تعمیر برد iPhone 8 Plus تعمیر برد iPhone 8 Plus

تعمیر برد iPhone 8 Plus

اگر مادربرد یا همان لاجیک برد آیفون 8 پلاس اپل (Apple iPhone 8 Plus) شما دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر دارد نگران کیفیت و هزینه انجام آن نباشید. با خدمات مرکز موبایل کمک می‌توانید تعمیر مادربرد iPhone 8 Plus اپل را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعمیر برد آیفون 8 پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

علائم خراب بودن مادربرد آیفون 8 پلاس

اگر مادربرد یک گوشی مثل iPhone 8 Plus به طور کامل دچار مشکل شود یا بسوزد، دستگاه روشن نخواهد شد. در این شرایط عموما تعویض کامل مادربرد تنها راهی است که می‌تواند مشکل را برطرف کند. البته در برخی شرایط هم ممکن است با بررسی مدارهای روی مادربرد و قطعات آن مشکل را عیب یابی و رفع کرد اما انجام این کار نیاز به تجربه، حوصله و دقت بسیار زیادی دارد و 95 درصد تعمیرکاران در بازار آزاد توانایی انجام این کار را ندارند. اما در برخی مواقع دیگر ممکن است بروز اختلال در برخی از قطعات و مدارهای روی برد منجر به ایجاد حالت های خاصی شود. به عنوان مثال ممکن است گوشی خود به خود ریستارت شود یا سوختن یکی از IC های آن منجر به ایجاد اختلال در پروسه شارژ، ویبره خوردن و غیره گردد.

 

تعمیر برد iPhone 8 Plus |گارانتی اپل

 

از آنجایی که مادربرد گوشی های موبایل مغز مرکزی و اصلی آن ها را تشکیل می‌دهد و تمام دستورات لازم از طریق قطعات روی برد ارائه می‌شود، بنابراین ر مشکل عجیبی که در عملکرد گوشی به وجود آید می‌تواند با مادربرد ارتباط داشته باشد. خوشبختانه مواقعی که قطعات سخت افزاری اصلی روی مادربرد iPhone 8 Plus نظیر IC ها و غیره دچار مشکل شوند و عملا خود برد و مدارهای آن سالم باشند، تعمیر برد ساده‌تر خواهد شد.البته در این گونه مواقع هم نیاز است تا بررسی دقیقی برای عیب یابی قطعات روی مادربرد انجام شود اما در هر صورت انجام این کار ساده تر از حالتی خواهد بود که مدارهای اصلی برد و قطعات روی آن دچار مشکل شوند. بنابراین مواردی مثل ریستارت شدن خودکار موبایل، روشن نشدن آن، هنگ کردن و فریز شدن های دائمی و خیلی مسائل دیگر می‌توانند خبر از معیوب بودن مادربرد آیفون 8 پلاس داشته باشند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 8 پلاس اپل  

هزینه تعمیر مادربرد iPhone 8 Plus اپل

متاسفانه مادربرد آیفون 8 پلاس یکی از گران قیمت ترین قطعات این گوشی است و ارزش آن از تاچ و ال سی دی دستگاه هم بیشتر خواهد بود. بنابراین طبیعتا اگر قرار باشد این قطعه در iPhone 8 Plus تعویض شود باید هزینه گزافی هم از سوی کاربر پرداخت گردد که مقرون به صرفه نخواهد بود و در این شرایط حتی خرید موبایل جدید به صرفه تر خواهد بود. بخش اصلی این هزینه مربوط به خرید برد اورجینال و جایگزین برای نصب در گوشی می‌شود و اجرت تعمیر در مقایسه با قیمت مادربرد اورجینال دستگاه بسیار ناچیز خواهد بود. اما در مواقعی که مشکل هبه وجود آمده با تعویض چند قطعه روی برد رفع شود همه چیز تغییر می‌کند! در این شرایط هزینه تعمیر مادربرد iPhone 8 Plus به نسبت ارزش قطعات تعویض شده کاهش می‌یابد. به بیان دیگر می‌توان اینطور گفت که اگر مادربرد آیفون 8 پلاس تعمیرپذیر باشد و بتوان با تعمیرات الکترونیکی مثل برداشتن و نصب چند قطعه جدید، فیکس کردن پایه های قطعات و غیره مشکل را برطرف کرد، هزینه تعمیرات کاهش می‌یابد اما اگر تنها راه تعمیر گوشی مربوط به تعویض مادربرد باشد، هزینه تعمیرات به شدت افزایش پیدا می‌کند. پس هزینه دقیق تعمیر لاجیک برد آیفون 9 Plus بستگی به نوع خرابی دارد که در آن به وجود آمده است. اگر تمایل دارید با کمترین قیمت و هزینه ممکن مادربرد iPhone 8 Plus شما تعمیر شود، توصیه می‌کنیم از خدمات مرکز موبایل کمک استفاده کنید.

 

برای تعمیر برد آیفون 8 پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

چرا نباید تعمیر مادربرد آیفون 8 پلاس را به هر تعمیرکاری سپرد؟

تعمیر برد گوشی های موبایل تقریبا همیشه حساس ترین تعمیری است که روی این گجت ها انجام می‌شود. بنابراین انجام این تعمیر نباید به هر تعمیرکاری واگذار شود. تعمیرکاری که قرار است برد یک گوشی را تعمیر کند باید به طور کامل با نحوه بررسی، تست و تعمیر مدارهای الکترونیکی آشنا باشد و بتواند برد گوشی را عیب یابی نماید. متاسفانه اغلب تعمیرکاران در بازار آزاد اصلا قابلیت انجام این کار را ندارند و فقط به مشتری پیشنهاد تعویض برد را می‌دهند. در برخی مواقع هم دیده شده که تعمیرکار هزینه تعویض مادربرد را از مشتری دریافت کرده و سپس برد را برای تعمیر به یک تعمیرکار مجرب دیگر سپرده و عملا به این صورت از آب گل آلود ماهی گرفته است!پ

 

تعمیر برد iPhone 8 Plus |گارانتی اپل

 

متاسفانه موارد این چنینی در بازار آزاد تعمیرات موبایل زیاد دیده می‌شود. به همین دلیل به هیچ عنوان نباید تعمیر مادربرد iPhone 8 Plus را به هر تعمیرکاری واگذار کنید. حتی در برخی مواقع دیده شده که کم تجربگی تعمیرکار منجر گشته تا علاوه بر اینکه قطعات معیوب اولیه برد تعمیر نشدند، بلکه قطعات دیگری هم معیوب شوند و عملا تعمیرکار آسیب بیشتری به گوشی و مادربرد وارد کند. پس به هیچ عنوان تعمیر مادربرد گوشی هایی مثل آیفون 8 پلاس را به هر تعمیرکاری واگذار نکنید. اگر می‌خواهید یک تعمیر کاملا تخصصی و حرفه‌ای روی مادربرد آیفون شما صورت گیرد، توصیه می‌کنیم از خدمات مرکز موبایل کمک استفاده به عمل آورید. تعمیراتی مثل تعمیر مادربرد iPhone 8 Plus در این مرکز با استفاده از جدیدترین متدها، تجهیزات و به دست خبره‌ترین کارشناسان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل اپل

آیا شخصا قادر به تعویض لاجیک برد iPhone 8 Plus خواهیم بود؟

اگر تنها راه تعمیر آیفون 8 پلاس شما مربوط به تعویض برد می‌شود، شخصا هم می‌توانید این کار را انجام دهید. بدین منظور کافیست عینا مراحلی که در مقاله تعمیرات آیفون: آموزش تعویض برد آیفون 8 پلاس اپل عنوان شده‌اند را طی کنید. البته باید در نظر داشته باشید که تعویض مادربرد iPhone 8 Plus نیاز به دقت زیادی دارد و چنانچه در انجام این تعمیر دقت لازم را صرف نکنید ممکن است به دیگر قطعات دستگاه آسیب وارد شود. اگر در حوزه تعمیرات موبایل و به ویژه آیفون های اپل تجربه نسبی داشته باشید، تعویض مادربرد آیفون 8 پلاس برایتان ساده‌تر می‌شود. برای تهیه کردن قطعات و ابزارهای مورد نیازتان هم می‌توانید از سرویس و خدمات فروشگاه قطعات موبایل استفاده کنید. تمام قطعاتی که در فروشگاه موبایل کمک عرضه شده‌اند اورجینال و اصل هستند و شما می‌توانید برد آیفون 8 پلاس را هم با ضمانت اورجینال بودن از این مرجع تهیه کنید.

 

برای تعمیر برد آیفون 8 پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

آیا نمایندگی رسمی اپل برای تعمیرات تخصصی آیفون در ایران وجود دارد؟

متاسفانه این روزها دیده می‌شود که مراجع  مراکز ارائه دهنده سرویس تعمیرات موبایل سعی می‌کنند از هر طریقی به جذب مشتری بپردازند! در همین راستا دیده شده خیلی از این مراجع خود را به عنوان نمایندگی رسمی اپل در ایران برای انجام تعمیرات تخصصی روی آیفون های اپل معرفی کرده‌اند. این موضوع در حالیست که اصلا اپل در داخل ایران هیچ نمایندگی رسمی ندارد! بنابراین اگر به تعمیر مادربرد iPhone 8 Plus نیاز دارید، به هیچ عنوان فریب شعارهای این چنینی را نخورید و مطمئن باشید که شرکت اپل در داخل ایران هیچ نمایندگی رسمی ندارد. البته نبودن نمایندگی رسمی اپل در ایران بدین معنا نیست که هیچ یک از مراکز تعمیر تلفن همراه در ایران نمی‌توانند تعمیرات تخصصی آیفون را ارائه کنند. مراکزی مثل موبایل کمک تعمیرات تخصصی آیفون و آیپد های اپل را با ضمانت در اختیار مشتریانشان قرار می‌دهند، بنابراین می‌توانند گزینه عالی برای انتخاب و واگذاری تعمیرات گوشی باشند. البته مراکزی مثل موبایل کمک هیچگاه مدعی نبوده‌اند که به عنوان نمایندگی رسمی اپل در ایران فعالیت می‌کنند و همیشه مبنای فعالیت و سرویس دهی را بر پایه صداقت استوار کرده‌اند.

 

تعمیر برد iPhone 8 Plus |گارانتی اپل

 

تعمیر مادربرد iPhone 8 Plus در موبایل کمک

موبایل کمک بهترین و مطمئن ترین مرجعی است که می‌تواند تعمیرات تخصصی مثل تعمیر لاجیک برد iPhone 8 Plus را با بهترین کیفیت و ضمانت برایتان انجام دهد. کارشناسان این مرکز از جدیدترین متدها، تجهیزات و ابزارها برای تعمیر گوشی مشتریان استفاده خواهند کرد و به تمام استانداردهای تعمیر تخصصی موبایل توجه می‌کنند. بدین ترتیب نتیجه تعمیر در بالاترین سطح کیفی خود قرار می‌گیرد. برای استفاده از خدمات مرکز موبایل کمک هیچ نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت و فقط کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل کنید یا ضمن مراجعه به صفحه ثبت سفارش آنلاین تعمیرات موبایل در سایت این شرکت سفارشتان را به ثبت برسانید. بعد از ثبت سفارش از جانب شما هماهنگی های لازم توسط تیم موبایل کمک انجام می‌گیرد و کارشناس موبایل کمک به آدرس شما اعزام می‌شود.

 

برای تعمیر برد آیفون 8 پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

در صورتی که تعمیر مادربرد iPhone 8 Plus در محل امکانپذیر باشد، کارشناس تعمیرات را روی گوشی انجام و ایفون تعمیر شده را به شما تحویل می‌دهد اما در صورتی که تعمیر گوشی در محل امکانپذیر نباشد، گوشی توسط تعمیرکار به شرکت ارجاع داده خواهد شد و با بررسی های دقیق تر و با تجهیزات بهتر تعمیر می‌شود. در این حالت بعد از اتمام تعمیر، گوشی با پیک رایگان موبایل کمک به آدرس مشتری ارسال و درب منزل به وی تحویل داده خواهد شد. تمام تعمیراتی که توسط کارشناسان موبایل کمک روی گوشی مشتریان انجام می‌شود تا مدت زمان مشخصی دارای ضمانت هستند. همچنین تمام قطعات تعویضی گوشی مشتریان هم از نظر اورجینال بودن دارای ضمانت خواهند بود. بنابراین با خدمات مرکز موبایل کمک می‌توانید یک تعمیر مطمئن، سریع و بی‌دردسر را تجربه کنید. به منظور ثبت سفارش تعمیر مادربرد iPhone 8 Plus خود می‌توانید به صفحه ثبت سفارش آنلاین تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک مراجعه کنید یا با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی آیفون 8 پلاس

قطعات اپل

قطعات گوشی

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل