تعمیر یا تعویض دکمه پاور آیفون ۶s Plus تعمیر یا تعویض دکمه پاور آیفون ۶s Plus

تعمیر یا تعویض دکمه پاور آیفون ۶s Plus

دلایل مختلفی ممکن است منجر به بروز اختلال در عملکرد دکمه پاور یا فلت این دکمه در آیفون 6S پلاس شوند. با مرکز تعمیرات موبایل کمک می‌توانید تعمیر دکمه پاور آیفون 6S پلاس اپل را با صرف کمترین هزینه ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

اصلی ترین دلایل خرابی دکمه پاور آیفون 6S پلاس

دلایل زیادی می‌توانند منجر به خراب شدن یا بروز اختلال در عملکرد دکمه پاور آیفون 6S پلاس شوند. یکی از رایج ترین این دلایل مربوط به وارد شدن ضربه به گوشی می‌شود. در خیلی از موارد دیده شده که در اثر یک ضربه وارد بر لبه قاب آیفون 6S پلاس، بخش فیزیکی دکمه پاور آن می‌شکند و از بین می‌رود. در برخی شرایط هم ممکن است ضربه وارد شده اصلا از نظر فیزیکی به دکمه پاور آیفون آسیبی نزند اما منجر به از کار انداختن آن شود! یکی از دلایل دیگری هم که به وفور منجر به خرابی دکمه پاور آیفون 6S پلاس اپل می‌شود، مسئله آب خوردگی است. تماس آب با فلت پاور آیفون 6S پلاس می‌تواند منجر به سوختن این قطعه شود و کاربر را ملزم به تعویض آن کند. دلایل دیگری هم می‌توانند در خرابی دکمه پاور آیفون 6S Plus نقش داشته باشند که قصد نداریم وارد جزئیات آن ها شویم.

برای تعویض دکمه پاور آیفون 6s پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 شرکت موبایل‌کمک «مرکز تعمیرات تخصصی اپل» تماس بگیر

 

چه قطعاتی برای تعمیر دکمه پاور آیفون 6S Plus تعویض می‌شوند؟

عموما خرابی و بروز اختلال در عملکرد دکمه پاور آیفون 6S پلاس با تعویض دو قطعه اصلی رفع می‌شود. یکی از این قطعات بخش فیزیکی دکمه پاور است. اگر بخش فیزیکی دکمه پاور موبایل شکسته و گم شده باشد باید نسبت به تعویض آن اقدام شود. قطعه بعدی فلت دکمه پاور است. فلت دکمه پاور در واقع شامل سوئیچ پشت این دکمه و سیم ها ارتباطی آن می‌شود که اغلب به موجب آب خوردگی دچار سوختگی یا اختلال می‌شود. بنابراین عموما در تعمیر دکمه پاور آیفون 6S پلاس دو قطعه تعویض خواهند شد که به ترتیب بخش فیزیکی دکمه پاور و فلت پاور نام دارند.

بیشتر بخوانید: تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون ۶ اس پلاس 

هزینه تعمیر دکمه پاور آیفون 6S پلاس  

هزینه تعمیر دکمه پاور آیفون 6S پلاس با توجه به خرابی که در دستگاه اتفاق افتاده مشخص می‌شود. برای مثال اگر در اثر ضربه بخش فیزیکی دکمه پاور گوشی بشکند و فقط با تعویض این قطعه مشکل دستگاه رفع شود، طبیعی خواهد بود هزینه تعمیر زیاد نمی‌شود چون در تعمیر صورت گرفته فقط یک دکمه فیزیکی تعویض شده است. در سمت مقابل اگر مشکل از جانب فلت پاور باشد هم تقریبا شرایط مشابه حاکم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: تعمیر ال سی دی آیفون ۶S پلاس اپل 

 

تعمیر دکمه پاور آیفون 6S پلاس

 

اما در برخی شرایط ممکن است هم بخش فیزیکی دکمه پاور و هم فلت پاور و گاها مدارهای مرتبط با آن ها تعمیر و تعویض شوند که در این حالت هزینه تعمیر گوشی بیشتر خواهد شد. بنابراین هزینه تعمیر دکمه پاور آیفون 6S پلاس با نوع خرابی و تعمیری که باید در دستگاه انجام گیرد ارتباط مستقیم دارد اما در مجموع بخشی از تعمیر کم هزینه گوشی iPhone محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید تعمیر دکمه پاور آیفون 6S Plus اپل با صرف کمترین هزینه ممکن انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده کنید.

 

برای تعویض دکمه پاور آیفون 6s پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 شرکت موبایل‌کمک «مرکز تعمیرات تخصصی اپل» تماس بگیر

 

بیشتر بخوانید:  مرکز تخصصی تعمیرات ایفون

تعویض دکمه پاور آیفون 6S پلاس چقدر زمان می‌برد؟

برخلاف تصور اغلب کاربران، تعویض دکمه پاور آیفون 6S Plus کاری است که نیاز به صرف دقت و طی کردن مراحل نسبتا طولانی دارد. بنابراین فکر نکنید که خیلی راحت و ظرف چند دقیقه دکمه پاور آیفون 6S پلاس قابل تعویض خواهد بود. اگر تعمیرکاری که قرار است تعویض این قطعه را انجام دهد سرعت عمل خوبی داشته باشد، احتمالا ظرف 2 ساعت تعویض قطعات مرتبط با دکمه پاور را تکمیل خواهد کرد. اگر تمایل دارید تعویض یا تعمیر دکمه پاور آیفون 6S پلاس اپل در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون 6s پلاس  

چطور شخصا دکمه یا فلت پاور آیفون 6S Plus اپل را تعویض کنیم؟

اگر کمی دقت صرف کنید و با حوصله وارد عمل شوید، خودتان شخصا هم قادر به تعویض دکمه یا فلت پاور آیفون 6S پلاس اپل خواهید بود. بدین منظور باید ابتدا ابزارها و قطعات مورد نیاز برای انجام تعمیرات بر روی آیفون 6S Plus اپل و تعویض دکمه و فلت پاور آن را تهیه کنید. برای انجام این کار کافیست به فروشگاه موبایل کمک مراجعه نمایید و قطعات و ابزارهای مورد نیاز را تهیه کنید. سپس از مقاله های راهنمای آموزش تعویض دکمه پاور آیفون 6 اس پلاس اپل و آموزش تعویض کابل دکمه پاور 6 اس پلاس اپل کمک بگیرید که به ترتیب در آن ها نحوه تعویض بخش فیزیکی دکمه پاور و نحوه تعویض فلت پاور آیفون 6S Plus اپل شرح داده شده است. سعی کنید تمام مراحل را به طور دقیق و متناسب با توضیحاتی که در مقالات ارائه شده طی نمایید.

 

برای تعویض دکمه پاور آیفون 6s پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 شرکت موبایل‌کمک «مرکز تعمیرات تخصصی اپل» تماس بگیر

 

تعمیر دکمه پاور آیفون 6S پلاس را به موبایل کمک بسپارید!

اگر می‌خواهید تعمیر دکمه پاور و کلیه تعمیرات آیفون 6S پلاس با صرف کمترین هزینه ممکن و در کوتاه‌ترین زمان انجام شود، توصیه می‌کنیم از خدمات موبایل کمک استفاده کنید. موبایل کمک اولین شرکتی محسوب می‌شود که سرویس سفارش آنلاین تعمیر موبایل را با امکانات ویژه در کشور ارائه کرده است. کارشناسان این شرکت برای تعمیر گوشی مشتریان از جدیدترین و مدرن ترین متدها و ابزارهای تعمیر استفاده می‌کنند. به منظور ثبت سفارش تعمیر دکمه پاور آیفون 6S پلاس اپل توسط کارشناسان موبایل کمک کافیست با شماره‌ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

همچنین در صورت نیاز به خرید گوشی می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید: 

قطعات آیفون 6s Plus

فروش قطعات اپل

قیمت قطعات موبایل

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل