تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون X تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون X

تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون X

گلس یا شیشه روی ال سی دی آیفون ایکس (Apple iPhone X) ممکن است بنا به دلایل مختلفی دچار شکستگی شود که در این شرایط ملزم به تعویض آن خواهید بود. اما آیا می‌توان به جای تعویض کامل تاچ ال سی دی گوشی فقط گلس روی آن را تعویض کرد؟ با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعویض گلس ال سی دی و یا به طور کلی تعمیرات آیفون X اپل را با قیمتی باورنکردنی انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض گلس آیفون X کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

تعویض گلس ال سی دی چه زمانی باید انجام شود؟

پیش از اینکه در رابطه با زمان انجام تعویض گلس آیفون X صحبت کنیم، بهتر است این مسئله را برایتان روشن سازیم که منظور از تعویض گلس ال سی دی، آن لایه محافظی نیست که به عنوان لوازم جانبی خریداری کرده و روی ال سی دی آیفونتان نصب می‌کنید! بلکه منظور شیشه‌ای است که ضد خط و خش بوده و توسط خود شرکت اپل بر روی تاچ و ال سی دی آیفون ایکس پرس شده و به طور طبیعی و عادی قابل جداسازی از دستگاه نخواهد بود. اما این قطعه چه زمانی و تحت چه شرایطی نیاز به تعویض پیدا می‌کند؟

 

تعویض گلس ال سی دی آیفون X اپل با قیمت باورنکردنی

 

در برخی شرایط ممکن است در اثر ضربه یا فشاری که به آیفون X اپل وارد می‌شود، گلس روی ال سی دی آن بشکند. در صورتی که گلس روی ال سی دی گوشی بشکند، ترک ها و شکستگی های کاملا مشخص و محسوسی روی آن نمایان می‌شود. اگر شدت ضربه به اندازه‌ای نباشد که به تاچ و ال سی دی گوشی ضربه وارد کند و فقط روی گلس آن شکستگی ایجاد نماید، می‌توانید با تعویض گلس آیفون مشکل را برطرف سازید. بنابراین تعویض گلس ال سی دی آیفون X زمانی انجام می‌شود که این قطعه دچار شکستگی شده باشد اما تاچ ال سی دی دستگاه سالم باشند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون X اپل

هزینه تعویض گلس یا شیشه شکسته ال سی دی آیفون X چقدر است؟

اگر شکستگی که روی صفحه نمایش آیفون X شما به وجود آمده شرایطی که در بخش قبل عنوان کرده بودیم را داشته باشد و بتوانید با تعویض گلس و بدون نیاز به تعویض تاچ ال سی دی، مشکل دستگاه را برطرف کنید صرفه جویی قابل ملاحظه‌ای در هزینه خواهید داشت! هزینه تعویض گلس یا شیشه بیرونی ال سی دی آیفون X به مراتب در مقایسه با هزینه تعویض تاچ ال سی دی این گوشی کمتر است. به طور میانگین می‌توان گفت که هزینه تعویض گلس آیفون X اپل تقریبا یک سوم هزینه تعویض کامل تاچ و ال سی دی آن خواهد بود. بنابراین اگر ضربه وارد شده به گوشی شما به طوری است که فقط به گلس ال سی دی دستگاه آسیب رسانده و تاچ و ال سی دی آن را تحت تاثیر قرار نداده، فرد خوش شانسی هستید و می‌توانید با صرف هزینه‌ای کمتر مشکل شکستگی صفحه نمایش آیفون ایکس خود را برطرف سازید.

 

برای تعویض گلس آیفون X کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

چگونه در تعویض گلس آیفون X ال سی دی و تاچ دستگاه تعویض نمی‌شود!؟

ال سی دی و تاچ گوشی های موبایل از جمله آیفون ایکس اپل از چندین بخش مختلف تشکیل شده اما کاربر در حالت عادی این بخش ها را در قالب یک مجموعه می‌بینید که به آن مجموعه اصطلاحا تاچ ال سی دی گفته می‌شود. بنابراین تاچ ال سی دی گوشی شامل اجزای مختلفی می‌شود که پنل تاچ، پنل ال سی دی و شیشه محافظ روی آن ها سه مورد از این قطعات و بخش هایی هستند که در مجموعه مذکور بکار گرفته شده‌اند. زمانی که قرار است تعویض گلس ال سی دی آیفون X یا هر موبایل دیگری انجام شود، با استفاده از دستگاه های پیشرفته و دقیق شیشه یا گلس روی ال سی دی برداشته می‌شود و یک گلس جدید بر روی آن نصب خواهد شد.

تعویض گلس ال سی دی آیفون X اپل با قیمت باورنکردنی

 

بدین ترتیب در این شرایط تعویض گلس یا شیشه شکسته گوشی آیفون X بدون نیاز به تعویض کامل تاچ و ال سی دی آن انجام می‌گیرد و در واقع ال سی دی و تاچ قبلی و فابریک گوشی روی آن نصب باقی می‌ماند که این مسئله می‌تواند یکی از مزیت های تعویض گلس در مقایسه با تعویض ال سی دی محسوب شود چون در این حالت کاربر نگرانی از بابت کیفیت ال سی دی دستگاه نخواهد داشت و مطمئن است که همان تاچ ال سی دی اورجینال روی گوشی وی نصب باقی می‌ماند.

 

تعویض گلس  یا شیشه روی LCD آیفون ایکس چقدر زمان لازم دارد؟

تعویض گلس ال سی دی آیفون X نیازمند طی کردن پروسه پیچیده و دقیقی است که در هر مرحله آن باید از تجهیزات و لوازم بسیار پیشرفته و خاصی مورد استفاده قرار گیرند. دقت داشته باشید که هر مرکز تعمیرات موبایل به این تجهیزات دسترسی ندارد و ممکن است به همین دلیل از شما بخواهند که به جای تعویض گلس ال سی دی آیفون X به فکر تعویض کامل تاچ ال سی دی گوشی خود باشید که ما این مسئله را توصیه نمی‌کنیم. عموما تعویض گلس یا شیشه شکسته صفحه نمایش آیفون ایکس حدود 2 روز طول می‌کشد. بهتر است برای انجام این کار به هیچ عنوان عجله نکنید و اجازه دهید تمام مراحل پروسه تعویض گلس با دقت طی شوند. در نظر داشته باشید که یک اشتباه کوچک در حین تعویض گلس ال سی دی آیفون X می‌تواند منجر به آسیب دیدن تاچ ال سی دی گوشی شود که در این شرایط دیگر با تعویض گلس مشکل قابل رفع نخواهد بود و ملزم به تعویض کل تاچ ال سی دی دستگاه می‌شوید. اگر می‌خواهید تعویض و تعمیر آیفون X گلس شکسته شما با بهترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

 

برای تعویض گلس آیفون X کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات اپل

با کمترین قیمت و بهترین کیفیت گلس یا شیشه شکسته ال سی دی iPhone X را تعویض کنید!

اگر می‌خواهید با بهترین قیمت و کیفیت ممکن شیشه شکسته ال سی دی آیفون ایکس خود را تعویض نمایید، توصیه می‌کنیم از سرویس و خدمات موبایل کمک استفاده به عمل آورید. کارشناسان موبایل کمک با بهره‌گیری از مدرن ترین ابزارها و جدیدترین متدهای تعمیر موبایل، تعویض گلس و یا به طور کلی تعمیرات آیفون ایکس را برایتان انجام می‌دهند. بدین منظور از تجهیزات خاصی استفاده خواهد شد که مشابه آن ها در دیگر مراکز تعمیرات موبایل کشور وجود ندارد. به منظور ثبت سفارش تعویض گلس یا شیشه بیرونی ال سی دی آیفون X اپل خود در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

همچنین در صورت نیاز به خرید موبایل می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید: 

گوشی آیفون ایکس

قطعات آیفون ایکس

گلس آیفون X

قیمت گلس آیفون ایکس

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل