معرفی ۵ نرم افزار چسباندن فیلم به هم برای اندروید

معرفی 5 نرم افزار چسباندن فیلم به هم برای اندروید

اگر به دنبال نرم افزار یا برنامه هایی هستید که امکان چسباندن چند فیلم به یکدیگر را از طریق گوشی اندرویدی فراهم کنند، این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم به معرفی 5 نرم افزار چسباندن فیلم به هم برای اندروید بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با نرم افزار چسباندن فیلم به هم برای اندروید

اگر به خاطر داشته باشید، پیش از این در مقاله “معرفی 7 نرم افزار ویرایش فیلم برتر برای کامپیوتر (ویندوز و مک بوک) در مورد بهترین برنامه های ویرایش فیلم کامپیوتر که عموما قابلیت چسباندن فیلم به یکدیگر را ارائه می‌کردند، صحبت کردیم. اما حالا نوبت به گوشی های اندرویدی می‌رسد! خوشبختانه برنامه هایی برای اندروید عرضه شده‌اند که قابلیت چسباندن فیلم به هم را ارائه می‌کنند.

در این مقاله قصد داریم به معرفی 5 نرم افزار چسباندن فیلم به هم برای اندرویدی بپردازیم. بنابراین توصیه می‌کنیم که این مقاله از دست ندهید. چنانچه در رابطه با هر یک از برنامه یا نرم افزارهای نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی

5 نرم افزار چسباندن فیلم به هم برای اندروید : برنامه VidTrim – Video Editor

معرفی 5 نرم افزار چسباندن فیلم به هم برای اندروید

شک نداشته باشید که برنامه VidTrim – Video Editor یکی از بهترین نرم افزارهای اندرویدی موجود به منظور چسباندن چند فیلم به یکدیگر است. این برنامه علاوه بر قابلیت چسباندن فیلم ها به هم، قابلیت های متعدد دیگری را هم به منظور ادیت یا ویرایش فیلم های مورد نظرتان ارائه خواهد کرد. قابلیت هایی مثل برش فیلم، جدا کردن صدا از فیلم و غیره هم از دیگر ویژگی های برنامه VidTrim – Video Editor محسوب می‌شوند. ضمنا این برنامه به صورت رایگان در گوگل استور عرضه شده و با کلیک بر روی لینک زیر می‌توانید به صفحه دانلود آن مراجعه کنید.

دانلود برنامه VidTrim – Video Editor از گوگل پلی استور

5 نرم افزار چسباندن فیلم به هم برای اندروید : برنامه VivaVideo: Free Video Editor

معرفی 5 نرم افزار چسباندن فیلم به هم برای اندروید

برنامه VivaVideo: Free Video Editor به ساده ترین شکل ممکن امکان چسباند فیلم به هم را فراهم می‌آورد و رابط کاربری زیبا و دلنشینی دارد. این برنامه همچنین شامل فیلترهای متنوعی می‌شود که می‌توانید از آن ها برای ویرایش ویدیو های مورد نظرتان استفاده کنید. خوشبختانه این برنامه هم به صورت رایگان در گوگل پلی استور عرضه شده و از بخش زیر می‌توانید به صفحه دانلود آن مراجعه کنید:

دانلود برنامه VivaVideo: Free Video Editor از گوگل پلی استورتعمیرات سامسونگ

5 نرم افزار چسباندن فیلم به هم برای اندروید : برنامه FrameBlast – HD Video Editor

معرفی 5 نرم افزار چسباندن فیلم به هم برای اندروید

برنامه FrameBlast – HD Video Editor از رابط بصری بسیار زیبایی بهره می‌برد و تم آن کاملا دلنشین است. در عین حال این برنامه بسیار ساده و کاربردی طراحی شده است تا کاربر بتواند به ساده‌ترین شکل ممکن از قابلیت های آن استفاده کند. قابلیت هایی که این برنامه در راستای ویرایش یا ادیت فیلم ارائه می‌کند بسیار متنوع هستند، اما شاید اصلی ترین آن ها امکان چسباندن فیلم به هم محسوب شود. برنامه FrameBlast – HD Video Editor هم به صورت رایگان از گوگل پلی استور قابل دانلود است.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ

5 نرم افزار چسباندن فیلم به هم برای اندروید : برنامه Video Editor

معرفی 5 نرم افزار چسباندن فیلم به هم برای اندروید

تیم توسعه دهنده اپلیکیشن Video Editor سعی کرده‌اند تا رابط کاربری آن را بسیار ساده طراحی کنند و در این راستا هم کاملا موفق بوده‌اند. اما به هیچ وجه گول سادگی رابط کاربری این برنامه را نخورید! چرا که پتانسیل آن در ویرایش فیلم و ویدیو کم نظیر است. قابلیت چسباندن فیلم به هم فقط یکی از امکانات پایه ای و ساده ای است که توسط برنامه Video Editor ارائه می‌شود. این برنامه قابلیت های دیگری مثل اضافه کردن موزیک پس زمینه به فیلم، تبدیل فیلم به MP3 و غیره را هم ارائه می‌کند. ضمنا برنامه مذکور به صورت رایگان عرضه شده و قابل دانلود است. پس اپلیکیشن Video Editor را به عنوان یکی زا بهترین برنامه های ویرایش فیلم به یاد داشته باشید.

دانلود برنامه Video Editor از گوگل پلی استور

5 نرم افزار چسباندن فیلم به هم برای اندروید : برنامه Movie Maker: Video Merger

معرفی 5 نرم افزار چسباندن فیلم به هم برای اندروید

با استفاده از برنامه Movie Maker: Video Merger هم می‌توانید به سادگی هرچه تمام تر چند فیلم را به یکدیگر بچسبانید. این ابزار هم به صورت رایگان عرضه شده است، اما برخلاف سایر برنامه هایی که نام بردیم چندان قابلیت های گسترده دیگری را به منظور ویرایش فیلم و ویدیو به همراه ندارد. پس اگر به دنبال یک برنامه اندروید ساده برای چسباندن فیلم ها به یکدیگر هستید، برنامه Movie Maker: Video Merger یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ Note 20

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی 5 نرم افزار چسباندن فیلم به هم برای اندروید پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از برنامه یا نرم افزارهای نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعه موبایل

قیمت ال سی دی ام 10

قطعات سامسونگ J6 Plus

تعمیرات موبایل

منبع iskysoft

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
Sarah
Sarah
5 سال گذشته

برنامه هایی که معرفی کردین عالی هستن
اما اگر میشه برنامه ای رو هم بذارید که با
زمان بالا ذخیره کنه ….

مرسی ^_^