معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت اینفرنو تاور Inferno Tower

کارت اینفرنو تاور

کارت اینفرنو تاور یا Inferno Tower از کارت هایی است که در بازی کلش رویال (Clash Royale) منجر به ایجاد یک تاور دفاعی منحصر به فرد می‌شود. در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت اینفرنو تاور یا Inferno Tower کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با کارت اینفرنو تاور یا Inferno Tower بازی کلش رویال (Clash Royale)

ساختمان های دفاعی مثل اینفرنو تاور (Inferno Tower) در بازی کلش رویال می‌توانند به شدت منجر به تقویت قوای دفاعی شما در برابر حملات سرباز های پرقدرت دشمن شوند. کارت اینفرنو تاور یا Inferno Tower از کارت های کمیاب (Rare) بازی کلش رویال است که تاوری با دمیج آتشین را ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: مشاوره تعمیرات موبایل

در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت اینفرنو تاور یا Inferno Tower بازی کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم و نکات مهم مربوط به آن را شرح دهیم. چنانچه در رابطه با این کارت یا هر یک از موارد اشاره شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید

کارت اینفرنو تاور یا Inferno Tower

معرفی کارت اینفرنو تاور یا Inferno Tower کلش رویال

اینفرنو تاور (Inferno Tower) یک تاور دفاعی است که اتکی شبیه به لیزر اما آتشین را به سمت دشمن روانه می‌کند. این تاور در هر لحظه می‌تواند فقط به یک سرباز اتک دهد و لیزر خود را بر روی آن معطوف کند. زمانی که لیزر آتشین اینفرنو تاور بر روی یک سرباز قفل شده است، قدرت آسیب رسانی آن به مرور زمان افزایش پیدا می‌کند. در ادامه صحبت بیشتری در مورد کارت اینفرنو تاور یا Inferno Tower خواهیم کرد:

کارت اینفرنو تاور یا Inferno Tower

  • کارت اینفرنو تاور یا Inferno Tower در آرنای 4 (Arena 4) یا پکا پلی هوس (P.E.K.K.A Playhouse) آنلاک می‌شود.
  • این کارت از کارت های کمیاب یا Rare بازی کلش رویال است.
  • با پیاده کردن این کارت شاهد ایجاد یک تاور دفاعی خواهید بود که خون متوسط و دمیج بالایی دارد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل آیفون

  • اتک اینفرنو تاور شبیه به یک لیزر آتشین است. این لیزر بر روی یک سرباز قفل می‌شود تا زمانی که آن را از بین ببرد و سپس بر روی سرباز دیگر معطوف خواهد شد. پس اینفرنو تاور در هر لحظه می‌تواند فقط به یک سرباز اتک دهد.
  • قدرت آسیب رسانی یا دمیج اشعه اینفرنو تاور در زمانی که بر روی یک سرباز قفل شده است به مرور زمان افزایش پیدا می‌کند.
  • محدوده اتک یا تحت پوشش (رنج) اینفرنو تاور (Inferno Tower) متوسط بوده و شعاع 6 مربعی را در بر می‌گیرد.
  • اینفرنو تاور یا Inferno Tower قابلیت اتک دادن به سرباز های زمینی و هوایی دشمن را دارد.
  • این تاور دفاعی در بهترین شرایط ممکن می‌تواند برای مدت زمان 40 ثانیه بقاء داشته باشد.
  • برای استفاده از کارت اینفرنو تاور یا Inferno Tower نیاز به صرف 5 اکسیر خواهید داشت.
  • با توجه به اینکه اتک یا اشعه اینفرنو تاور (Inferno Tower) بر روی یک سرباز متمرکز و دمیج آن به مرور زمان افزایش پیدا می‌کند، بنابراین کاملا مشخص است که این تاور برای از بین بردن سرباز های تنک و آسیب رسان دشمن مثل جاینت (Giant)، بالون (Balloon)، گولم ها (Golem)، آیس گولم (Ice Golem)، پکا (P.E.K.K.A)، هوگ رایدر (Hog Rider)، لاوا هوند (Lava Hound)، بولر (Bowler) و غیره یک گزینه بسیار مناسب خواهد بود.
  • برای از بین بردن اینفرنو تاور (Inferno Tower) باید از کارت هایی استفاده کنید که سربازهای زیادی در آن‌ها تولید می‌شود. برای مثال ترکیب کارت هایی مثل اسکلت ها (Skeletons) و گوبلین های نیزه انداز (Spear Goblins) یک ترکیب مناسب است. از کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) هم می‌توانید بدین منظور استفاده کنید.
  • اگر اتک یا اشعه اینفرنو تاور برای مدت زمان 6 ثانیه بر روی یک سرباز باقی بماند، به حداکثر مقدار خود خواهد رسید و به سرعت هر سرباز با خون بسیار بالایی را از بین می‌برد. برای ایجاد اختلال در شارژ و افزایش قدرت اتک اینفرنو تاور می‌توانید یک اسپل زپ (Zap) را بر روی آن بیاندازید.
  • برای محافظت از اینفرنو تاور (Inferno Tower) در برابر کارت های ضدی مثل گوبلین های نیزه اندازه (Spear Goblins)، ارتش اسکلت ها (Skeletons Army) و غیره می‌توانید با استفاده از سرباز هایی مثل ویزاد (Wizard)، ویچ (Witch)، بی بی دراگون (Baby Dragon) و سایر سرباز های با اتک اسپلش از آن محافظت کنید.
  • با استفاده از اسپل های سنگینی مثل راکت (Rocket) و لایتنینگ (Lightening) می‌توانید اینفرنو تاور (Inferno Tower) دشمن را از بین ببرید.
  • کارت هایی مثل زپ (Zap)، فریز (Freeze)، آیس اسپریت (Ice Spirits)، الکترو ویزارد (Electro Wizard) و لایتنینگ (Lightening) می‌توانند شارژ اشعه یا اتک اینفرنو تاور را ریست کنند.
  • یکی از استراتژی های اتکی که بسیاری از افراد از آن استفاده می‌کنند مربوط به ترکیب کارت پکا (P.E.K.K.A) به همراه ویزارد (Wizard) یا بی بی دراگون (Baby Dragon) است. کارت اینفرنو تاور یا Inferno Tower به راحتی می‌تواند تاثیر این ترکیب را از بین ببرد و خیلی زود پکای پرقدرت دشمن را نابود کند.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ در تهران  

  • یکی از روش های موثری که با استفاده از آن می‌توانید اینفرنو تاور (Inferno Tower) را منحرف کنید مربوط به استفاده از کارت مینیون ها (Minions) می‌شود.
  • با ارتقاء کارت اینفرنو تاور یا Inferno Tower شاهد افزایش جان و همچنین دمیج آن در زمان خواهید بود. جزئیات دقیق‌تر مربوط به این موضوع در جدول زیر ارائه شده است:

 کارت اینفرنو تاور یا Inferno Tower

پس کارت اینفرنو تاور یا Inferno Tower یک کارت کاملا دفاعی است که در راستای از بین بردن سرباز های پرقدرت  و با خون بالای دشمن بسیار موثر عمل می‌کند.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی کارت اینفرنو تاور یا Inferno Tower کلش رویال (Cash Royale) پرداختیم. چنانچه در رابطه با این کارت یا هر یک از موارد اشاره شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات موبایل

قطعات آیفون 8

قطعات سامسونگ ام 30 اس

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments