متفاوت‌ترین جاذبه‌های طبیعی اطراف مشهد

متفاوت‌ترین جاذبه‌های طبیعی اطراف مشهد

اگر قصد دارید سفری به مشهد بروید و چند روزی را در این شهر اقامت داشته باشید، ما پیشنهاد ویژه‌ای برای شما داریم. شما می‌توانید علاوه بر جاذبه‌های گردشگری و تاریخی و زیارتی مختلفی که در این شهر وجود دارد، به سراغ جاذبه‌های طبیعی آن نیز بروید و از دیدن آنها لذت ببرید. به همین دلیل در این مقاله تعدادی از جاذبه‌های طبیعی اطراف مشهد را به شما معرفی می‌کنیم تا هر زمان خواستید با خرید بلیط هواپیما چارتری به این شهر سفر کنید، بدانید که باید کجاها را بگردید.

چشمه گیلاس

یکی از معروف‌ترین چشمه‌های ایران، در حوالی شهر مشهد قرار دارد و نام آن، چشمه گیلاس است. این چشمه در روستایی به همین نام که در فاصله 50 کیلومتری شهر مشهد واقع شده است، قرار دارد. جالب است بدانید که چشمه گیلاس، یکی از کهن‌ترین چشمه‌های ایران است و عمق آن به 4 الی 5 متر نیز می‌رسد. از نکته‌های جالبی که درباره این چشمه وجود دارد، این است که این چشمه هیچوقت خشک نمی‌شود و همیشه پر از آب بوده است. ارتفاع چشمه گیلاس از سطح دریا حدود 1000 متر است! پس اگر به مشهد مقدس رفتید، حتما سری به روستای چشمه گیلاس و چشمه معروف آن بزنید.

آبشار اخلمد

جاذبه طبیعی بعدی که قرار است به شما معرفی کنیم، مانند چشمه گیلاس داخل شهر مشهد نیست و در فاصله 90 کیلومتری این شهر قرار دارد. آبشار اخلمد مشهد که در میان کوه‌های بینالود قرار گرفته، یکی از بی‌نظیرترین آبشارهای شرق ایران است. در واقع اینجا مجموعه‌ای از چند آبشار است که ارتفاع آبشار اول به 23 متر و آبشار اصلی به 40 متر می‌رسد. در اطراف این آبشار، انواع پوشش‌های گل و گیاهی را نیز می‌توانید ببینید و از طبیعت فوق‌العاده آن منطقه، لذت ببرید.

چشمه گراب

آخرین جاذبه طبیعی اطراف مشهد که قرار است به شما معرفی کنیم، چشمه گراب است. این چشمه نیز در فاصله 50 کیلومتری از شهر مشهد قرار دارد و در واقع مجموعه‌ای از چشمه‌های مختلف است که روی تپه‌های مختلف قرار گرفته‌اند. یک نکته جالب درباره این چشمه وجود دارد و آن هم این است که آب چشمه‌های مختلف این مجموعه به لحاظ رنگ و طعم باهمدیگر فرق دارد و این موضوع بخاطر وجود مواد معدنی مختلف در چشمه‌هاست.

خرید بلیط هواپیما مشهد

اگر جاذبه‌های طبیعی اطراف آنقدر برایتان جذاب و دوست داشتنی بود که همین الان تصمیم گرفتید با خرید بلیط هواپیما تهران مشهد راهی این شهر شوید، باید به شما بگوییم که می‌توانید این بلیط را با مناسب‌ترین قیمت از اسنپ تریپ خریداری کنید. شما کافیست شهر مبدا و مقصد خودتان را مشخص کنید و پس از آن تاریخ مورد نظرتان برای پرواز را نیز تعیین کنید. سپس بلیط‌های مختلفی که اسنپ تریپ به شما پیشنهاد می‌دهد را مقایسه نموده و بلیط مورد نظرتان را انتخاب و خریداری کنید. نگران برگشت نباشید، شما می‌توانید هنگام خرید بلیط رفت، بلیط هواپیما مشهد تهران را نیز خریداری کنید و هزینه هر دو را بصورت آنلاین پرداخت نمایید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments