معرفی و دانلود برنامه Rookie Cam – ادیت و فیلتر عکس ها

معرفی برنامه Rookie Cam

اپلیکیشن Rookie Cam یکی از برنامه های موبایلی است که پیشنهاد می‌کنیم علاقمندان به عکسبرداری حتما استفاده از آن را تجربه کنند. در این مقاله قصد داریم به بررسی و معرفی کوتاه برنامه Rookie Cam بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با برنامه Rookie Cam

اپلیکیشن Rookie Cam یکی دیگر از برنامه های ویرایش عکس محبوب فعلی است که برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه شده و برای دانلود آن نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت. این اپلیکیشن محصول کمپانی JellyBus Inc بوده و ابزاری عالی برای ویرایش و فیلتر رنگی عکس ها محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تلفن همراه

در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی کوتاه برنامه Rookie Cam بپردازیم. چنانچه در مورد این اپلیکیشن نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، تماس کوتاهی با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک برقرار کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

معرفی برنامه Rookie Cam

بررسی و معرفی اپلیکیشن Rookie Cam

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، اپلیکیشن Rookie Cam به طور رایگان برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه شده است. این برنامه رابط کاربری دلنشین، زیبا و کاربردی را ارائه می‌کند و قابلیت‌های گسترده‌ای را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. یکی از اصلی ترین ویژگی های برنامه Rookie Cam مربوط به فیلترهای متعدد و متنوع آن می‌شود. در این برنامه بیش از 100 فیلتر رنگی مختلف ارائه شده تا شما بتوانید از آن‌ها برای تغییر سبک و سیاق عکس هایتان استفاده کنید.

معرفی برنامه Rookie Cam

اگرچه Rookie Cam در اصل یک اپلیکیشن دوربین است، اما با این حال به کاربر اجازه می‌دهد تا عکس های مورد نظرش را از گالری دستگاه انتخاب و نسبت به ویرایش آن‌ها اقدام کند. از طریق گزینه ها و آپشن هایی که در این اپلیکیشن ارائه شده‌اند، می‌توانید علاوه بر فیلترگذاری عکس‌ها نسبت به تغییر روشنایی، اضافه کردن متن به عکس، چسباندن استیکر به عکس‌ها، اضافه کردن فریم یا قاب به عکس و غیره هم وارد عمل شوید.

معرفی برنامه Rookie Cam

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات اپل

اپلیکیشن Rookie Cam امکان ادغام تصاویر و ایجاد کلاژ را هم فراهم کرده است. بدین سبب می‌توانید نهایتا تا 9 عکس را در قابل یک تصویر کلاژ توسط این اپلیکیشن کنار هم بچینید. از دیگر قابلیت های برنامه دوربین Rookie Cam باید به امکان پیش نمایش عکس ها قبل از ذخیره کردن اشاره کنیم. بخش ویرایش عکس های این برنامه دو گزینه Undo و Redo را هم ارائه می‌کنند که در برخی شرایط بسیار کاربردی خواهند بود.

معرفی برنامه Rookie Cam

به طور کلی اگر به دنبال اپلیکیشن یا برنامه ویرایش عکسی هستید که کیفیت خوبی داشته باشد، حتما حداقل یک بار برنامه Rookie Cam را امتحان کنید. مطمئن هستیم که از قابلیت ها و کیفیت عملکرد این برنامه لذت می‌برید.

 بیشتر بخوانید: تعمیرگاه مرکزی گوشی سامسونگ  

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به بررسی و معرفی کوتاه برنامه Rookie Cam به عنوان یک ابزار ویرایش عکس پرداختیم. با استفاده از آیکون های انتهای این مقاله قادر به دانلود نسخه های اندرویدی آی او اسی آن خواهید بود. چنانچه در مورد این اپلیکیشن نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، تماس کوتاهی با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک برقرار کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

نقاط قوت:

  • ارائه مجموعه بسیار متنوعی از فیلترهای رنگی مختلف
  • امکان اضافه کردن استیکر و نوشته به عکس
  • پشتیبانی قابلیت های ویرایش عکس پیشرفته
  • امکان ترکیب عکس ها و ساخت کلاژ
  • رابط کاربری مناسب
  • رایگان بودن

نقاط ضعف

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون XS

درب پشت آیفون X

قیمت دوربین جلو iPhone XS Max

دانلود Rookie Cam by JellyBus از مایکت

تعمیرات موبایل

Rookie Cam by JellyBus
نام Rookie Cam by JellyBus
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده JellyBus Inc

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments