توسط آن شلیک نمایید و این موضوع شما را نسبت به سایر دشمنان جلوتر می‌اندازد. بنابراین همیشه سعی کنید تانک خود را ارتقاء دهید.

برای ارتقاء قدرت تانک باید سکه یا الماس صرف کنید. سکه و الماس با پیشروی در بازی جنگ زرهی و تدریج کسب می‌شوند. اما اگر تمایل داشته باشید تا سریع تر در بازی پیشرفت کنید، می‌توانید از خرید های درون برنامه استفاده کنید و بدین صوت سکه و الماس بخرید و با استفاده از آن ها تانک های خود را ارتقاء دهید.  در بازی جنگ زرهی 14 نوع تانک وجود دارد که به تدریج قفل‌گشایی می‌شوند.

معرفی و دانلود بازی جنگ زرهی

محیط بازی بسیار زیبای طراحی شده و گیم پلی جذابی دارد. اگر از علاقمندان به بازی های جنگی باشید، بدون تردید بازی جنگ زرهی به لیست بهترین بازی های جنگی که تاکنون انجام داده‌اید منتقل می‌شود. هدف شما در مراحل اصلی بازی زیبای جنگ زرهی در نابودی تانک ها، خودروها و بالگردهای دشمن خلاصه می‌شود. نحوه کنترل بازی به گونه ای طراحی شده که نه آنقدر آسان است که شما سریعا مراحل بازی را تمام کنید و نه آنقدر دشوار است که از موفقیت در مراحل بازی ناامید شوید.

در بازی جنگ زرهی سه مرحله یا بهتر بگوییم منطقه مختلف تعریف شده است که به ترکیب با نام های بیابانی، جنگل و دهکده نام دارند. گیمر در هر یک از این مراحل و مناطق وظایف مشخصی را بر عهده خواهد داشت و باید با توجه به هدف تعریف شده پیش برود. برای مثال هر یک از نقشه های بازی شامل گزینه هایی مثل ماموریت اصلی، مقاومت، تورنمنت، اردوگاه و چالش روزانه می‌شود که هر یک سبک و سیاق خود را به همراه دارند.

معرفی و دانلود بازی جنگ زرهی

از دیگر نقاط قوت بازی جنگ زرهی که انجام آن را بیش از پیش لذت بخش می‌کند باید به صداگذاری خوب اشاره کنیم. صداگذاری سلاح ها و همچنین موسیقی متن بازی به گونه ای انجام شده و لذت آن را دو چندان می‌کنند. همچنین تنوع آیتم های موجود در بازی هم از دیگر نقاط قوت آن به شمار می‌رود. به صورت کلی اگر از علاقمندان به بازی های سبک جنگی باشید، بازی زیبای جنگ زرهی شما را به شدت سرگرم خواهد کرد. پس توصیه می‌کنیم حتما این بازی رایگان را دانلود و از انجام آن لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل واچ اپل  

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی جنگ زرهی پرداختیم. به منظور دانلود این بازی می‌توانید از آیکون ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با بازی زیبای جنگ زرهی نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت

  • گرافیک عالی
  • رایگان بودن
  • تنوع سلاح ها و آپشن ها ارتقاء
  • گیم پلی جذاب و متنوع
  • صداگذاری خوب

نقاط ضعف

  • این بازی تقریبا نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

قیمت باتری آیفون 7

ال سی دی آیفون 6 اس پلاس

قطعات آیفون 6s Plus

تعمیرات موبایل

جنگ زرهی
نام جنگ زرهی
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده پلاس ناین گیمز
منبع Mobilekomak

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
جسن
جسن
2 سال گذشته

سلام ممنون از بازی خوبتون