دانلود برنامه ایزی پز : آشپزی آسان با سفارش مواد اولیه

برنامه ایزی پز (EasyPaz)

برنامه ایزی پز (EasyPaz) یکی از اپلیکیشن های کاربردی در زمینه آموزش آشپزی است که امکان سفارش آنلاین مواد اولیه لازم جهت تهیه غذای مورد نظر را برایتان فراهم می‌کند. در این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه ایزی پز پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن ایزی پز (EasyPaz)

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که قصد پختن یکی از غذاهای مورد علاقه خود را داشته باشید، با این وجود به دلیل نداشتن مواد اولیه لازم جهت تهیه آن غذا، از پختن آن صرف نظر کنید. خوشبختانه اپلیکیشن ایزی پز (EasyPaz) می‌تواند این مشکل را حل کند. اپلیکیشن مذکور علاوه بر اینکه دستور پخت مرحله به مرحله انواع غذاها را در اختیارتان قرار می‌دهد، این امکان را فراهم می‌آورد تا بتوانید مواد اولیه لازم برای تهیه غذای مورد نظرتان را به صورت آنلاین سفارش دهید و به همراه دستور پخت آن درب منزل تحویل بگیرید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل آنلاین

اپلیکیشن EasyPaz (ایزی پز) برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و به صورت رایگان قابل دانلود است. خدمات و قابلیت های ارائه شده توسط این اپلیکیشن با مراجعه سایت ایزی پز هم قابل استفاده هستند. جهت آشنایی با قابلیت های سایت مذکور می‌توانید به مطالعه مقاله معرفی سایت ایزی پز : آشپزی آسان با سفارش مواد اولیه بپردازید. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی دقیق‌تر اپلیکیشن ایزی پز (EasyPaz) بپردازیم. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه ایزی پز (EasyPaz)

برنامه ایزی پز (EasyPaz) شامل دستور پخت غذاهای متنوعی می‌شود و کاربران می‌توانند توسط این برنامه مواد اولیه لازم جهت تهیه غذا را به صورت آنلاین سفارش دهند. بنابراین این برنامه برای آن دسته از افراد علاقه‌مند به آشپزی می‌تواند یک اپلیکیشن کاربردی باشد. توجه داشته باشید که امکان سفارش آنلاین مواد اولیه تنها برای ساکنان شهر تهران امکان پذیر است. پس از اجرای برنامه مذکور می‌توانید با لمس گزینه ورود در این برنامه عضو شده و یا به عنوان کاربر مهمان وارد برنامه شوید.

محیط اصلی برنامه EasyPaz (ایزی پز) از سه بخش منوی هفته، دستور پخت ها و جست و جو تشکیل شده که هر یک از بخش ها از طریق منوی زیرین برنامه قابل دسترسی هستند. همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، برنامه مذکور شامل دستور پخت غذاهای متنوعی می‌شود و هر هفته به دستور پخت غذاهای جدید در بخش منوی هفته دسترسی خواهید داشت.

برنامه ایزی پز (EasyPaz)

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی اپل

با مراجعه به بخش دستور پخت ها می‌توانید به آموزش پخت آن‌ها بر اساس نوع غذا دسترسی داشته باشید. از سوی دیگر با مراجعه به بخش جست و جو قادر به جستجوی دستور پخت غذای مورد نظر خود خواهید بود. پس از انتخاب هر یک از غذاها، مواد مورد نیاز جهت تهیه آن نمایان می‌شود. برنامه ایزی پز (EasyPaz) امکان افزودن غذا به لیست علاقه مندی ها و یا به اشتراک گذاری آن را هم در اختیارتان قرار می‌دهد. یکی دیگر از قابلیت های این برنامه مربوط به امکان ثبت نظر و امتیاز دهی به دستور پخت غذاها می‌شود.

برنامه ایزی پز (EasyPaz)

آموزش پخت غذاها در برنامه ایزی پز (EasyPaz)  به صورت مرحله به مرحله به شما آموزش داده خواهند شد. در نهایت پس از اتمام مراحل می‌توانید به دستور پخت امتیاز دهید و عکس غذای خود را به برنامه ارسال کنید.

برنامه ایزی پز (EasyPaz)

در صورت تمایل به سفارش آنلاین مواد اولیه غذا تنها کافیست تا گزینه سفارش را لمس کنید. توجه داشته باشید که حداقل تعداد سفارش برای دو نفر خواهد بود. شما می‌توانید با مراجعه به سبد خرید تعداد نفرات را اضافه کنید. همچنین در این بخش مجموعه هزینه سفارش قابل مشاهده خواهد بود. در مرحله بعدی از شما خواسته می‌شود تا آدرس، روز و تاریخ تحویل و همچنین نحوه پرداخت هزینه را تعیین نمایید. در نهایت پس از ثبت سفارش، مواد اولیه غذای مورد نظر به همراه دستور پخت آن برای شما ارسال خواهد شد.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی سامسونگ  

برنامه ایزی پز (EasyPaz)

بیشتر بخوانید: تعمیر یا تعویض تاچ ال سی دی iPhone SE 2020

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه ایزی پز (EasyPaz) پرداختیم. با استفاده از آیکون دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت:

  • ارائه دستور پخت غذاهای متنوع
  • قابلیت جستجو
  • امکان امتیاز دهی و ثبت نظر
  • امکان سفارش آنلاین مواد اولیه غذا

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

گلس آیفون آیفون ایکس آر

دوربین پشت آیفون آیفون ایکس

دوربین جلو آیفون آیفون 8 پلاس

تعمیرات موبایل

 ایزی پز - لذت آشپزی آسان در منزل
نام ایزی پز - لذت آشپزی آسان در منزل
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده ایزی پز

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments