معرفی و دانلود برنامه Lumosity (لوموسیتی) – تقویت هوش

معرفی برنامه Lumosity

اگر به دنبال این هستید که با استفاده از روش های نوین هوش و حافظه خود را تقویت کنید، اپلیکیشن Lumosity (لوموسیتی) این امکان را برایتان فراهم می‌آورد. در این مقاله قصد داریم به بررسی و معرفی مختصر برنامه Lumosity (لوموسیتی) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با برنامه Lumosity (لوموسیتی)

لوموسیتی یا Lumosity نام برنامه ای است که با شعار “تمرین مغز” توسط کمپانی لوموس لبز (Lumos Labs) برای دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده است. این برنامه را می‌توان کامل‌ترین و بهترین اپلیکیشن موبایلی دانست که در زمینه تقویت هوش، حافظه و بازده مغز انسان طراحی شده است. برنامه Lumosity (لوموسیتی) مبتنی بر گستره عظیمی از تحقیقات و پژوهش‌های محققین بزرگ بوده و با روش های علمی تمرین هایی را در قالب بازی برای تقویت حافظه و قدرت آنالیز مغز انسان ارائه می‌کند. جالب است بدانید که این اپلیکیشن در حال حاضر محبوب‌ترین اپلیکیشن موبایلی ارائه شده در زمینه مذکور محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل در محل تهران

اپلیکیشن Lumosity (لوموسیتی) شامل دو نسخه رایگان و پریمیوم (غیر رایگان) می‌شود. متاسفانه نسخه رایگان این برنامه که در منابعی همچون اپ استور (App Store) و گوگل پلی استور (Google Play Store) عرضه شده، با محدودیت های خاصی همراه است. برای مثال کاربر با نسخه رایگان این برنامه نمی‌تواند به تمام بازی هایی که برای تقویت حافظه و سرعت عمل مغز او طراحی شده‌اند دسترسی پیدا کند.

برای رفع این مشکل شما می‌توانید نسخه های کرک شده بازی Lumosity (لوموسیتی) را از منابع داخلی و قابل اعتماد دانلود کنید. در این شرایط محدودیت‌های نسخه رایگان آن را دور می‌زنید. در ادامه قصد داریم به بررسی و معرفی اپلیکیشن Lumosity (لوموسیتی) بپردازیم. چنانچه در مورد این اپلیکیشن نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، تماس کوتاهی با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک برقرار کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

معرفی برنامه Lumosity یا لوموسیتی

برنامه لوموسیتی رابط کاربری برای جالب و دلنشینی دارد. در این برنامه سعی شده تا بازی هایی در اختیار کاربر قرار گیرند که به طور ناخودآگاه منجر به تقویت حافظه، هوش، سرعت آنالیز اطلاعات مغز و غیره می‌شوند. برای استفاده از قابلیت های اپلیکیشن Lumosity (لوموسیتی) ابتدا باید مشخصات خود را در اختیار برنامه قرار دهید. مشخصاتی مثل نام، جنسیت، سن و غیره را وارد و با استفاده از ایمیل خود در برنامه رجیستر می‌شوید.

معرفی برنامه Lumosity (لوموسیتی)

سپس اپلیکیشن Lumosity (لوموسیتی) هر روز برای تقویت حافظه و عملکرد مغز شما بازی هایی را در اختیارتان قرار می‌دهد و شما با انجام این بازی ها ذهن خود را به چالش می‌کشید. مادامی که شما در حال انجام این بازی ها هستید، لوموسیتی به شکل دقیق و با استفاده از الگوریتم های خاصی وضعیت عملکرد مغز شما را از حرکاتتان می‌سنجد. برای مثال سرعت عمل یا میزان خطایی که شما در بازی ها مرتکب می‌شوید از معیارهای اصلی سنجش کیفیت عملکرد ذهن و مغز شما خواهد بود.

معرفی برنامه Lumosity (لوموسیتی)

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی آیفون تهران

بازی هایی که در برنامه Lumosity (لوموسیتی) ارائه شده‌اند بسیار متنوع هستند و همه آن‌ها به نوعی ذهن گیمر را به چالش خواهند کشید. برای مثال در یکی از بازی های ابتدایی این اپلیکیشن شما باید در یک ریلی پر پیچ و خم، قطارهای با هر رنگ را به مقصد با رنگ مشابه برسانید. برای انجام این کار باید مسیر ریل ها را با سرعت تعویض کنید و سعی کنید که هیچ اشتباهی انجام ندهید.

معرفی برنامه Lumosity (لوموسیتی)

در یکی دیگر از بازی های ابتدایی اپلیکیشن Lumosity (لوموسیتی) شما با یک جدول چند خانه رو به رو می‌شوید که برای چند ثانیه برخی از خانه های آن با الگوی نامشخصی روشن می‌شوند. سپس این خانه ها خاموش و به حالت اولیه باز گردانده خواهند شد و شما باید خانه های روشن را در جدول مشخص کنید.

معرفی برنامه Lumosity (لوموسیتی)

همانطور که اشاره داشتیم، بازی های بسیار متنوع و متعددی توسط برنامه Lumosity (لوموسیتی) ارائه می‌شوند و هر روز ذهن شما را به چالش می‌کشند. ضمنا لزومی ندارد که در مورد قوانین بازی های ارائه شده هم جای نگرانی داشته باشید، چرا که برنامه لوموسیتی به گونه‌ای طراحی شده که قبل از شروع هر چالشی که کاربر برای اولین بار با آن مواجه می‌شود یک دوره کوتاه آموزشی یا تمرینی را برگزار می‌کند. پس شما در این مرحله به طور کامل با نحوه انجام بازی یا چالش پیش رو آشنا خواهید شد.

معرفی برنامه Lumosity (لوموسیتی): تقویت هوش و حافظه با اپلیکیشن

 بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ پاساژ علاالدین  

اپلیکیشن Lumosity (لوموسیتی) با ردیابی دقیق عملکرد شما در هر تست یا بازی نتایج و امتیازهای کسب شده شما را مشخص و در قابل چارت خدمتتان ارائه می‌کند. شما حتی در نسخه پریمیوم این برنامه می‌توانید نتایج عملکرد خود را با سایر هم سن و سال هایتان مقایسه کنید. در نسخه‌های جدید برنامه Lumosity (لوموسیتی) حتی یک بخش اختصاصی برای تقویت زبان کاربر هم ایجاد شده است که متدهای بسیار دقیقی را بدین منظور ارائه می‌کند.

معرفی برنامه Lumosity (لوموسیتی)

بنابراین اگر به دنبال یک اپ موبایل هستید که بتواند به تقویت مغز، حافظه و هوش شما کمک کند، برنامه Lumosity (لوموسیتی) بی‌شک از بهترین گزینه‌های پیش‌ رویتان محسوب می‌شود.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی مختصر اپلیکیشن Lumosity (لوموسیتی) پرداختیم. با کلیک بر روی آیکون های انتهای این مقاله قار به دانلود اپلیکیشن مذکور خواهید بود. چنانچه در مورد این اپلیکیشن نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، تماس کوتاهی با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک برقرار کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

نقاط قوت

  • هدف اصلی این برنامه (تقویت حافظه و ذهن) اصلی ترین نقطه قوت آن است
  • رابط کاربری و محیط بصری بسیار زیبا
  • بازی های متعدد و متنوع
  • امکان نمایش میزان موفقیت های ذهنی کاربر از جنبه های مختلف
  • امکان مقایسه عملکرد خود با دیگران
  • امکان فراگیری زبان از طریق برنامه

نقاط ضعف

  • نیاز به نصب نسخه پریمیوم (غیر رایگان) برای دستیابی به تمام قابلیت ها و امکانات اپلیکیشن

بیشتر بخوانید:

قطعات iPhone 8

درب پشت آیفون XS Max

ال سی دی آیفون آیفون اس ای 2020

تعمیرات موبایل

 Lumosity - Brain Training
نام Lumosity - Brain Training
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده Lumos Labs, Inc

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments