معرفی ۱۵ بازی اندرویدی جذاب بدون خرید درون برنامه‌ای

15 بازی اندروید

اگر به دنبال بازی‌های اندرویدی جذابی هستید که شامل خریدهای درون برنامه‌ای آزاردهنده نباشند، توصیه می‌کنیم که حتما این مقاله اختصاص را مطالعه کنید. در این مقاله به معرفی 15 بازی اندرویدی جذاب بدون خرید درون برنامه‌ای می‌پردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

با پیشرفتی که بازی‌های اندرویدی داشته‌اند تنوع آن‌ها هم افزایش یافته است. این موضوع سبب شده که استقبال کاربران از بازی‌های اندرویدی جذاب بیشتر شود. در این بین توسعه دهندگان این بازی‌های سعی داشته‌اند تا از این طریق به کسب درآمد بپردازند. بازی‌های اندرویدی یا به طور کلی بازی‌های موبایلی هم اکنون از نظر پرداخت شامل سه نوع مختلف هستند. نوع اول آن دسته از بازی‌هایی محسوب می‌شوند که به طور رایگان روانه بازار خواهند شد. نوع دوم بازی‌هایی هستند که شامل خرید درون برنامه‌ای خواهند بود. نوع سوم و آخر هم مربوط به بازی‌هایی می‌شود که کاربر به منظور دانلود آن‌ها ملزم به پرداخت هزینه اولیه است. البته ممکن است هر یک از بازی‌های رایگان و غیر رایگان هم به طور مستقل شامل خرید درون برنامه‌ای شوند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی

متاسفانه به دلیل محدودیت‌هایی که برای ما وجود دارد، در شرایط عادی قادر به خرید درون برنامه‌ای نخواهیم بود. بنابراین اگر یک بازی با خرید درون برنامه‌ای همراه باشد، امکان استفاده از آن آیتم‌ها را نداریم. در این بین عموما توسعه دهندگان بازی‌های اندرویدی سعی می‌کنند تا بازی‌های خود را به گونه‌ای تعریف کنند که گیمر به منظور راه‌یابی به مراحل بالاتر آن مستلزم انجام خرید رون برنامه‌ای شود. در این شرایط است که شما دیگر قادر به انجام بازی مورد نظر نخواهید بود و مجبور به صرف نظر کردن از آن می‌شوید.
بنابراین بازی‌های اندرویدی که حاوی خرید درون برنامه‌ای هستند، حداقل برای ما گزینه چندان مناسبی به شمار نمی‌روند. البته منظور ما از بازی‌های حاوی خریدهای درون برنامه‌ای تنها آن دسته از بازی‌هایی است که در گوگل پلی استور (Google Play Store) و توسط توسعه دهندگان غیر ایرانی ساخته شده‌اند. با توجه به توضیحاتی که ارائه کردیم، بهتر است پیش از دانلود یک بازی به موضوع خرید درون برنامه‌ای توجه کنید. توصیه می‌کنیم که تا حد امکان از دانلود بازی‌های حاوی خرید درون برنامه‌ای پرهیز کنید تا با مشکلات و محدودیت مواجه نشوید. در این مقاله قصد داریم که به معرفی 15 بازی اندرویدی جذاب که شامل خرید درون برنامه‌ای نمی‌شوند بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بازی اندرویدی Beamdog Collection

بازی اندرویدی Beamdog Collection شامل خرید درون برنامه‌ای نمی‌شود اما برای دانلود و نصب اولیه آن ملزم به پرداخت هزینه 9.99 دلار خواهید بود. این بازی سبک نقش آفرینی را ارائه می‌کند و به راحتی شما را مجذوب خود خواهد کرد. به منظور اتمام بازی باید ساعت‌های بسیار زیادی را تلاش کنید. اگر از علاقمندان به بازی‌های سبک نقش آفرینی و ماجراجویی باشید، بدون تردید عاشق بازی Beamdog Collection خواهید شد. این بازی تقریبا شبیه به سبک بازی‌های رایانه‌ای پرطرفداری همچون شیردل (Lionheart) و Pillars of Eternity است. توصیه می‌کنیم که به هیچ وجه این بازی زیبا و عالی اندرویدی را از دست ندهید.
دانلود بازی اندرویدی Beamdog Collection از گوگل پلی استور:

معرفی 15 بازی اندرویدی

تعمیرات سامسونگ

بازی اندرویدی Crashlands

بازی اندرویدی Crashlands محصول سال 2016 بوده و یک بازی جذاب و بسیار پرطرفدار است. این بازی شامل خرید درون برنامه‌ای نمی‌شود اما به منظور دانلود اولیه آن باید مبلغ 4.99 دلار را پرداخت کنید. بازی اندرویدی Crashlands هم تقریبا سبک نقش آفرینی دارد و کاراکتر شما در جریان بازی باید پیشرفت داده شود. بازی Crashlands از نظر گرافیک چندان بازی فوق‌العاده‌ای نیست، بنابراین تصور نکنید که با دانلود آن به یک بازی پرگرافیک و با محیطی سه بعدی دست پیدا خواهید کرد. محیط بازی بسیار ساده بوده و شبیه به کنسول‌های بازی سگا یا فامیلی گیم به نظر می‌رسد. با این وجود داستان و سبک بازی اندرویدی Crashlands به قدری جذاب است که ما آن را در لیست بازی‌های اندرویدی جذاب مصون از خرید درون برنامه‌ای خود قرار داده‌ایم.
دانلود بازی اندرویدی Crashlands از گوگل پلی استور:

دانلود گوگل الو از گوگل پلی استور

بیشتر بخوانید: نمایندگی سامسونگ تعمیرات موبایل

بازی اندرویدی Grand Theft Auto

بدون تردید با بازی GTA یا همان Grand Theft Auto آشنا هستید. نسخه کامپیوتری و همچنین پلی استیشن این بازی بسیار محبوب است. اگر تا کنون نمی‌دانستید که نسخه اندرویدی بازی Grand Theft Auto هم وجود دارد، شانس انجام یکی از بهترین و جذاب‌ترین بازی‌های اندرویدی موجود را از دست داده‌اید. بازی اندرویدی Grand Theft Auto شامل نسخه‌های مختلفی می‌شود که هر یک قیمت‌های متفاوتی دارند. به طور کلی قیمت نسخه‌های مختلف بازی Grand Theft Auto مابین 4.99 تا 6.99 دلار است. این بازی شامل خرید درون برنامه‌ای نمی‌شود، بنابراین در لیست بازی‌ای اندرویدی جذاب و مصون از خرید درون برنامه‌ای ما جای گرفته است.
دانلود بازی اندرویدی Grand Theft Auto از گوگل پلی استور:

دانلود گوگل الو از گوگل پلی استور

بازی اندرویدی Kairosoft

بازی اندرویدی Kairosoft
بازی اندرویدی Kairosoft هم از جمله بازی‌های جذابی است که شامل خرید درون برنامه‌ای نمی‌شود. این بازی محیط بسیار ساده‌ای را ارائه می‌کند اما داستان آن بسیار جذاب است. توصیه می‌کنیم که اگر به دنبال یک بازی اندرویدی ساده و در عین حال سرگرم کننده هستید، همین حالا نسبت به دانلود Kairosoft از گوگل پلی استور اقدام کنید.
دانلود بازی اندرویدی Kairosoft از گوگل پلی استور:

دانلود گوگل الو از گوگل پلی استورتعمیرات سامسونگ

بازی اندرویدی Leo’s Fortune

بازی Leo’s Fortune فوق‌العاده پرطرفدار بوده و هم اکنون کاربران متعددی در طول روز زمان خود را صرف طی کردن مراحل آن می‌کنند. در جریان بازی اندرویدی Leo’s Fortune شما نقش یک توپ پشمالو و بامزه را ایفاء می‌کند که باید از موانع موجود عبور کرده و نهایتا به دارایی‌هایی از دست رفته خود دست پیدا کند. بازی اندرویدی Leo’s Fortune شامل خرید درون برنامه‌ای نمی‌شود اما به منظور دانلود اولیه آن باید مبلغ 4.99 دلار را پرداخت نمایید.
دانلود بازی اندرویدی Leo’s Fortune از گوگل پلی استور:

دانلود گوگل الو از گوگل پلی استور

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی S10e

بازی اندرویدی Lifeline series

بازی اندرویدی Lifeline series
برای انجام بازی Lifeline series باید درک مناسبی از زبان انگلیسی داشته باشید چرا که بخش عظیمی از این بازی جذاب با مکالمات متنی طی می‌شود. سبک بازی را می‌توان به صورت نقش آفرینی یا RPG عنوان کرد. شما در جریان هر مرحله باید توضیحات و شرح وقایع فردی را مطالعه کرده و سپس در تصمیم‌گیری موجود به وی کمک کنید و روند پیشرفت او را مشاهده نمایید. کمک‌ها و نصیحت‌هایی که شما در حین تصمیم‌گیری افراد ارائه می‌کنید، تاثیر مستقیمی بر روی روند بازی دارند. به طور کلی اگر زبان انگلیسی شما قوی بوده و تمایل دارید که آن را بهبود بخشید، توصیه می‌کنیم که بازی جذاب Lifeline series دانلود در دستگاه اندرویدی خود نصب کنید. این بازی شامل خرید درون برنامه‌ای نمی‌شود اما برای دانلود اولیه آن ملزم به پرداخت هزینه 1.99 دلار خواهید بود.
دانلود بازی اندرویدی Lifeline series از گوگل پلی استور:

دانلود گوگل الو از گوگل پلی استور

بازی اندرویدی Limbo

بازی Limbo یک بازی دو بعدی و به سبک ماجراجویی است که شما را مجذوب خود می‌کند. محیط بازی به صورت تاریک طراحی شده و تقریبا هیچ رنگ خاصی به غیر از تاریکی و دوده‌های خاکستری را در آن مشاهده نخواهید کرد. در این بازی گیرم نقش پسر بچه کوچکی به نام Limbo را ایفا می‌کند و باید از مسیرها و موانع مختلفی عبور کند. هدف وی یافتن خواهر گم شده خود است. این بازی بخش‌های پازلی و فکری را هم شامل می‌شود که تجربه عالی را برای گیمر به همراه می‌آورد. بازی Limbo شامل خرید درون برنامه‌ای نمی‌شود، اما دانلود اولیه آن با پرداخت مبلغ 4.99 دلار امکانپذیر خواهد بود.
دانلود بازی اندرویدی Limbo از گوگل پلی استور:

دانلود گوگل الو از گوگل پلی استور

بازی اندرویدی Machninarium

بازی اندرویدی Machninarium هم یک بازی فوق‌العاده عالی است. این بازی یکی زا اولین بازی‌های اندرویدی بوده که با سبک پازلی و فکری ارائه شده است. در این بازی شما نقش یک ربات کوچک را ایفاء می‌کنید و کنترل کننده او هستید. این ربات باید پازل‌ها، معما‌ها و مشکلات مختلفی را حل کند و به این صورت از نامزد خود دفاع نماید. مراحل و پازل‌های موجود در بازی اندرویدی Machninarium بسیار متنوع هستند. این بازی شامل خرید درون برنامه‌ای نمی‌شود اما به منظور دانلود اولیه آن باید هزینه 4.99 دلار پرداخت شود.
دانلود بازی اندرویدی Machninarium از گوگل پلی استور:

دانلود گوگل الو از گوگل پلی استور

بیشتر بخوانید: تعویض گلس یا شیشه ال سی دی Note 10 Plus سامسونگ 

بازی اندرویدی Minecraft: Pocket Edition

بازی اندرویدی Minecraft: Pocket Edition یک بازی بسیار جذاب است که سبک خاصی را به همراه دارد. گیمر در این بازی آزادی عمل فوق‌العاده‌ای داشته و شخصیت و وضعیت خود را مطابق با میل خود کنترل می‌کند. بازی مورد نظر از نظر کیفیت گرافیکی چندان حرفی برای گفتن ندارد اما روند و داستان آن به قدری جذاب است که مطمئنا شما را مجذوب خود می‌کند. در بازی Minecraft: Pocket Edition می‌توانید به طور مستقیم با سایر دوستان خود در محیط مجازی ارتباط برقرار کرده و از آن‌ها در فعالیت‌های مختلف کمک بگیرید. به طور کلی بازی اندرویدی Minecraft: Pocket Edition یک بازی جذاب و با سبک منحصر به فرد است که توصیه می‌کنیم حتما آن را دانلود نمایید. به منظور دانلود این بازی باید مبلغ 6.99 دلار را پرداخت کنید و خوشبختانه بازی مورد نظر شامل خریدهای درون برنامه‌ای نمی‌شود.
دانلود بازی اندرویدی Minecraft: Pocket Edition از گوگل پلی استور:

دانلود گوگل الو از گوگل پلی استور

بازی اندرویدی NBA Jam

بازی اندرویدی NBA Jam
علاقمندان به بازی‌های ورزشی این بخش را از دست ندهند. بازی NBA Jam هم اکنون یکی از پرطرفدارترین بازی‌های موجود در ژانر ورزشی است که به موجب آن امکان انجام مسابقه بسکتبال مابین دو تیم مختلف که هر یک از دو بازیکن تشکیل شده‌اند، فراهم می‌شود. شما در بازی NBA Jam می‌توانید قوانین و قواعد مورد نظر خود را پیاده‌سازی کنید و از جنبه‌های سرگرم کننده و عجیب بازی لذت ببرید. هدف شما در این بازی کاملا مشخص است! هر تیم تلاش می‌کند تا پیش از پایان زمان مسابقه امتیاز بیشتری کسب کرده و برنده باشد. بازی NBA Jam قابلیت پشتیبانی از اندروید تی وی (Android TV)، کنترلر و انجام بازی آنلاین و چند نفره را دارد. این بازی شامل خرید درون برنامه‌ای نمی‌شود اما برای دانلود آن باید مبلغ 4.99 دلار را پرداخت کنید.
دانلود بازی اندرویدی NBA Jam از گوگل پلی استور:

دانلود گوگل الو از گوگل پلی استور

بازی اندرویدی NOVA 3: Freedom Edition

اصلی‌ترین مزیت بازی اندرویدی NOVA 3: Freedom Edition را می‌توان به رایگان بودن آن نسبت داد. شما هم اکنون و بدون نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای می‌توانید بازی NOVA 3: Freedom Edition را دانلود و در دستگاه اندرویدی خود نصب نمایید. بازی مورد نظر به سبک اکشن و تیراندازی طراحی شده و شامل خرید‌ درون برنامه‌ای هم نمی‌شود. این بازی حالتی علمی تخیلی دارد، بنابراین در جریان آن به سلاح‌های جالب و عجیبی دست پیدا خواهید کرد. بازی جذاب NOVA 3: Freedom Edition از قابلیت Multiplayer را چند نفره هم پشتیبانی می‌کند. دقت داشته باشید که بازی NOVA 3: Freedom Edition حجمی معادل با 1.6 گیگابایت از فضای ذخیره‌سازی دستگاهتان را اشغال می‌کند.
دانلود بازی اندرویدی NOVA 3: Freedom Edition از گوگل پلی استور:

دانلود گوگل الو از گوگل پلی استور

تعمیرات سامسونگ

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی J7 Pro

بازی اندرویدی The Room trilogy

بازی The Room trilogy یک بازی پازلی و فکری است که در جریان آن شما باید از معماهای موجود در اتاق‌های مختلف عور کرده و مسیر خود را ادامه دهید. بازی مورد نظر را می‌توان از نظر فنی یک بازی به سبک “فرار کردن و فکری” محسوب کرد. معماهایی که در بازی اندرویدی The Room trilogy به آن‌ها بر می‌خورید به سادگی قابل حل نیستند و گاها باید زمان طولانی را صرف تفکر و حل آن‌ها کنید. اگر از علاقمندان به بازی‌های فکری، ماجراجویی و جذاب این چنینی هستید، توصیه می‌کنیم که حتما بازی The Room trilogy را دانلود و در دستگاه اندرویدی خود نصب نمایید. این بازی محیطی سه بعدی دارد و شامل خرید درون برنامه‌ای نمی‌شود.
دانلود بازی اندرویدی The Room trilogy از گوگل پلی استور:

دانلود گوگل الو از گوگل پلی استور

بازی اندرویدی Smash Hit

بازی اندرویدی Smash Hit هم یکی از جذاب‌ترین بازی‌های اندرویدی محسوب می‌شود که هم اکنون می‌توانید بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای نسخه معمولی آن را خریداری کنید. در این بازی شما به عنوان یک فرد دونده مسیری را طی کرده و با استفاده از توپ‌های فلزی باید موانع شیشه‌ای موجود را بشکنید و از برخورد خود به این موانع جلوگیری به عمل آورید. تعداد توپ‌های فلزی که به عنوان اسلحه در اختیارتان قرار داده می‌شود محدود بوده باید به ذخیره آن‌ها و مصرف حداقل تعداد ممکن این توپ‌ها در هر مرحله توجه کنید. بازی Smash Hit شامل خرید درون برنامه‌ای نمی‌شود اما دارای یک نسخه پیشرفته یا Pro است که برای دانلود آن باید هزینه 1.99 دلار را پرداخت کنید.
دانلود بازی اندرویدی Smash Hit از گوگل پلی استور:

دانلود گوگل الو از گوگل پلی استور

بازی اندرویدی Square Enix

بازی Square Enix یک بازی اندرویدی جذاب و به سبک نقش آفرینی است که توسط تیم توسعه دهنده بسیار قدرتمندی طراحی شده است. در جریان این بازی که از محیطی نسبتا کارتونی و در عین حال سه بعدی بهره می‌برد، شما با دشمنان و همچنین افراد مختلفی رو به رو خواهید شد و باید به اهداف مورد نظرتان دست پیدا کنید. اگر از علاقمندان به بازی‌های سبک نقش آفرینی و ماجراجویی هستید، توصیه می‌کنیم که بازی Square Enix را از دست ندهید. این بازی شامل خرید درون برنامه‌ای نمی‌شود.
دانلود بازی Square Enix از گوگل پلی استور:

دانلود گوگل الو از گوگل پلی استور

بیشتر بخوانید: تعمیر یا تعویض ال سی دی Note 9 سامسونگ – N960

بازی اندرویدی XCOM: Enemy Within

بازی اندرویدی XCOM: Enemy Within
سبک بازی XCOM: Enemy Within را در تصویر فوق مشاهده می‌کنید. در این بازی شما باید کاراکتر خود را با استراتژی مناسب در محیط کنترل کرده و به تیراندازی بپردازید. هدف شما در این بازی مبارزه و از بین بردن افراد شرور است. در این بازی شما با شخصیت‌های جدید و مکانیسم‌های متفاوتی آشنا می‌شوید که برخی از آن‌ها می‌توانند تاثیر مستقیمی در شیوه و کیفیت مبارزات شما ایفاء کنند. بازی اندرویدی XCOM: Enemy Within از حالت چند نفره یا Multiplayer آنلاین هم پشتیبانی به عمل می‌آورد. این بازی با پرداخت مبلغ 9.99 دلار از گوگل پلی استور قابل دانلود بوده و شامل خرید درون برنامه‌ای نمی‌شود.
دانلود بازی اندرویدی XCOM: Enemy Within از گوگل پلی استور:

دانلود گوگل الو از گوگل پلی استور

بیشتر بخوانید:

خرید قطعه موبایل

قطعات گوشی سامسونگ A6 2018

قیمت ال سی دی سامسونگ A7 2016

 

تعمیرات موبایل

منبع androidauthority

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments