معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت مینی پکا یا Mini P.E.K.K.A

کارت مینی پکا یا Mini P.E.K.K.A

کارت مینی پکا (Mini P.E.K.K.A) هم از دسته کارت هایی است که در همان مراحل ابتدایی بازی کلش رویال (Clash Royale) با آن آشنا خواهید شد. در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت مینی پکا یا Mini P.E.K.K.A کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با کارت مینی پکا یا Mini P.E.K.K.A بازی کلش رویال

کارت مینی پکا یا Mini P.E.K.K.A از کارت هایی است که در همان مراحل ابتدایی بازی کلش رویال (Clash Royale) توجه شما را جلب می‌کند. دلیل این امر هم مطمئنا با قدرت آسیب رسانی یا دمیج (Damage) بالای این سرباز ارتباط دارد. اگر از این کارت به درستی استفاده کنید، می‌توانید تا بسیاری از مراحل بعدی کلش رویال هم از آن بهره ببرید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی

در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت مینی پکا یا Mini P.E.K.K.A کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. چنانچه در رابطه با این کارت یا هر یک از موارد اشاره شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

کارت مینی پکا یا Mini P.E.K.K.A

معرفی کارت مینی پکا یا Mini P.E.K.K.A کلش رویال (Clash Royale)

مینی پکا در واقع یک پکای کوچک است که جان کمتر و سرعت حرکت بالاتری را ارائه می‌کند. استفاده درست از این کارت می‌تواند برایتان نقش یک برگ برنده را در دوئل های کلش رویال (Clash Royale) ایفاء کند. موضوعات زیر از اصلی ترین مسائلی هستند که باید در مورد کارت مینی پکا یا Mini P.E.K.K.A بدانید:

کارت مینی پکا یا Mini P.E.K.K.A

  • کارت مینی پکا یا Mini P.E.K.K.A در کمپ تمرینی (Training Camp) بازی کلش رویال آنلاک می‌شود.
  • مینی پکا یک سرباز نزدیک زن با خون متوسط و قدرت آسیب رسانی بالاست.
  • مینی پکا برخلاف بردار بزرگ‌تر خود یعنی پکا (P.E.K.K.A) سرعت حرکت سریعی (Fast 90) دارد.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات گوشی اپل در تهران

  • طبیعی است که مینی پکا فقط قادر به اتک دادن به سرباز های زمینی باشد.
  • برای استفاده از کارت مینی پکا یا Mini P.E.K.K.A در بازی کلش رویال باید 4 اکسیر صرف کنید.
  • تاخیر مابین اتک های مینی پکا برابر با 1.8 ثانیه است.
  • کارت مینی پکا یا Mini P.E.K.K.A از کارت های کمیاب یا Rare بازی کلش رویال محسوب می‌شود.
  • اگر از کارت مینی پکا یا Mini P.E.K.K.A به موقع استفاده کنید و بتوانید آن را به تاورهای دشمن برسانید، شک نکنید که تاور دشمن از بین خواهد رفت یا دمیج سنگینی به آن وارد می‌شود.
  • به دلیل اکسیر نسبتا کمی که برای پیاده کردن کارت مینی پکا یا Mini P.E.K.K.A نیاز به آن دارید، مینی پکا را می‌توان از نظر قدرت آسیب رسانی یکی از بهترین یا مقرون به صرفه‌ترین کارت های بازی کلش رویال (Clash Royale) دانست.
  • از ترکیب کارت مینی پکا یا Mini P.E.K.K.A با جاینت (Giant) می‌توانید برای از بین بردن تاورهای دشمن استفاده کنید. بدین منظور ابتدا جاینت را در لاین پیاده کنید و سپس مینی پکا را پشت سر او قرار دهید. اگر اسپل های مثل زپ (Zap)، ارو (Arrows)، فایربال (Fireball) و غیره را هم در این مرحله رزرو داشته باشید، بسیار بهتر خواهد بود.
  • هیچوقت کارت مینی پکا یا Mini P.E.K.K.A را در یک لاین به طور مستقل استفاده نکنید، چرا که کارت های ضد مینی پکا بسیار زیاد هستند و دشمن به راحتی می‌تواند آن را نابود کند. این مسئله سبب می‌شود تا شما از نظر اکسیر از دشمنتان عقب بمانید. البته در شرایط خاصی که مطمئن هستید دشمنتان کارت ضد مینی پکا نداشته یا اکسیر کافی برای استفاده از آن ندارد، پیاده کردن مستقل مینی پکا در لاین هم می‌تواند استراتژی مفیدی باشد.
  • کارت هایی مثل گوبلین های نیزه انداز (Spear Goblins)، بمبر (Bomber)، آرچر ها (Archers) و فایر اسپریت (Fire Spirit) در صورتی که به درستی استفاده شوند قادر به از بین بردن مینی پکا (Mini P.E.K.K.A) خواهند بود.
  • کارت هایی که سرباز های گروهی را پیاده می‌کنند، مثل کارت اسکلت ها (Skeletons) ، ارتش اسکلت ها (Skeleton Army)، بربرین ها (Barbarians) و غیره به راحتی می‌توانند کارت مینی پکا یا Mini P.E.K.K.A را خنثی کنند.
  • از آنجایی که مینی پکا (Mini P.E.K.K.A) قدر به اتک دادن سرباز های پرنده نیست، مینیون ها (Minions) و مینیون هورد (Minion Horde) به راحتی و ظرف چند لحظه قادر به از بین بردن آن خواهند بود.
  • برای از بین بردن ضعف مینی پکا در مقابل کارت هایی که سرباز گروهی پیاده می‌کنند، از ترکیب مینی پکا با سرباز هایی مثل والکری (Valkyrie) یا ویزاد (Wizard) استفاده کنید. همچنین برای از بین بردن ضعف مینی پکا در مقابل سرباز های پرنده از کارت هایی مثل ویچ (Witch)، یا ویزارد (Wizard) استفاده نمایید. پس ترکیب کارت مینی پکا یا Mini P.E.K.K.A با کارت های مثل ویزارد (Wizard) و ویچ (Witch) یک ترکیب موثر است.
  • اگر مینی پکا را بدون سرباز پشتیبانی مثل والکری (Valkyrie)، ویزارد (Wizard) و غیره در لاین پیاده کردید، حتما باید اسپل هایی مثل فایر بال (Fireball)، ارور (Arrows) و غیره را آماده داشته باشید تا اگر دشمن سرباز هایی مثل مینیون هورد (Minion Horde) را برای از بین بردن مینی پکا پیاده کرد، سریعا آن‌ها را نابود کنید. دقت داشته باشید که اگر مینیون هوردها به مینی پکا برسند سریعا آن را نابود می‌کنند. پس باید خیلی سریع و با دفت عمل کنید.
  • یکی از بهترین استراتژی های استفاده از کارت مینی پکا یا Mini P.E.K.K.A مربوط به ترکیب آن با کارت ماینر (Miner) می‌شود. بدین منظور ابتدا مینی پکا را در لاین پیاده می‌کنید. زمانی که تقریبا به نیمه وسط نقشه یا ریور رسید، ماینر (Miner) را پیاده می‌کنید. در این شرایط تاور دشمن به ماینر اتک می‌دهد و مینی پکا در این مدت خود را به تاور رسانده و به آن اتک های سنگینی خواهد داد. آماده نگه داشتن اسپل هایی مثل ارور (Arrows) و فایربال (Fireball) برای موفق‌تر این استراتژی هم بسیار موثر خواهد بود.
  • از ترکیب کارت مینی پکا یا Mini P.E.K.K.A با اسپل ریج (Rage) هم در شرایط خاص می‌توانید به بازده بسیار خوبی دست یابید. مخصوصا در شرایطی از این روش استفاده کنید که مینی پکا (Mini P.E.K.K.A) به تاور نزدیک شده و به آن اتک می‌دهد.
  • ترکیب کارت جاینت اسکلت (Skeleton Giant) و کارت مینی پکا هم می‌تواند یک ترکیب فوق‌العاده عالی به شمار آید.
  • همیشه در نظر داشته باشید که مینی پکا به دلیل خون متوسطی که دارد، همیشه باید تحت پوشش و حمایت سایر سرباز ها یا اسپل های رزرو شما باشد. در غیر این صورت به راحتی از بین می‌رود.

 بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ 

  • ترکیب کارت مینی پکا یا Mini P.E.K.K.A با بی بی دراگون (Baby Dragon) هم می‌تواند یک ترکیب خوب برای پیشروی باشد، اما این ترکیب زمانی که به تاور برسید به دلیل خون متوسط مینی پکا کمی متزلزل خواهد بود. برای رفع این نقطه ضعف می‌توانید از اسپل فریز (Freeze) استفاده کنید و تاور دشمن را دچار یخ زدگی نمایید.
  • با لول آپ کارت مینی پکا یا Mini P.E.K.K.A شاهد افزایش خون و قدرت آسیب رسانی آن خواهید بود. جزئیات بیشتری مربوط به این موضوع در جدول زیر ضمیمه شده است:

کارت مینی پکا یا Mini P.E.K.K.A

بنابراین کارت مینی پکا یا Mini P.E.K.K.A از کارت هایی است که در بازی کلش رویال به نسبت اکسیری که صرف آن می‌شود دمیج یا قدرت آسیب رسانی کم نظیری را ارائه می‌کند. اگر این سرباز به تاور های دشمن برسد، قدرت آسیب زنی بالایی خواهد داشت. از آنجایی که کارت های ضد زیادی برای مقابله با مینی پکا وجود دارند، همیشه باید آن را در کنار یک سرباز پشتیبان و اسپل های رزرو در لاین پیاده کرد.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی کارت مینی پکا یا Mini P.E.K.K.A کلش رویال (Clash Royale) پرداختیم. چنانچه در رابطه با این کارت یا هر یک از موارد اشاره شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید.

 بیشتر بخوانید:

خرید قطعه موبایل

قطعات آیفون SE 2020

قطعات سامسونگ A50 اس

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments