آشنایی با گیم پلی و محیط بازی کلش رویال (Clash Royale)

گیم پلی و محیط بازی کلش رویال (Clash Royale)

بازی کلش رویال (Clash Royale) یکی دیگر از بازی های محبوب توسعه داده شده توسط سوپرسل محسوب می‌شود که گیم پلی بسیار جذابی داشته و مخاطبین زیادی را به دست آورده است. در این مقاله قصد داریم توضیحات مقدماتی در مورد گیم پلی و محیط بازی کلش رویال (Clash Royale) خدمتتان ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با گیم پلی و محیط بازی کلش رویال (Clash Royale)

بازی کلش رویال (Clash Royale) یکی دیگر از بازی های موبایلی است که توسط شرکت سوپرسل منتشر شد و کاربران زیادی را به سمت خود کشانده است. این بازی گیم پلی بسیار جذابی دارد که هر فرد علاقمند به بازی های موبایلی و آنلاین را جذب خود می‌کند. اگر از افرادی هستید که چندان با این بازی آشنایی ندارید نگران نباشید!

ما در این مقاله قصد داریم به ارائه توضیحات مقدماتی در مورد گیم پلی و محیط بازی کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: مشاوره تعمیرات موبایل

گیم پلی و محیط بازی کلش رویال (Clash Royale)

آشنایی با محیط بازی کلش رویال (Clash Royale)

زمانی که بازی کلش رویال (Clash Royale) را نصب و اجرا می‌کنید به اکانت گوگل شما متصل می‌شود. بنابراین نحوه اجرای این بازی و اکانتی که با آن مرتبط خواهد شد، کاملا مشابه با حالتی است که برای بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) شاهد آن بودیم. در محیط بازی پنج بخش اصلی ارائه شده‌اند که با لمس آیکون‌های زیر صفحه می‌توانید به این پنج بخش مراجعه کنید.

گیم پلی و محیط بازی کلش رویال (Clash Royale)

صفحه اصلی که Battle یا بتل نام دارد و صفحه وسط است، مربوط به مبارزات و شروع یک دوئل می‌شود. با لمس گزینه Battle از بخش میانی این صفحه می‌توانید یک دوئل یا نبرد را در کلش رویال (Clash Royale) شروع کنید. در سمت چپ منوی زیرین صفحه، آیکونی با نماد صندوقچه وجود دارد. این بخش در واقع فروشگاه یا همان Shop است. از طریق این بخش می‌توانید با صرف طلا نسبت به خرید کارت های مختلف، صندوقچه‌ها، جم یا حتی خود طلا بپردازید. نکته جالب در مورد کارت هایی که در این بخش با صرف طلا قابل خرید هستند، این است که در باز های زمانی مشخصی آپدیت شده و تغییر پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل اپل

گیم پلی و محیط بازی کلش رویال (Clash Royale)

در بخش بعدی که Cards یا کارت ها نام دارد، لیستی از کارت های مختلف در دسترسان ارائه شده است. در این بخش شما می‌توانید عرشه نبرد یا بتل دک (Battle Deck) خود را تنظیم کنید. کارت هایی که در این عرضه قرار می‌دهید، کارت هایی خواهند بود که در دوئل های کلش رویال (Clash Royale) قادر به استفاده از آن‌ها می‌شوید. شما می‌توانید در مراحل ابتدایی بازی 3 عرشه مختلف با کارت های مورد نظرتان بسازید. همچنین از طریق این منو یا همان منوی Cards قادر خواهید بود که کارت های خود را آپدیت کنید.

گیم پلی و محیط بازی کلش رویال (Clash Royale)

بخش Social یا اجتماعی هم مربوط به تنظیمات کلن (Clan)، ساختن کلن و دعوت از دوستان می‌شود. برای استفاده از قابلیت های بخش کلن باید حتما به سطح یا لول خاصی برسید که خیلی زود در بازی کلش رویال (Clash Royale) به آن سطح دست پیدا خواهید کرد. پس نگران این مسئله نباشید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ

گیم پلی و محیط بازی کلش رویال (Clash Royale)

بخش آخر هم با عنوان Tournaments ارائه شده که مربوط به تورنمنت های مختلف بازی کلش رویال (Clash Royale) می‌شود. این بخش بسیار جذاب است، اما برای دستیابی به آن باید به لول 8 برسید.

گیم پلی و محیط بازی کلش رویال (Clash Royale)

بنابراین با محیط بازی کلش رویال (Clash Royale) آشنا شدید، اما هنوز با گیم پلی این بازی آشنا نیستید و صحبتی در مورد آن نکردیم. بنابراین با موبایل کمک همراه شوید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی اپل واچ

آشنایی با گیم پلی بازی کلش رویال (Clash Royale)

حال می‌خواهیم شما را با بخش اصلی بازی یعنی گیم پلی آن آشنا کنیم. مطابق با توضیحاتی که در بخش قبل دادیم، به منوی Battle یا نبرد بروید و گزینه Battle را لمس کنید. دقت داشته باشید که باید اتصال اینترنت شما برقرار باشد تا بازی کلش رویال بتواند یک رقیب آنلاین را برایتان انتخاب کند. به محض لمس گزینه Battle از بخش میانی صفحه نبرد شما آغاز می‌شود و گیم پلی بازی در اینجا نمایان خواهد شد.

گیم پلی و محیط بازی کلش رویال (Clash Royale)

به نبردهای بازی کلش رویال دوئل می‌گوییم چرا که در آن‌ها دو گیمر به طور مستقیم و آنی در مقابل یکدیگر قرار داشته و به رقابت می‌پردازند. در بخش زیرین صفحه کارت هایی مشاهده می‌کنید که می‌توانید از آن ها در دوئل استفاده کنید. هر کار قابلیت های خاصی دارد که به تدریج با آن‌ها آشنا می‌شود. برای مثال جاینت (Giant) سربازی است که خون (Hitpoint) بالایی دارد اما سرعت راه رفتن او بسیار پایین است. اگر جاینت به ساختمان های دشمن برسد می‌تواند آسیب خوبی به آن‌ها بزند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون XS Max

سرباز هایی که شما قادر به استفاده از آن‌ها می‌شوید همان سرباز هایی هستند که در “عرضه نبرد” یا همان “Battle Deck” آن‌ها را مشخص کرده بودید. برای اینکه بتوانید هر سرباز را پیاده کنید باید اکسیر کافی داشته باشید که دائما در جریان بازی در حال پر شدن است. هدف شما حمله به تاور های دشمن و نابود کردن این تاورهاست و دشمن هم هدف مشابهی را دنبال می‌کند. پس باید از تمام نیرو ها و توان خود استفاده کنید تا بتوانید سه ساختمان دشمن را نابود سازید. با از بین بردن هر یک از تاورهای دفاعی یک تاج یا Crown دریافت می‌کنید و زمانی که ساختمان وسط و پادشاه را از بین ببرید، برنده بی چون و چرای بازی خواهید بود و سه تاج دریافت خواهید کرد.

گیم پلی و محیط بازی کلش رویال (Clash Royale)

هنگامی که در دوئل های کلش رویال (Clash Royale) برنده شوید، ترافی یا کاپ دریافت خواهید کرد. همچنین با باختن در این نبردها هم ترافی از دست می‌دهید. هرچقدر ترافی خود را افزایش دهید به آرنا های جدیدترین دست پیدا خواهید کرد با دشمنان قدرتمندتری مواجه می‌شوید. بنابراین گیم پلی و محیط بازی کلش رویال (Clash Royale) ساده و در عین حال بسیار جذاب است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی S9 Plus

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله توضیحاتی در مورد گیم پلی و محیط بازی کلش رویال (Clash Royale) خدمتتان ارائه کردیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات موبایل

iPhone 6s Plus قطعات گوشی

قطعات A70 اس

تعمیرات موبایل

Clash Royale | کلش رویال
نام Clash Royale | کلش رویال
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده Supercell
برچسب‌ها: بازی کلش رویال

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
مسعود دهنوی
مسعود دهنوی
6 سال گذشته

با سلام .
وقتی تمام هیرو ها مکث میشوند ایا باز چست ها کارت میدهند یا نه