آپدیت Clash Royal ؛ تغییرات کلش رویال در آپدیت جدید ۱.۹

تغییرات کلش رویال در آپدیت جدید

بازی جذاب کلش رویال (Clash Royale0 به تازگی آپدیت جدیدی دریافت کرد و به نسخه 1.9 ارتقاء یافت. اما این آپدیت شامل چه تغییراتی می‌شود؟ در این مقاله قصد داریم در مورد تغییرات کلش رویال در آپدیت جدید 1.9 (Clash Royale) صحبت کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با تغییرات کلش رویال در آپدیت جدید 1.9 (Clash Royale)

بازی کلش رویال (Clash Royale) یکی دیگر از بازی های آنلاینی است که شرکت سوپرسل آن را طراحی و منتشر کرده است. برای آشنایی مقدماتی با این بازی توصیه می‌کنیم که حتما به مطالعه مقاله “آشنایی با گیم پلی و محیط بازی کلش رویال (Clash Royale)” بپردازید. سوپرسل دیروز آپدیت جدیدی را برای این بازی منتشر کرده است و گویا در آینده نزدیک شاهد انتشار یک آپدیت عمده برای این بازی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی موبایل

در این مقاله قصد داریم توضیحات جامعی در مورد تغییرات کلش رویال در آپدیت جدید 1.9 (Clash Royale) خدمت شما عزیزان ارائه کنیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

تغییرات کلش رویال در آپدیت جدید

تغییرات کلش رویال در آپدیت جدید 1.9 (Clash Royale)

در آپدیت 1.9 بازی کلش رویال تغییرات زیادی ایجاد شدند که ظاهرا بیس و پایه تغییراتی عمده‌ای را تشکیل می‌دهند که به زودی در به روز رسانی‌های بعدی بازی کلش رویال (Clash Royale) شاهد آن‌ها خواهیم بود. تغییراتی که در آپدیت 1.9.0 بازی کلش رویال به وجود آمده‌اند به شرحی هستند که در ادامه اشاره می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات گوشی اپل در تهران

دوئل 2 نفره در کلش رویال (2v2 Game Mode)

تغییرات کلش رویال در آپدیت جدید

یکی از اصلی ترین تغییرات کلش رویال در آپدیت جدید 1.9 (Clash Royale) مربوط به امکان انجام بازی در حالت دو به دو می‌شود. در این حالت شما می‌توانید با دوست خود به نبرد با دو فرد دیگر بپردازید یا به طور اتفاقی با یک گیمر دیگر یار شده و به نبرد با دو گیرم دیگر دوئل کنید. در این شرایط کارت هایی که از آن‌ها استفاده می‌کنید بسیار حائز اهمیت هستند و نقش سرنوشت‌سازی خواهند داشت. به همین دلیل اگر به طور آنی و بدون هماهنگی با فرد دیگری یار شده و به نبرد دو به دو بپردازید، به احتمال بسیار بالا شکست می‌خورید.

چالش های جدید کلش رویال (New Challenges)

در آپدیت جدید کلش اف کلنز چالش های جدیدی با نام های Sudden Death، Ramp Up و Triple Elixir ارائه شده‌اند:

  • چالش Sudden Death: در این چالش کسی که بتواند اولین تاور حریف را نابود کند، پیروز میدان است.
  • چالش Ramp Up: این چالش شامل سه دقیقه و سه بخش اصلی است. در بخش اول دو طرف به طور معمولی به یکدیگر اتک می‌دهند که این امر 1 دقیقه به طول می‌انجامد. در بخش دوم، گیمرها برای مدت زمان 1 دقیقه اکسیر دو برابر دریافت می‌کنند و با یکدیگر نبرد خواهند کرد. در مرحله سوم هم سرعت ارائه اکسیر ها سه برابر می‌شود.
  • چالش Triple Elixir: در این چالش دو گیرم در طول نبرد با سه برابر سرعت بیشتری اکسیر دریافت خواهند کرد.

نکته جالب‌تری که سوپرسل به آن اشاره داشته این است که گیمر های علاقمند به بازی کلش رویال (Clash Royale) باید منتظر تغییرات طلایی و جدیدی باشند که در آینده به تورنمنت های کلش رویال اضافه می‌شود. احتمالا این ویژگی در آپدیت عمده و بعدی کلش رویال منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ در نمایندگی موبایل سامسونگ

کارت های جدید کلش رویال

از دیگر تغییرات کلش رویال در آپدیت جدید 1.9 (Clash Royale) می‌توان به اضافه شدن 4 کارت جدید اشاره کرد. این 4 کارت Mega Knight، Cannon Cart، Flying Machine و Skeleton Barrel نام دارند و جزئیات آن‌ها به شرح زیر است:

تغییرات کلش رویال در آپدیت جدید

  • کارت Mega Knight: این کارت از کارت های دسته لجندری (Legendary) محسوب می‌شود. این شوالیه 3300 خون یا Hitpoint دارد و مثل ویزارد یا جادوگر از خود نیرو های کوچک دیگری تولید می‌نماید. این شوالیه قابلیت پرش و آسیب زنی دوبل را به همراه دارد و سرعت حرکت متوسطی را ارائه می‌کنند که دقیقا مشابه با E.K.K.A خواهد بود. برای پیاده کردن این شوالیه نیازمند صرف 7 اکسیر هستید و کارت آن در آرنا 10 در دسترسی گیمر ها قرار می‌گیرد.

تغییرات کلش رویال در آپدیت جدیدکارت Cannon Cart: این کارت دقیقا مشابه با کنون‌های بیلدر بیس یا دهکده دوم بازی کلش اف کلنز است. این کارت از دسته اپیک (Epic) بوده و برای استفاده از آن باید 5 اکسیر صرف شود. این کارت در آرنای 10 در دسترس گیرها قرار می‌گیرد. کنون 696 خون دارد و فقط به نیرو های زمینی آسیب می‌رساند. همچنین باید دقت داشته که محدوده تیراندازی کنون ها برای از بین بردن آرچر، شاهزاده خانم و گوبلین مناسب نیست.

تغییرات کلش رویال در آپدیت جدید

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 8 پلاس

  • کارت Flying Machine: این کارت در واقع مربوط به ساخت یک نیروی مهاجم پرنده می‌شود که بسیار جالب و عجیب است. این کارت از دسته کارت های ریر (Rare) یا کمیاب محسوب می‌شود و در آرنای 10 در دسترس قرار خواهد گرفت. برای پیاده کردن Flying Machine باید 4 اکسیر صرف شود. این ماشین پرنده 510 خون دارد و به نیرو های زمینی و هوایی اتک می‌دهد. محدوده اتک ماشین پرنده 6 مربع است و سرعت حرکت بالایی دارد.

تغییرات کلش رویال در آپدیت جدید

  • کارت Skeleton Barrel: این کارت که می‌توان به آن بشکه اسکلت هم گفت از دسته کارت های کامن (Common) یا رایج است که در آرنای 6 قابل دسترس می‌شود. برای ساخت آن نیاز به صرف 3 اکسیر دارید. این کارت ترکیبی از یک بالون و بمب را ارائه می‌کند و علاقمند به نابود کردن ساختمان های دفاعی یا همان تاور های دشمن است. بعد از اینکه بالون Skeleton Barrel نابود شود، یک بمب از آن بر روی زمین می‌افتد و از درون آن بمب 8 اسکلت خارج می‌شود. سرعت حرکت بشکه اسکلت معمولی بوده . 636 خون دارد.

بنابراین اضافه شدن 4 کارت بالا هم از دیگر تغییرات کلش رویال در آپدیت جدید 1.9 (Clash Royale) محسوب می‌شود.

اضافه شدن عرضه نبرد (Battle Deck)

به موجب آپدیت جدید بازی کلش رویال (Clash Royale) گیمرها در لول 8 می‌توانند از دو عرضه نبرد جدید استفاده کنند.

تغییرات کلش رویال در آپدیت جدید

بیشتر بخوانید:  تعمیرات ال سی دی موبایل

سایر تغییرات کلش رویال در آپدیت جدید 1.9 (Clash Royale)

تغییرات کوچک دیگری هم در آپدیت جدید بازی کلش رویال (Clash Royale) ارائه شده‌اند که به شرح زیر هستند:

  • امکان عضو شدن در کلن از لول 1 فراهم شد اما نمی‌توان کارت دونیت یا درخواست کرد
  • امکان دعوت مستقیم دوستان به کلن
  • امکان فعال کردن فیلتر چت
  • امکان ریپورت پلیرها از طریق کلن چت
  • کپی کردن عرشه از TV Royale و اشتراک گذاری ریپلی ها
  • کاهش طلای صندوقچه جاینت (Giant Chest) و کاهش کارت های کامن (Common Card) آن، اما افزایش کارت های ریر (Rare Card) آن
  • افزایش مقدار طلای صندوقچه جادویی (Magical Chest) و سوپر صندوقچه جادویی (Super Magical Chest)
  • ایجاد تعادل در برخی از کارت ها

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی A7 2018

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به تغییرات کلش رویال در آپدیت جدید 1.9 (Clash Royale) اشاره کردیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعات موبایل

قطعات گوشی iPhone 6 Plus

قطعات A50 اس

تعمیرات موبایل

Clash Royale | کلش رویال
نام Clash Royale | کلش رویال
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده Supercell
منبع mobipicker

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments