شرایط فروش اقساطی سایپا ۱۴۰۰+ معرفی سایا خودرو

چرا خرید اقساطی سایپا مهم است؟

بسیاری‌ از افرادی که قصد ماشین‌دار شدن، از اواخر سال ۹۹ منتظر بودند تا شرایط فروش اقساطی سایپا ۱۴۰۰ اعلام شود تا بتوانند صاحب خودرو شخصی شوند.

چرا خرید اقساطی سایپا مهم است؟

فروش اقساطی سایپا و تعداد زیاد متقاضیان آن را باید در عوامل متعددی جست و جو کرد:

  • کیفیت ساخت محصولات سایپا

سایپا به عنوان دومین شرکت بزرگ خودروسازی ایران، محصولاتش از نظر کیفیت ساخت بر اساس استانداردهای مرسوم کشور تولید شده است و تجربه کاربری مالکان خودروهایی که سازنده و یا مونتاژکننده آن‌ها سایپا بوده است، این‌گونه خبر می‌دهد که خریداران، از لحاظ کیفی به محصولات این خودروساز نمره قبولی داده‌اند. بنابراین عجیب نیست که یکی از مهم‌ترین دلایل استقبال برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی سایپا ۱۴۰۰، کیفیت ساخت محصولات این شرکت باشد.

  • خدمات پس از فروش گسترده

اگر بگوییم هیچ تولیدکننده خودروی ایرانی به اندازه سایپا به خدمات پس از فروش خودرو و پاسخگویی به مشتریان اهمیت نمی‌دهد، سخنی به گزافه نگفته‌ایم.

نمایندگی‌های مجاز سایپا، بیشترین همکاری را با خریداران برای ارایه خدمات تعمیر، تامین لوازم یدکی و قطعات می‌کنند و امداد خودرو سایپا نیز همواره در صحنه است تا هیچ کس در جاده‌ها تنها نماند.

یکی دیگر از دلایل انتظار بخش قابل توجهی از مردم برای اعلام شرایط فروش اقساطی سایپا ۱۴۰۰ ،خدمات پس از فروش گسترده این کارخانه خودروساز است.

  • محدوده قیمتی مناسب

محصولات سایپا نسبت به تولیدات دیگر کارخانه‌های خودردساز ایرانی در محدوده قیمتی مناسب‌تری قرار دارند.

قیمت رقابتی در کنار کیفیت ساخت و خدمات پس از فروش گسترده را باید مهم‌ترین مزایای تولیدات سایپا برشمرد که باعث می‌شود همواره افراد زیادی باشند که تمایل داشته باشند از شرایط فروش اقساطی سایپا ۱۴۰۰ مطلع شوند.

چه کسانی متقاضی شرکت در طرح‌های فروش اقساطی سایپا هستند؟

طرح های ویژه فروش اقساطی سایپا

پندمیک کرونا سبب شد تا مردم بیش از پیش به فکر خرید خودرو بیفتند. تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، پرهیز از حضور در اجتماعات، رعایت فاصله قانونی و استفاده مداوم از ماسک و دستکش سبب شد تا افراد، برای حفظ آرامش روانی هم که شده، متقاضی خرید ماشین شخصی باشند.

از طرفی خرید اقساطی سایپا، برای کسانی که قصد دارند با عضویت در آژانس‌های تلفنی و یا تاکسی‌های اینترنتی، کسب و کاری را شروع کنند نیز مهم است.

محصولات سایپا همانطور که پیشتر نیز گفته شد در محدوده قیمتی مناسبی قرار دارند، بنابراین طبیعی است که وقتی قرار است کسی از صبح تا پاسی از شب، دنده عوض کند و مسافر جابجا کند، به سراغ خودرویی برود که اولا از نظر ساخت، استاندارد باشد و ثانیا خدمات پس از فروش گسترده‌ای داشته باشد. در نتیجه اطلاع از شرایط فروش اقساطی سایپا ۱۴۰۰ برای این افراد نیز حائز اهمیت می‌شود.

محصولات سایپا غالبا خوش‌دست هستند و کابین متوسطی دارند. یعنی هم می‌توان آن‌ها را به عنوان خودرو مجردی در نظر گرفت و هم برای خانواده‌های کوچک گزینه مناسبی، محسوب می‌شوند.

شرایط خرید اقساطی سایپا ۱۴۰۰ از کارخانه

خرید اقساطی سایپا از کارخانه مدت‌هاست که متوقف شده است. یعنی مدیران این شرکت خودروساز هیچ برنامه‌ای برای فروش اقساطی محصولات این کارخانه در دستور کار ندارند.

فروش این تولیدات هم  با شرایط عجیب و غریبی همراه شده است. به طوری که مدیران بخش فروش این کارخانه خودروساز، در بازه‌های زمانی متعدد تنها تعدادی از تولیدات این شرکت را عرضه می‌کنند و باید خیلی خوش شانس باشید که ماشین مد نظر شما در قالب طرح‌های فروش، معرفی شود.

بنابراین شرایط فروش اقساطی سایپا ۱۴۰۰ از سوی کارخانه منتفی است و طی خرید نقدی، تعداد خودروهایی که در قالب طرح‌ها ارائه شده است، پاسخگوی حجم بالای تقاضای مردم برای خرید محصولات این شرکت نیست و از این رو باید مشتریان، مدت زمان زیادی را منتظر بمانند که بخت به آن‌ها لبخند بزند و اسمشان در قرعه‌کشی‌ها بیرون بیاید.

هیچ تضمینی وجود ندارد که طی ۶ ماه یا یک سال آینده، شما حتما برنده قرعه‌کشی‌های سایپا شوید و هستند متقاضیانی که بیش از ۲ سال است مترصد خرید خودرو ار سایپا هستند.

ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود. شما حتی اگر برنده قرعه‌کشی سایپا بشوید هم به این زودی‌ها خودرو را تحویل نخواهید گرفت، بلکه تازه به شما اعلام می‌کنند که خودرو شما در چه تاریخی آماده و به شما تحویل داده می‌شود.

بنابراین باید به دنبال  شرایط فروش اقساطی سایپا ۱۴۰۰ از دیگر مراکز معتبر فروش خودرو مانند سایا خودرو باشید.

چراکه فشار تورم موجود در اقتصاد کشور ما بر اثر هر اتفاقی بالاتر می‌رود. از وضع تحریم‌های جدید گرفته تا نابسامانی در خاورمیانه، تغییر دولت در کشور، بالا رفتن نرخ بنزین و خلاصه هر اتفاق با ربط و بی‌ربطی موجب می‌شود تا قیمت خودرو دچار نوسان شود و خودردسازها، قیمت‌های جدیدی اعمال کنند.

از طرفی درآمدها در کشور ما نتیجه ساعت‌ها کار و تلاش مستمر و طولانی است، اما کفاف یک زندگی عادی را نمی‌دهد. هرچه زمان بگذرد، از ارزش پول کاسته می‌شود و قدرت خرید آن کاهش می‌یابد.

این که می‌گوییم هرچه زمان بگذرد، اصلا منظورمان یک دهه و چندین سال نیست! به عنوان مثال اگر شما همین امروز قصد خرید اقساطی سایپا داشته باشید، می‌توانید با ۷۰ میلیون تومان یک پراید دست دوم مدل قدیمی بخرید. اما ۶ ماه دیگر باید به سراغ پرایدی بروید که چندین مدل پایین‌تر است، چون نرخ‌ها دچار تورم شده‌اند و جیب شما کوچک‌تر شده است.

این عوامل سبب می‌شود تا مردم به دنبال شرایط فروش اقساطی سایپا ۱۴۰۰   از دیگر مجموعه‌های فروش اقساطی خودرو باشند که زودتر و با بودجه‌ای کمتر به نتیجه برسند.

برای خرید اقساطی سایپا به چه مجموعه‌هایی می‌توان اعتماد کرد؟

فروش اقساطی ماشین سایپا

با رعایت یکسری پیش‌شرط‌ها می‌توانید لذت خرید اقساطی دلچسبی را تجربه کنید. برخی‌ها معتقدند که خرید خودرو باید نقدی باشد و نمی‌توان به مجموعه‌های فروش اقساطی اعتماد کرد. اما هستند مجموعه‌های معتبری که صدها معامله موفق را در سابقه خود دادند بدون آنکه حتی یک مورد نارضایتی درباره عملکرد آن‌ها گزارش شده باشد. به علاوه تنها با استفاده از شرایط فردش اقسلطی مجموعه‌های معتبر است کا نی‌توان با سرمایه اندک یک خودرو فنی خرید و سطح معیشت را ارتقا داد.

شرایط فروش اقساطی سایپا ۱۴۰۰ که از سوی مراکز معتبر عنوان می‌شود، تنها با هدف سود کردن مدیران مجموعه نیست و رفاه و آرامش مشتریان نیز در آن لحاظ شده است.

مجموعه معتبر برای فروش اقساطی سایپا باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

خرید اقساطی خودرو سایپا

چنانچه مجموعه‌ای، پیش شرط‌های ذیل را برای فروش اقساطی سایپا رعایت کند، مجپوعه‌ای معتبر محسوب می‌شود که می‌توان با آن وارد معاملا شد:

  • مجموعه فروش اقساطی ماشین باید در بازار خودرو شناخته شده باشد

صرف ارائه شرایط فروش اقساطی سایپا ۱۴۰۰ با مزایای متعدد و رنگارنگ، نمی‌تواند سندی بر واقعی‌ بودن و اعتبار مجموعه فروش خودرو داشته باشد. حتما درباره آن مجموعا در بازار خودرو پرس و جو کنید. هم‌صنفان، اطلاعات خوبی درباره همکار خود دارند. امکان ندارد مجموعه معتبر و مشتری‌مداری وجود داشته باشد که اهالی بازار خودرو از وجود آن بی‌خبر باشند.

  • مجموعه فروش اقساطی خودرو باید خوشنام باشد

خوشنامی در اثر قیمت‌های منصفانه، تعامل منطقی با رقبا، احترام به مشتری و عمل به تعهدات به دست می‌آید. اگر از مجموعه‌ای دربین مردم و رقبا به نیکی یاد می‌شود، گزینه خوبی برای معامله است. تحقیقات درباره مجموعه فروش خودرو را هم به صورت حضوری و هم مجازی دنبال کنید.

اگر پستی از آن مجموعه در فضای مجازی وجود دارد، حتما کامنت‌ها و نظرات کاربران را بخوانید. گاهی از روی نظرات مردمی به نتایج بسیار جالبی درباره یک مجموعه‌ای که نمی‌شناسیدش می‌رسید.

حتی با جستجوی نام مجموعه در صفحات وب هم می‌توانید اطلاعات ارزشمندی درباره آن پیدا کنید.

  • سابقه مجموعه فروش خودرو را بررسی کنید

مجموعه‌ای که به دلیل اعلام شرایط فروش اقساطی سایپا ۱۴۰۰ راغب شده‌اید تا با آن وارد مذاکره شوید، باید سابقه انجام معامله‌های موفقی پیش از شما داشته باشد. در واقع باید به واسطه حضور در بازار خودرو، تجربه فروش اقساطی محصولات سایپا، ایران خودرو و دیگر تولیدات داخلی را داشته باشد و نمی‌توان برای خرید خودرو بی‌گدار به آب زد.

منظور ما از سابقه و تجربه این نیست که حتما به سراغ مجموعه‌هایی بروید که بالای ده سال قدمت دارند؛ نه! گاهی مجموعه‌ای که فقط یکی دو سال است کار خود را شروع کرده است، به دلیل خدمات متعددی که ارایه می‌دهد به چنان آوازه‌ای می‌رسد که همه آرزوی معامله با آن را داشته باشند. بنابراین مجرب بودن و سابقه درخشان داشتن یک مجموعه، مبحثی فراتر از قدمت است و مراد ما در اینجا، داشتن دانش کافی و لازم درباره فروش خودرو و ارتباط با مشتری است.

  • رضایت مشتریان از معامله با مجموعه فروش اقساطی خودرو را بررسی کنید

اگر به دنبال شرایط فروش اقساطی سایپا ۱۴۰۰ باشید، مجموعه‌های زیادی را پیدا می‌کنید که داعیه فروش محصولات سایپا با شرایطی شگفت‌انگیز را دارند. اما آیا حاضرید، با مجموعه‌ای وارد معامله شوید که خلف وعده می‌کند؟ مدیران آن بداخلاق هستند و هیچ ارزشی برای مشتری قائل نمی‌شوند؟ مسلما خیر.

این‌ها عواملی است که سبب می‌شود مشتری از معامله با یک مجموعه ناراضی باشد. بنابراین خوب است که پیش از رفتن پای میز مذاکره، میزان رضایت مشتریان را بررسی کنید.

برای انجام این مهم می‌توانید اگر مشتریان قبلی این مجموعه را از نزدیک می‌شناسید با آن‌ها شخصا گفتگو کنید. نظرات کاربران را در وب‌سایت مجموعه یا شبکه‌های اجتماعی بخوانید و حتی در اتاق‌های گفتگو مجازی سوالات خود را از مشتریان قبلی بپرسید.

  • مجموعه فروش اقساطی باید خودرو را به صورت فوری به خریدار تحویل دهد

یکی از شرایط فروش اقساطی سایپا ۱۴۰۰ که برای خریدار بسیار مهم است و در به در به دنبال مجموعه‌ای می‌گردد که این پیش شرط را رعایت کند، تحویل فوری و آنی خودرو است.

اگر قرار باشد شما اکنون پیش قسط را بپردازید، اما چندین ماه دیگر خودرو خریداری شده را تحویل بگیرید که خب اصلا چرا باید به دنبال مجموعه‌‌های فروش خودرو بگردید؟ در این شرایط که خرید از کارخانه خودرو ساز منطقی‌تر و به صرفه‌تر است!

وقتی کسی تمام سرمایه خود را به عنون پیش قسط خرید اقساطی سایپا به یک مجموعه می‌پردازد یا خودرو زیر پای خود را می‌فروشد که مبلغ پیش پرداخت را جور کند، قطعا انتظار دارد خودرو جدید خریداری شده را به صورت آنی و فوری، تحویل بگیرد. در غیر این صورت این معامله جز ضرر چیزی برایش در پی نخواهد داشت. بسیاری از مجموعه‌های ارائه‌دهنده شرایط فروش اقساطی سایپا ۱۴۰۰ متاسفانه در این باره صادق نیستند و تحویل فوری خودرو صرفا یک عنوان جذاب برای جذب مخاطب است، اما مجموعه‌های با سابقه و معتبری چون سایا خودرو سال‌هاست که با قید تحویل فوری محصولات ایران خودرو، سایپا، پارس خودرو، کرمان موتور، بهمن موتور و حتی خودروهای خارجی و وارداتی را عرضه می‌کنند و صداقت خود را به اثبات رسانده‌اند.

بنابراین امکان خرید اقساطی خودرو تحویل فوری وجود دارد، فقط باید مجموعه‌ معتبرش را پیدا کنید.

  • مجموعه فروش اقساطی خودرو باید رسیدی معتبر در قبال پیش پرداخت به خریدار ارائه کند

یکی از شرایط فروش اقساطی سایپا ۱۴۰۰ که مجموعه‌های معتبر روی آن بسیار حساس هستند، ارایه رسیدی معتبر و محکم در قبال دریافت پیش پرداخت از مشتری است.

متاسفانه گاها پیش می‌آید که مشتری به شرکت‌هایی که خلق‌الساعه در بازار خودرو سر بر می‌آورند، مبالغ قابل ملاحظه‌ای به عنوان پیش پرداخت می‌پردازند. اما چند وقت بعد یا آن شرکت کلا جمع می‌کند و ناپدید می‌شود یا به کل منکر دریافت مبلغ می‌شود.

یادتان باشد با مجموعه‌ای وارد معامله شوید که رسیدی محکمه پسند به شما ارایه کند که اگر خدای نکرده مشکلی پیش آمد، بتوانید هزینه‌ای که کردید را زنده کنید.

مجموعه‌ باسابقه‌ای مانند سایا خودرو، پس از عقد قراداد، انتقال سند و تعویض پلاک، بخشی از سند خودرو را به نام خریدار ثبت می‌کند. کمتر مجموعه‌ای در بازار خودرو چنین رسید محکمی به مشتریان خود ارائه می‌کند، اما وقتی اعتماد دو جانبه میان مجموعه فروش اقساطی خودرو و خریدار وجود داشته باشد، آرامش خاطر و رضایت بیشتری برای هر دو طرف معامله، به همراه خواهد داشت.

معتبرترین مجموعه فروش اقساطی خودرو  کدام است؟

قطعا اگر بخواهیم معتبرترین مجموعه فروش اقساطی خودرو در کشور را نام ببریم، باید به سراغ مرکزی برویم که تمامی پیش شرط‌هایی که در این مطلب بدان‌ها پرداخته شد را دارا باشد.

سایاخودرو، عنوان مجموعه‌ای است که به دلیل سال‌ها حضور در بازار خودرو و انجام معاملات موفق در تعداد گسترده، امروز به چنان سابقه درخشان و تجربه‌ای دست یافته است که هم‌وطنان سراسر کشور چنانچه بخواهند اقدام به خرید اقساطی خودرو نمایند، اولین گزینه‌ای که به ذهنشان متبادر می‌شود، سایا خودرو است.

شرایط فروش اقساطی سایپا ۱۴۰۰  که از سوی سایا خودرو اعلام شده است، به نفع مشتریان بوده و زمینه‌ای را فراهم می‌کند که افراد با هر توان مالی بتوانند، خودروی محبوب خود را خریداری کرده و لذت خرید اقساطی موفقی را تجربه کنند.

شرایط سایا خودرو برای فروش اقساطی سایپا

سایا خودرو نظر به درخواست مکرر مشتریان خود و هموطنان سراسر کشور برای اعلام شرایط فروش اقساطی سایپا ۱۴۰۰ شرایط زیر را برای فروش محصولات این کارخانه خودروساز در نظر گرفته دست:

  • تحویل فوری و آنی خودرو

در معامله با سایا خودرو از مزایای تحویل فوری بهره‌مند خواهید شد و خبری از انتظارهای طولانی و چند ماهه برای دریافت خودرو خریداری شده نیست.

  • ثبت سند به نام خریدار

همان‌طور که پیشتر نیز گفته شد، هر محصولی از سایپا را که از سایا خودرو خریداری نمایید، پس از طی کردن مراحل معمول اداری و تعویض پلاک، سند خودرو به نام مشتری ثبت خواهد شد.

  • خرید خودرو با هر توان مالی

یکی از بهترین  شرایط فروش اقساطی سایپا ۱۴۰۰  که توسط سایا خودرو ارائه می‌شود این است که از قوانین خشک و دست و پاگیر در این طرح‌ها خبری نیست. مشتری با هر توان مالی می‌تواند شرایط خود را با مدیران فروش مجموعه سایا خودرو اعلام کند و مبلغ اقساط و بازه زمانی بازپرداخت را به گونه تنظیم نماید که کمترین فشار مالی را بر خود و خانواده تحمیل کند. چنین شرایط منعطفی، گواه مشتری‌مدار بودن مجموعه خوشنام سایا خودرو است که تلاش می‌کند بستری را فراهم کند تا هر کسی که قصد خرید خودرو دارد از شرایط اقساطی این مجموعه استفاده کند.

  • مشاوره رایگان

ارایه مشاوره رایگان توسط کارشناسان خبره در عرصه خودرو، خدمت نوینی است که سایا خودرو برای مشتریان خود در نظر گرفته است. کارشناسان طی مشاوره‌های رایگان می‌کوشند طرح‌هایی را به شما پیشنهاد کنند که با وضعیت مالی و خانوادگی شما همخوانی دارد و شما را دچار مشکلات معیشتی نمی‌کند.

  • ارایه تمامی خودروهای پر طرفدار سایپا به روش اقساطی

امکان خرید اقساطی تیبا ۲، تیبا ۱، انواع مدل‌های پراید، کوییک، ساینا و دیگر تولیدات دومین کارخانه خودروساز ایرانی از سوی سایا خودرو فراهم شده است. بنابراین دیگر نیازی نیست که انتظار بکشید ببینید آیا در طرح‌های آینده کارخانه، خودرو محبوب شما عرضه خواهد شد یا نه، هر زمان که مایل باشید می‌توانید برای خرید اقساطی خودرو مد نظرتان اقدام کنید.

جمع بندی

شرایط فروش اقساطی سایپا ۱۴۰۰ که از سوی سایاخودرو ارایه شده است، فرصت مناسبی است که اگر قصد دارید خودرو شخصی خودتان را داشته باشید، خودرو قدیمی‌تان را تعویض کنید و یا با خرید خودرو کسب و کاری را شروع کنید، در این طرح‌ها شرکت کنید و لذت خرید اقساطی موفق را بچشید.

تا یادمان نرفته این را هم بگوییم که شما واقعی‌ترین قیمت خودروهای تولیدی سایپا را می‌توانید از سایا خودرو بخواهید. اینجا خبری از حباب‌های کذایی و سودهای بی‌پشتوانه نیست. برای اطلاع از جزییات شرایط فروش اقساطی سایپا ۱۴۰۰ و استعلام قیمت روز خودروهای تولید سایپا همین الان تماس بگیرید. 02171333133

خرید اقساطی سایپا

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments