معرفی کارت های بازی کلش رویال ؛ کارت بالون یا Balloon

معرفی کارت های بازی کلش رویال ؛ کارت بالون یا Balloon

کارت بالون یا بالن (Balloon) یکی دیگر از کارت های اپیک (Epic) بازی کلش رویال (Clash Royale) است که قدرت تخریب بالایی داشته و فقط نقش یک کارت حمله ای را ایفا می‌کند. در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت بالون یا Balloon کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با کارت بالون یا Balloon بازی کلش رویال (Clash Royale)

هر یک از کارت های بازی کلش رویال سبک و سیاق منحصر به فرد خود را دارند. برخی کارت‌ها حمله‌ای، برخی دفاعی، برخی پشتیبان و برخی دیگر حالت‌های ترکیبی را ارائه می‌کنند. کارت بالون یا Balloon یکی از کارت هایی است که کلش رویال فقط به عنوان یک کارت حمله ای مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی کارت بالون یا Balloon کلش رویال بپردازیم و تمام موضوعاتی که برای استفاده از این کارت یا مقابله با آن باید بدانید را شرح دهیم. چنانچه در رابطه با این کارت یا هر یک از موارد اشاره شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

معرفی کارت های بازی کلش رویال ؛ کارت بالون یا Balloon

بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی تعمیرات موبایل

معرفی کارت Balloon یا بالن در بازی کلش رویال

بالون یک کارت ویران کننده در بازی کلش رویال است که با پرتاب بمب بر روی تاورهای دشمن آسیب جدی به آن‌ها وارد می‌کند. برای اینکه با این کارت به طور دقیق‌تر آشنا شوید لازم است که موضوعات زیر را بدانید:

معرفی کارت های بازی کلش رویال ؛ کارت بالون یا Balloon

  • کارت بالون یا Balloon از آرنای 2 (Arena 2) یا بون پیت (Bone Pit) آنلاک می‌شود.
  • این کارت از کارت های Epic یا اپیک بازی کلش رویال (Clash Royale) است.
  • بالون یک سرباز پرنده است که فقط به سمت تاورهای دشمن حرکت کرده و به آن‌ها اتک می‌دهد.
  • سرعت حرکت بالون متوسط رو به کم است، دمیج آن بسیار زیاد و خون نسبتا زیادی هم دارد.
  • برای استفاده از کارت بالون یا Balloon در بازی کلش رویال باید 5 اکسیر صرف کنید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیر گوشی اپل

  • زمانی که بالون توسط نیرو های دشمن نابود شود، یک بمب از آن به پایین می‌افتد که پس از چند ثانیه می‌ترکد و به ساختمان و سرباز های دشمن موجود در اطرافش آسیب می‌زند.
  • همانطور که اشاره کردیم بالن یا Balloon فقط قابلیت حمله و اتک دادن به تاورهای دشمن را دارد، پس نمی‌توانید از آن برای حمایت از دیگر سرباز ها یا دفاع از تاورهای خودتان استفاده کنید. با این حال می‌توان از بالون برای از بین بردن ساختمان های دفاعی مثل کنون (Cannon)، تسلا یا Tesla و X-Bow غیره استفاده کرد.
  • یکی از استراتژی‌های عالی که می‌توانید برای استفاده از بالون در نظر بگیرید، مربوط به ترکیب آن با اسپل فریز (Freeze) می‌شود. بدین منظور زمانی که به تاور دشمن رسیدید، اسپل فریز (Freeze) را خالی کنید تا هم تاور و هم سرباز های دفاعی دشمن نتوانند به بالن اتک دهند.
  • استفاده از کارت بالون یا Balloon در کنار اسپل خشم یا ریج (Rage) هم از دیگر استراتژی هایی است که بدون تردید دشمن شما را با مشکل مواجه می‌کند.
  • اگر بتوانید در همان ابتدای بازی بالون و اسپل ریج را خالی کنید، با صرف 7 اکسیر یک شروع عالی را داشته‌اید. مطمئن باشید که دشمن شما در مقابل این اتک دچار مشکل می‌شود. البته اگر وی از نیروهایی همچون بی بی دراگون (Baby Dragon) یا مینیون هورد (Minion Horde) برای مقابله با بالون شما استفاده کند، شاید نتوانید آسیب خیلی جدی به تاور بزنید. پس سعی کنید یک اسپل دیگر نظیر پیکان (Arrows) یا فایربال (Fireball) را بعد از پیاده کردن بالن (Balloon) و اسپل ریج آماده داشته باشید تا اگر دشمن مینیون هوردها را پیاده کرد، سریعا آن‌ها را از بین ببرید.
  • ترکیب لامبرجک (Lumberjack) و کارت بالن (Balloon) هم می‌تواند نتیجه بسیار خوبی را برایتان به همراه داشته باشد. در این استراتژی باید لامبرجک نقش سرباز تنک را ایفا کند و جلوی بالون حرکت داشته باشد تا پس از مرگ، بالون در محدوده اسپل ریج (Rage) آن قرار بگیرد.
  • ترکیب لاوا هاند (Lava Hound) و کارت بالون یا Balloon هم می‌توان یک استراتژی ویران کننده باشد که در صورت امکان توصیه می‌کنیم حتما از آن استفاده کنید.
  • اگر اسپل کلون (Clone) دارید و بالون شما به تاور دشمن می‌رسد، سریعا این اسپل را بر روی بالون خالی کنید تا شاهد دوبل شدن قدرت آسیب رسانی آن باشید. پس ترکیب اسپل کلون و کارت بالون یا Balloon را هم فراموش نکنید.
  • یکی از نکات مهمی که باید در مورد کارت بالون یا Balloon کلش رویال بدانید این است که به محض اینکه بالون به ساختمانی برسد، اولین بمب خود را بر روی آن می‌اندازد و دمیج سنگینی به آن ساختمان وارد می‌کند. پس اگر قصد دارید خود را در برابر بالون حفاظت کنید، نباید بگذارید که به تاور شما نزدیک شود و قبل از رسیدن به تاور آن را نابود کنید.
  • مینیون هورد (Minion Horde) یکی از بهترین کارت هایی است که می‌توان از آن برای مقابله با کارت بالون یا Balloon استفاده کرد، اما فراموش نکنید که مینیون هوردها به شدت در قبال اسپل هایی مثل ارو (Arrow) و فایربال (Fireball) حساس هستند.
  • ویزارد (Wizard)، ویچ (Witch)، آرچر ها (Archers)، گوبلین های نیزه انداز (Spear Goblins)، تفنگدار (Musketeer)ف بی بی دراگون (Baby Dragon) و سایر سرباز های دور زن این چنینی می‌توانند برای مقابله با بالون استفاده شوند.
  • کارت هایی مثل اینفرنو تاور (Inferno Tower)، تسلا (Tesla) سایر کارت های این سبکی هم برای مقابل با بالون (Balloon) گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شوند.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی سامسونگ  

  • خون یا جان بالون در مقایسه با سایر سرباز های تنکی مثل جاینت (Giant)، پکا (P.E.K.K.A) و غیره کمتر است، پس در زمان استفاده از این کارت کمال دقت را صرف کنید.
  • اسپل فریز (Freeze) به همان اندازه‌ای که در کنار بالون برای از بین بردن دشمنان موثر است، در مقابل بالون (Balloon) و برای از بین بردن آن هم موثر عمل می‌کند. پس در شرایط بحرانی از این اسپل برای یخ زدن بالن (Balloon) و از بین بردن آن با اتک سایر سرباز ها و تاورتان استفاده کنید.
  • یکی دیگر از سرباز هایی که به شدت می‌تواند برای از بین بردن بالون (Balloon) مناسب باشد، الکترو ویرا (Electro Wizard) است. استان‌هایی (Stuns) که این الکترو ویرا با اتک هایش ایجاد می‌کند منجر به اختلال در حرکت بالون می‌شوند و این موضوع برای از بین بردن آن بسیار موثر است.
  • فاصله هر کی اتک های بالون برابر با 3 ثانیه است که تاخیر نسبتا زیادی محسوب می‌شود.
  • با ارتقاء یا لول آپ کارت بالون (Balloon) دمیج و جان آن افزایش پیدا می‌کند. همچنین دمیج توپی که پس از تخریب بالون به زمین می‌افتد هم با لول آپ آن افزایش خواهد یافت. جزئیات دقیق‌تری مربوط به این موضوع را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

معرفی کارت های بازی کلش رویال ؛ کارت بالون یا Balloon

پس کارت بالون یا Balloon یک کارت حمله ای است و قدرت تخریب بسیار بالایی دارد. مقابله با این کارت تقریبا دشوار خواهد بود. این کارت به دلیل سرعت حرکت نه چندان بالا و تاخیر زیاد مابین اتک هایش باید در بهترین زمان ممکن استفاده شود،در غیر این صورت 5 اکسیر شما را هدر می‌دهد.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده در این مقاله به معرفی کارت بالون یا Balloon کلش رویال (Clash Royale) پرداختیم. چنانچه در رابطه با این کارت یا هر یک از موارد اشاره شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید.

 بیشتر بخوانید:

خرید قطعات موبایل

قطعات گوشی آیفون 11 Pro Max

قطعات سامسونگ A50

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
مبین
مبین
3 سال گذشته

سلام مطالبتون خوبه ولی من واقعا معنی بعضی کلمه هاشو نمیدونم به نظر من اگه اسم کارت هارو فارسی بنویسید بهتره ممنون