تعمیر یا تعویض دکمه پاور آیفون ۸ تعمیر یا تعویض دکمه پاور آیفون ۸

تعمیر یا تعویض دکمه پاور آیفون ۸

تعمیر دکمه پاور آیفون 8 زمانی انجام می‌شود که بنا به هر دلیل این دکمه در گوشی مذکور از کار بیفتد و استفاده از آن امکانپذیر نباشد. اما برای تعمیر دکمه پاور آیفون 8 چه کنیم؟ چگونه این دکمه را با کمترین هزینه تعمیر نماییم؟ با موبایل کمک همراه باشید.

چرا دکمه پاور آیفون 8 نیاز به تعمیر پیدا می‌کند؟

دلایل متعددی وجود دارند که ممکن است منجر به از کار افتادن یا درست کار نکردن دکمه پاور آیفون 8 شوند. یکی از این دلایل شکستن بخش فیزیکی این دکمه است. شکستن بخش فیزیکی دکمه هوم عموما به دلیل وارد شدن ضربه به آن رخ می‌دهد. همچنین در برخی موارد ممکن است بخش فیزیکی دکمه هوم کاملا سالم باشد، اما با این حال دکمه پاور آیفون 8 به درستی کار نکند! در اینگونه شرایط احتمالا فلت دکمه پاور دچار مشکل شده و باید تعویض گردد. بنابراین دلایل مختلفی می‌توانند منجر به بروز مشکل در عملکرد دکمه پاور آیفون 8 شوند و کاربر را ملزم به مراجعه به نزد تعمیرکار کنند.

 

برای تعویض دکمه پاور آیفون 8 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

قبل از تعمیر دکمه پاور آیفون 8 از اطلاعات گوشی بکاپ بگیرید!

تصور کنید دکمه پاور آیفون 8 شما از کار افتاده و با فشردن آن هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد. در این حالت یا آیفون شما روشن است و خاموش نمی‌شود و یا خاموش است و روشن نمی‌شود. سعی کنید در اینگونه شرایط قبل از اقدام به منظور تعمیر دکمه پاور آیفون 8 از اطلاعات موبایل بکاپ تهیه کنید تا بعدا بتوانید بکاپ گرفته شده را بازیابی کرده و به اطلاعات شخصی خود در آیفون دسترسی داشته باشید. یک نکته مهم دیگر هم وجود دارد که باید به آن توجه کنید. در صورتی که آیفون 8 شما خاموش شده و با فشردن دکمه پاور روشن نمی‌شود، احتمال دارد که مشکل از جانب باتری گوشی هم باشد. بنابراین در این حالت نمی‌توان سریعا نتیجه گیری کرد که مشکل از جانب دکمه پاور آیفون 8 اپل است.

 

تعمیر دکمه پاور آیفون 8 اپل

 

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات گوشی اپل در تهران

 

آیا شخصا قادر به تعمیر دکمه پاور آیفون 8 خواهیم بود؟

تعمیر دکمه پاور آیفون 8 نیاز به دقت زیادی دارد، بنابراین اگر در تعمیرات موبایل تجربه کافی را نداشته باشید قادر به انجام این کار نخواهید بود. اما اگر سابقه انجام تعمیرات روی آیفون های اپل را داشته باشید، با دقت کردن به نکات خاصی می‌توانید دکمه پاور آیفون 8 را تعویض کنید. شاید تصور کنید که تعویض دکمه پاور آیفون 8 کار آسانی است اما دقیقا بر عکس این موضوع صادق بوده و تعویض این دکمه یک تعمیر زمان‌گیر و دشوار محسوب می‌شود. برای آشنایی با نحوه تعویض دکمه پاور آیفون 8 اپل می‌توانید از مقاله آموزش تعویض دکمه پاور آیفون 8 اپل کمک بگیرید. اکیدا توصیه می‌کنیم اگر تجربه کافی در حوزه تعمیرات موبایل را ندارید و به ابزارهای مناسب تعمیر آیفون هم دسترسی ندارید، به هیچ عنوان شخصا نسبت به تعمیر دکمه پاور آیفون 8 وارد عمل نشوید.

 

برای تعویض دکمه پاور آیفون 8 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 8 

هزینه تعمیر دکمه پاور آیفون 8 چقدر است؟

هزینه تعمیر دکمه پاور آیفون 8 با توجه به قطعاتی که در گوشی نیاز به تعویض خواهند داشت مشخص می‌شود. برای مثال اگر فقط بخش فیزیکی دکمه پاور نیاز به تعویض داشته باشد و فلت اصلی و سیم های ارتباطی دکمه هوم سالم باشند، مطمئنا هزینه تعمیر به حداقل مقدار ممکن می‌رسد. اما در سمت مقابل اگر هم بخش فیزیکی دکمه هوم معیوب بوده و هم فلت دکمه پاور دچار مشکل شده باشد، هزینه تعمیر دکمه پاور آیفون 8 به بیشترین مقدار ممکن خواهد رسید. به طور کلی تعمیر دکمه پاور آیفون 8 از تعمیرات خیلی پرهزینه این گوشی نیست. بنابراین اگر دکمه پاور آیفون 8 شما دچار مشکل شد چندان نگران هزینه تعمیر آن نباشید.

 

تعمیر دکمه پاور آیفون 8 اپل

بیشتر بخوانید: تعمیر ال سی دی شکسته آیفون ۸  

 

تعمیر دکمه پاور آیفون 8 را به موبایل کمک واگذار کنید!

اگر می‌خواهید تعویض یا تعمیر دکمه پاور آیفون 8 اپل را با کمترین هزینه ممکن و بهترین کیفیت انجام دهید، می‌توانید از سرویس موبایل کمک استفاده کنید. کارشناسان موبایل کمک با دسترسی به قطعات اورجینال آیفون ها و همچنین جدیدترین ابزارها و متدهای تعمیر گوشی می‌توانند به بهترین شکل ممکن تعمیرات  آیفون 8 را برایتان انجام دهند. برای ثبت سفارش تعمیر می‌توانید با شماره‌ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

همچنین در صورت نیاز به خرید موبایل می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

برای تعویض دکمه پاور آیفون 8 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

بیشتر بخوانید: 

قطعات گوشی آیفون 8

قیمت فلت پاور آیفون 8

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل