معرفی و دانلود بازی Miseria – خود را به چالش بکشید!

معرفی بازی Miseria

اگر به دنبال نصب یک بازی ساده در گوشی خود هستید که دقت، قدرت کنترل و سرعت عمل شما را به چالش بکشد، همین حالا بازی جذاب Miseria را دانلود کنید. در این مقاله قصد داریم به بررسی و معرفی مختصر بازی Miseria بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی زیبای Miseria

بازی Miseria یک بازی منحصر به فرد است که سبکی کاملا متفاوت و جذاب را دنبال می‌کند. در این بازی که محیط ساده‌ و در عین حال جذابی دارد، شما نقش یک موجود عجیب و شبیه به میکروب با نام Lurk را ایفاء می‌کنید و باید از موانع مختلف عبور کنید و به چنگ عنکبوت بد داستان با نام Grunzel فرار کنید و معشوقتان را بیابید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

معرفی بازی Miseria

بازی زیبای Miseria تقریبا سبک پازلی دارد اما قدرت کنترل شما و در گاهی موارد هم سرعت عملکردتان نقش حیاتی برای کسب موفقیت در این بازی ایفاء می‌کنند. در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی و معرفی بازی Miseria بپردازیم. چنانچه در مورد این بازی نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی بازی Miseria

بازی جالب Miseria یک سبک منحصر به فرد دارد. هدف شما در این بازی فرار کردن از مسیرهایی است که پیش رویتان قرار می‌گیرند. برای فرار از این مسیر ها شما باید با لمس دو سمت صفحه نمایش، مسیر موجود را بچرخانید. شخصیتی که شما وظیفه کنترل آن را دارید، به دلیل نیروی جاذبه همواره به سمت پایین گرایش دارد. پس باید مسیر را به گونه‌ای بچرخانید که Lurk بتوانید با گرایش به سمت پایین از آن عبور کند!

معرفی بازی Miseria

مسیری که از آن عبور می‌کنید، در بخش فوقانی صفحه نمایش ایجاد می‌شود. در زیر صفحه نمایش هم عنکبوت بد شکلی تحت عنوان Grunzel منتظر است تا Lurk با یک حرکت اشتباه به پایین بیفتد و شکاری برای او شود. علاوه بر Grunzel در مسیر هایی که شما طی می‌کنید هم موجودات خبیثی وجود دارند که اگر با آن‌ها برخورد کنید هم خورده می‌شوید! همچنین تیغ‌های موجود در مسیر هم از دیگر موانع موجود به شمار می‌روند که باید از برخورد به آن‌ها دوری کنید.

معرفی بازی Miseria

بازی Miseria در مجموع سبک بسیار جالبی دارد. علیرغم تصوری که احتمالا در ذهنتان ایجاد شده، برای کسب موفقیت در بازی Miseria فقط به تفکر یا سرعت عمل نیاز ندارید، بلکه باید هر دو عامل مذکور را در کنار یکدیگر داشته و به کار ببرید. بازی زیبای Miseria چیزی در حدود 54 مگابایت حجم دارد، بنابراین یک بازی کم حجم محسوب می‌شود.

 

معرفی بازی Miseria

یکی دیگر از نقاط قوت بازی زیبای Miseria مربوط به صداگذاری مناسب و موزیک‌های جذاب آن می‌شود. همچنین ترکی رنگ‌های سیاه و خاکستری در آن هم بسیار دل‌نشین است. البته باید اشاره کنیم که در بازی مذکور با چهار فصل مختلف مواجه می‌شوید که هر یک تم و طراحی منحصر به فرد خود را دارند. این بازی بیش از 80 مرحله را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید:  هزینه تعویض گلس آیفون

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی Miseria پرداختیم. با استفاده از آیکون‌های ضمیمه شده در انتهای همین مقاله قادر به دانلود بازی مذکور خواهید بود. چنانچه در مورد این بازی نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • رایگان بودن
  • رابط خوب و ترکیب جالب رنگ‌ها
  • موزیک و صداگذاری بسیار عالی
  • سبک متفاوت و خاص
  • حجم پایین

نقاط ضعف:

  • این بازی تقریبا نقطه ضعف محسوسی ندارد

بیشتر بخوانید:

دوربین جلو iPhone 8 Plus

دوربین جلو iPhone X

iPhone XS Max قطعات

تعمیرات موبایل

 Miseria
نام Miseria
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده RatJar Games

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments