تعمیر یا تعویض دکمه پاور آیفون ۷ تعمیر یا تعویض دکمه پاور آیفون ۷

تعمیر یا تعویض دکمه پاور آیفون ۷

دکمه پاور آیفون 7 اپل می‌تواند بنا به دلایل مختلفی خراب شود. خرابی دکمه پاور ممکن است ناشی از بخش فیزیکی آن یا فلت پاور باشد. با تعمیرات موبایل کمک می‌توانید تعمیر دکمه پاور آیفون 7 اپل را با صرف کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض دکمه پاور آیفون 7 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر.

 

دلایل اصلی خرابی دکمه پاور آیفون 7 اپل

دکمه پاور آیفون 7 اپل از آن دسته قطعاتی است که گاها دچار مشکل شده و بروز مشکل در آن می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. خرابی دکمه پاور عموما در دو حالت رخ می‌دهد. در حالت اول بخش فیزیکی این دکمه دچار آسیب دیدگی یا شکستگی خواهد شد و در حالت دوم فلت سیم های ارتباطی پشت دکمه پاور دچار مشکل می‌شوند. دلایل مختلفی می‌توانند باعث ایجاد مشکل در عملکرد دکمه پاور آیفون 7 اپل شوند. برای مثال وارد شدن ضربه به گوشی یکی از اصلی ترین عوامل خرابی دکمه پاور است. وارد شدن ضربه به آیفون می‌تواند منجر به شکستن بخش فیزیکی دکمه پاور یا خرابی فلت آن شود. یکی دیگر از عواملی که عموما منجر به اتصالی فلت دکمه پاور آیفون 7 می‌شود، مربوط به آب خوردگی است. بنابراین عوامل متعددی می‌توانند منجر به بروز اختلال در عملکرد دکمه پاور آیفون 7 اپل شوند.

 

تعمیر دکمه پاور آیفون 7 اپل با کمترین هزینه

 

هزینه تعمیر دکمه پاور آیفون 7 چقدر است؟

هزینه تعمیر دکمه پاور آیفون 7 با توجه به نوع مشکل و خرابی که در موبایل به وجود آمده متفاوت خواهد بود. اگر مشکل فقط با بخش فیزیکی دکمه پاور ارتباط داشته باشد و نیاز باشد تا بخش فیزیکی این دکمه تعویض شود، هزینه تعمیر تقریبا ناچیز خواهد بود. اما اگر فلت دکمه پاور با مشکل رو به رو شده باشد و نیاز به تعویض فلت داشته باشید، طبیعتا هزینه تعمیر بالا می‌رود. بنابراین نوعی خرابی که در دکمه پاور آیفون 7 اپل ایجاد شده تاثیر مستقیمی بر روی هزینه تعمیر آن خواهد داشت.

 

برای تعویض دکمه پاور آیفون 7 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر.

 

بیشتر بخوانید: تعمیر ال سی دی آیفون ۷ اپل 

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 7 اپل 

تعمیر دکمه پاور آیفون 7 چقدر زمان می‌برد؟

برخلاف تصور اغلب افراد، تعمیر دکمه پاور آیفون 7 یا فلت آن کار آسانی نیست و نیاز به طی کردن مراحل پیچیده و طولانی دارد. همچنین تک تک مراحلی که باید برای تعمیر دکمه پاور آیفون 7 طی شوند حساس و دقیق هستند. بنابراین بدیهی است که تعمیر دکمه پاور آیفون 7 زمان‌گیر باشد. در خیلی از موارد تعمیرکار باید پس از باز کردن گوشی اجزای مختلف دیگر آن را هم مورد بررسی قرار دهد و با یافتن منشا مشکل نسبت به رفع آن وارد عمل شود. در این حالت مطمئنا زمان لازم برای تعمیر دکمه پاور آیفون 7 اپل بیشتر هم می‌شود. اگر می‌خواهید تعمیر دکمه پاور آیفون 7 در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت پذیرد، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده کنید.

 

تعمیر یا تعویض دکمه پاور آیفون 7 | گارانتی اپل

 

چگونه شخصا تعمیر دکمه پاور آیفون 7 را  انجام دهیم؟

اگر به تعمیرات موبایل علاقه دارید و فکر می‌کنید که شخصا از پس تعمیر دکمه پاور آیفون 7 اپل بر می‌آیید، کافیست با مراجعه به فروشگاه موبایل کمک ابزارها و قطعات مورد نیاز برای انجام این پروسه را تهیه کنید. سپس از دو راهنمایی که در دو مقاله آموزش تعویض کابل دکمه پاور و صدای آیفون 7 اپل و آموزش تعویض دکمه پاور آیفون 7 اپل به منظور تعمیر دکمه پاور و فلت پاور آیفون 7 اپل ارائه شده کمک بگیرید و مراحلی که در آن ها شرح داده شده را به طور دقیق و با حوصله طی نمایید. بدین ترتیب می‌توانید خودتان شخصا دکمه پاور آیفونتان را تعمیر کرده و در هزینه هایتان صرفه جویی به عمل آورید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل اپل

 

برای تعویض دکمه پاور آیفون 7 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر.

 

تعمیر دکمه پاور آیفون 7 اپل با کمترین هزینه در موبایل کمک

اگر تمایل دارید با کمترین هزینه ممکن و بهترین کیفیت تعمیر آیفون 7 اپل شما انجام شود، کافیست از سرویس موبایل کمک استفاده کنید. کارشناسان تعمیر موبایل کمک با دسترسی به جدیدترین ابزارها و متدهای روز دنیا، تعمیر دکمه پاور آیفون 7 را در سریع‌ترین زمان ممکن برایتان انجام می‌دهند. ضمنا تمام تعمیراتی که توسط کارشناسان موبایل کمک انجام می‌شود شامل گارانتی هستند. به منظور ثبت سفارش تعمیر دکمه پاور آیفون 7 در موبایل کمک کافیست با شماره‌ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

همچنین در صورت نیاز به خرید موبایل می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون 7

قطعات گوشی

قطعات اپل

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل