خرید شارژ به مبلغ دلخواه

خرید شارژ به مبلغ دلخواه

احتمالا شما در گذشته همیشه با این مشکل روبه‌رو بودید که در شرایط حساس شارژ پولی تلفن همراه‌تان تمام می‌شد و کاری از دستتان برنمی‌آمد. باید مسافتی را طی می‌کردید تا به یک سوپرمارکت یا عابر بانک برسید تا بتوانید به مبلغ دلخواه شارژ بخرید.

خرید شارژ به مبلغ دلخواه

امروزه با رشد تکنولوژی روش‌های آنلاین بسیار زیادی برای خرید شارژ به ملبغ دلخواه وجود دارد. وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی که کار شما را آسان کردند و می‌توانید در لحظه تنها به کارت بانکی خود شارژ را خریداری نمایید. در واقع خرید شارژ در دو ثانیه برای شما امکان‌پذیر شده است. اما آیا می‌توان به تمامی اپلیکیشن‌ها و وبسایت‌ها اعتماد کرد؟ آیا می‌توانید با خیالی راحت اطلاعات بانکی خود را برای خرید شارژ وارد کنید؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر. ما در ادامه قصد داریم روش‌های مطمئن خرید شارژ به مبلغ دلخواهتان را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

خرید شارژ و خرید اینترنت به صورت اینترنتی چگونه است؟

همان طور که اشاره کردیم، امروزه خرید شارژ به راحتی یک آب خوردن انجام می‌شود. شما برای خرید تنها به یک کارت بانکی همراه با رمز دوم نیاز دارد. به طور کلی برای خرید شارژ و اینترنت می‌توانید از روش‌های مختلفی بهره بگیرید.

خرید شارژ و خرید اینترنت به صورت اینترنتی چگونه است؟

خرید از طریق کدهای دستوری اپراتورها

در این روش کاربران می‌توانند به صورت غیر مستقیم تلفن همراه خود را شارژ یا برای خود بسته اینترنتی تهیه کنند. کدهای دستوری مربوط به شارژ و افزایش اعتبار و همچنین اینترنت کاملا با یکدیگر متفاوت هستند. این در حالیست که هر اپراتور (شارژ ایرانسل، همراه اول و رایتل) هر کدام کد دستور مربوط به خود را دارند.

این روش، یکی از روش‌های قدیمی خرید شارژ غیرمستقیم شناخته می‌شود. چرا که تقریبا از اوایل ظهور سیم‌ کارت‌ها اعتباری بین کاربران رواج پیدا کرد. اما با وجود اینکه برخی کارت بانکی عضو شتاب برای خرید اینترنتی نداشتند، نمی‌توانستند به خوبی از این خدمات بهره بگیرند.

همچنین خرید از طریق کد دستوری کمی برای کاربران سخت بود. زیرا آن‌ها باید کد دستوری هر اپراتور را حفظ می‌کردند تا بتوانند برای خود به صورت غیرمستقیم شارژ تهیه کنند.

به همین منظور بانک‌ها و برخی از اپلیکیشن‌ها دست به اقداماتی زدند تا بتوانند با بهره از تکنولوژی روش ساده‌تری را به افراد ارائه کنند. در ادامه بهترین برنامه‌ها جهت خرید شارژ را بررسی کرده‌ایم.

خرید شارژ به وسیله تلفن گویا

پس از کدهای دستوری، برخی از اپراتورها نظیر ایرانسل تلفن گویایی با شماره منحصر به فرد به کاربران ارائه داد تا بتوانند از طریق آن اقدام به خرید شارژ کنند. کاربران ایرانسل با شماره‌گیری 709 می‌توانستند کارهای مربوط به خط خود را انجام دهند. به عنوان مثال مالکین خطوط ثابت می‌توانستند تمامی قبوض خودشان را از این طریق پرداخت و سایر مالکین خطوط اعتباری می‌توانستند از این طریق شارژ دریافت کنند.

این روش خوب اما کمی زمانبر بود. افراد در شرایط حساس باید مراحلی که تلفن گویا به آن‌ها می‌گفت را گام به گام اجرا می‌کردند تا موفق به خرید شوند. همچنین ممکن بود خطوط اشغال باشد و نتوانند در اسرع وقت و در زمان لازمه شارژ خود را تهیه کنند. بنابراین باید روش‌های بهتری جهت خرید شارژ ارائه می‌شد.

خرید شارژ به وسیله سایت و اپلیکیشن‌ها

یکی از روش‌های مدرن که امروزه بسیاری از افراد از آن جهت خرید شارژ استفاده می‌کنند، خرید شارژ به وسیله سایت و اپلیکیشن است. هنگام خرید شما می‌توانید به راحتی مبلغ شارژ مورد نظر و همچنین اپراتور را انتخاب و خرید خودتان را انجام دهید. روش‌های آنلاین می‌توانند مزایای بسیار زیادی برای کاربران به دنبال داشته باشد. برخی از مزایای استفاده از روش‌های آنلاین و اپلیکیشن‌های همراه عبارت‌اند از:

  • دریافت کارت شارژ به صورت آنلاین بدون دریافت مبلغ اضافی
  • آسان و راحت
  • صرفه‌جویی در زمان
  • سرعت بخشیدن به کارها
  • امکان خرید شارژ در هر ساعتی از شبانه‌روز و مواقع ضروری
  • انتخاب مبلغ دلخواه
  • واریزی مستقیم شارژ به خط ثبت شده قبل از خرید

آیا همه اپلیکیشن‌ها و سایت‌های آنلاین جهت خرید شارژ مناسب و قابل اعتماد هستند؟

همان طور که در بالاتر نیز اشاره شد، خرید از هر سایت و اپلیکیشنی مناسب نیست. گاها برخی از اپلیکیشن‌ها و سایت‌ها نامعتبر بوده و پس از ورود اطلاعات کارت بانکی از کاربر سوءاستفاده می‌کنند. به عنوان مثال با هک کردن حساب پس از ورود اطلاعات می‌توانند موجودی را به طور کامل ضبط و از آن استفاده کنند؛ بنابراین باید دقت بالایی در انتخاب اپلیکیشن‌ها داشته باشید.

یکی از روش‌ها کاملا مطمئن و امن استفاده از اپلیکیشن‌های همراه بانکداری مجازی است. کلیه بانک‌ها برنامه موبایل بانک را به کاربران خود ارائه می‌دهند. شما به وسیله این برنامه‌های کاربردی می‌توانید شارژ خود را با خیالی راحت خریداری کنید.

یکی دیگر از روش‌های مطمئن خرید شارژ، استفاده از سایت اصلی یا اپلیکیشن‎‌های مورد تایید، اپراتورهاست. به عنوان مثال همراه من، ایرانسل من و رایتل من سه اپلیکیشن معتبری هستند که به وسیله شرکت اصلی ساخته و به کاربران ارائه شده است. اما آیا تنها می‌توان از طریق این برنامه‌ها خرید انجام داد؟ اگر در شرایط خیلی حساس هیچ کدام از این برنامه‌ها قابل دسترس نبود باید چه کرد؟

خرید شارژ و خرید اینترنت به صورت اینترنتی چگونه است؟

معرفی یک برنامه خوب و مورد تایید از نگاه کاربران جهت خرید شارژ

معرفی یک برنامه خوب و مورد تایید از نگاه کاربران جهت خرید شارژ

با رشد و پیشرفت دانش برنامه‌نویسی، بسیاری از شرکت‌ها دست به نوشتن برنامه‌های خدمات پرداخت آنلاین زدند. بسیاری موفق و برخی متاسفانه ناموفق شدند. اپلیکیشن‌های پرداخت آنلاین همگی مورد تایید نیستند، چرا که هکرها و سودجویان بسیار زیادی نشستند تا با ورود به برخی برنامه‌ها یا برنامه‌هایی که توسط خودشان ساخته شده از اطلاعات شما سوءاستفاده کنند. اما این درحالیست که بسیاری شرکت‌ها با سالها سابقه توانستند نظر بسیاری از کاربران را جذب و اعتمادشان را جلب کنند. یکی از بهترین و مطمئن‌ترین اپلیکیشن‌های خرید شارژ، پرداخت قبوض و… برنامه تاپ است. این برنامه از نگاه کاربران یک برنامه مورد تایید و کاربردی است که افراد می‌توانند تمامی کارهای مربوط به پرداخت خودشان را در آن انجام دهند.

یکی از مزیت‌های بزرگ این برنامه وجود 73 خدمت کاربردیست که به مخاطبین خود ارائه داده است. علاوه بر آن، کار با این برنامه به حدی آسان بوده که افراد با سطح اطلاعات کم نیز می‌توانند از خدمات آن بهره بگیرند و زندگی آسان و راحت‌تری را تجربه کنند.

 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments