معرفی سایت ایزی پز : آشپزی آسان با سفارش مواد اولیه

معرفی سایت ایزی پز

اگر دوست دارید خودتان بهترین و خوشمزه‌ترین وعده های غذایی را در منزل بپزید، سایت ایزی پز بستری فراهم می‌کند تا قادر به انجام این کار باشید. با این سایت می‌توانید مواد اولیه و دستور پخت هر غذایی که تمایل دارید را درب منزلتان دریافت کنید. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی دقیق تر خدمات سایت ایزی پز بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با سایت ایزی پز

آشپزی کردن یک هنر است و انجام درست آن بسیار لذت بخش خواهد بود. برای پخت و پز یک وعده غذایی کامل و با کیفیت باید به مسائل زیادی توجه کنید که دو مورد از اصلی ترین آن ها مربوط به دقیق بودن مقدار مواد اولیه مورد نیاز و طی کردن درست مراحل یا دستور پخت آن غذا محسوب می‌شود. مطمئن باشید اگر به این دو مسئله دقت کافی داشته باشید، شما هم یک آشپز فوق‌العاده می‌شوید!

بیشتر بخوانید: شماره تماس تعمیرات موبایل

سایت ایزی پز بستری فراهم کرده که دقیقا شما بتوانید به این دو عامل دسترسی یابید! یعنی با تکیه بر خدماتی که این سایت ارائه می‌کند، شما می‌توانید وعده‌ های غذایی بسیار عالی و درجه یکی را در منزلتان تهیه کنید. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی دقیق تر سایت ایزی پز و خدمات آن بپردازیم. چنانچه در مورد این سایت نیاز به اطلاعت بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی سایت ایزی پز

معرفی سایت ایزی پز

با سایت ایزی پز دیگر تهیه یک وعده غذایی درجه یک و در حد غذایی که بهترین رستوران ها ارائه می‌کنند کار سختی نیست و شما در منزلتان قادر به انجام این کار خواهید بود. سایت ایزی پز خدمات جالبی را ارائه می‌دهد. با استفاده از این سایت می‌توانید غذاهایی که تمایل به پخت‌شان دارید را سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن دستور پخش و مواد اولیه آن غذا را درب منزل خود دریافت کنید!

معرفی سایت ایزی پز

بنابراین با داشتن مواد اولیه آن غذا با مقدار دقیقی که باید برای به دست آوردن بهترین نتیجه از آن ها استفاده شود و همچنین دستور پخت دقیق و مرحله به مرحله آن، به راحتی می‌توانید در منزل خود وعده غذایی را تهیه کنید که در بهترین رستوران های تهران ارائه می‌شوند. اگر وعده غذایی که سفارش داده‌اید قیمتی بیشتر از 40000 تومان داشته باشد، نیازی به پرداخت هزینه پیک و غیره نخواهید داشت، اما اگر قیمت غذا از 40000 تومان کمتر باشد، باید هزینه مضاعف 6000 تومان را به عنوان هزینه پیک پرداخت کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل تهران

با ثبت هر سفارش در سایت ایزی پز مواد اولیه تهیه یک غذای دو نفره ارسال می‌شوند. متاسفانه در حال حاضر امکان سفارش مواد اولیه غذاها برای یک نفر از طریق سایت مذکور وجود ندارد، اما اگر یک نفر هستید این مسئله هیچ مشکلی برایتان ایجاد نمی‌کند، چرا که می‌توانید مواد اولیه ارسال شده را دقیقا نصب کنید و غذاهای مورد نظرتان را در دو وعده تهیه و صرف نمایید. جالب است بدانید که به همراه هر سفارش در سایت ایزی پز موادی همچون نمک، فلفل، روغن و غیره مورد نیاز هم ارسال خواهند شد.

معرفی سایت ایزی پز

متاسفانه خدمات سایت ایزی پز به طور گسترده در سراسر ایران ارائه نمی‌شود و فعلا محدود به داخل شهر تهران است. ایزی پز وعده داده که در آینده نزدیک خدمات خود را در شهرهای مجاور تهران و سپس مراکز استان های دیگر هم ارائه خواهد کرد. بنابراین اگر تمایل دارید مثل یک آشپز حرفه‌ای، بهترین وعده های غذایی را در منزل خود و به صورت شخصی تهیه کنید، سایت ایزی پز به شما کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی A20

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی سایت ایزی پز پرداختیم. چنانچه در مورد این سایت نیاز به اطلاعت بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قاب پشت آیفون آیفون ایکس

قاب پشت iPhone 8 Plus

قاب پشت آیفون 8 Plus

تعمیرات موبایل

ایزی پز - لذت آشپزی آسان
نام ایزی پز - لذت آشپزی آسان
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده ایزی پز

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments