تعمیر برد آیفون ۶ پلاس تعمیر برد آیفون ۶ پلاس

تعمیر برد آیفون ۶ پلاس

بروز اختلال در عملکرد مادربرد آیفون 6 پلاس عموما سبب می‌شود که دستگاه کاملا خاموش شده و دیگر روشن نشود. اگر شما هم با این مشکل مواجه هستید، نگران نباشید چون با سرویس تعمیرات موبایل کمک می‌توانید تعمیر برد آیفون 6 پلاس اپل را با صرف کمترین هزینه ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

اصلی ترین دلایل خرابی برد آیفون 6 پلاس کدامند؟

خراب شدن مادربرد یا اصطلاحا برد آیفون 6 پلاس و دیگر گوشی های موبایل ممکن است بنا به دلایل مختلفی رخ دهد. یکی از رایج ترین این دلایل مربوط به آب خوردگی آیفون 6 پلاس می‌شود. آب دشمن قطعات الکترونیکی و گوشی های هوشمند است و از آنجایی که آیفون 6 پلاس از طراحی ضد آب بهره نمی‌برد، حساسیت آن در برابر آب خوردگی بالاست و در 60 درصد موارد خراب شدن مادربرد این گوشی در اثر آب خوردگی به وجود می‌آید. علاوه بر آب خوردگی مسائل دیگری همچون وارد شدن ضربه یا فشار مستقیم به دستگاه هم می‌تواند منجر به خرابی برد گوشی شود. در برخی شرایط هم دیده که مادربرد آیفون 6 پلاس به مرور دچار اختلال و خرابی می‌شود و کاربر به واقع نقشی در به وجود آمدن خرابی بر عهده نداشته است. بنابراین به طور کلی دلایل مختلف و زیادی می‌توانند منجر به بروز اختلال در عملکرد مادربرد آیفون 6 Plus شوند.

 

تعمیر برد آیفون 6 پلاس

 

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 6 پلاس 

هزینه تعمیر برد آیفون 6 پلاس چقدر است؟

از آنجایی که مادربرد آیفون 6 پلاس یکی از مهم‌ترین و پیچیده‌ترین قطعات الکترونیکی این گوشی محسوب می‌شود، جای تعجبی ندارد که هزینه خرید نسخه اورجینال آن و به طبع تعویض قطعه هم زیاد باشد. البته عموما هزینه تعمیر برد آیفون 6 پلاس اپل نسبت به هزینه تعویض ال سی دی گوشی آیفون 6 پلاس کمتر است. ضمن اینکه نوع تعمیری که روی برد انجام می‌شود تاثیر مستقیمی بر روی هزینه نهایی خواهد داشت. برای مثال در برخی شرایط ممکن است برای تعمیر برد آیفون 6 پلاس نیازی به تعویض آن وجود نداشته باشد و فقط با تعویض برخی از قطعات خاص روی مادربرد مشکل برطرف شود. بدیهی است که در این حالت هزینه تعمیر برد آیفون 6 پلاس به مراتب از زمانی که مادربرد دستگاه باید کاملا تعویض شود کمتر خواهد بود.

 

برای تعمیر برد آیفون 6 پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر.

 

تعمیر برد آیفون 6 پلاس را به هر تعمیرکاری واگذار نکنید!

به هیچ عنوان تعمیر برد آیفون 6 پلاس یا هر گوشی دیگری را به تعمیرکاران مبتدی و کم تجربه واگذار نکنید. متاسفانه دیده شده که در خیلی موارد مشکل مادربرد گوشی ها فقط با تعویض یک قطعه روی آن برطرف می‌شده، اما از آنجایی که تعمیرکار با نحوه تعویض آن قطعه در روی برد آشنایی نداشته است، کل برد گوشی را تعویض کرده و به جای یک هزینه ناچیز، هزینه‌ای سنگین را روی دست کاربر گذاشته است. بنابراین همیشه برای تعمیر برد آیفون 6 پلاس یا هر گوشی دیگری از یک تعمیرکار با تجربه راهنمایی بخواهید.

 

تعمیر برد آیفون 6 پلاس

 

نکته بعدی مربوط به سوء استفاده برخی تعمیرکاران از کاربران عادی می‌شود. در خیلی از موارد دیده شده که تعمیرکاران با تعویض یک قطعه کوچک روی برد و رفع مشکل دستگاه مدعی می‌شوند که مادربرد گوشی را به کل تعویض کرده‌اند و در قبال آن هزینه تعمیر گزافی را از مشتری دریافت می‌کنند. بنابراین سعی کنید حتما تعمیر برد iphone6 پلاس اپل را به یک تعمیرکار مطمئن و قابل اعتماد واگذار کنید که قربانی اینگونه ترفندها و سوء استفاده های تعمیرکاران بازار آزاد موبایل نشوید.

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون ۶ پلاس آب خورده 

تعمیر برد آیفون 6 پلاس چقدر زمان می‌برد؟

اگر قرار باشد مادربرد آیفون 6 Plus اپل کاملا تعویض شود، مدت زمان زیادی برای انجام این کار لازم نخواهد بود. اگر تعمیرکار سرعت عمل متوسطی داشته باشد، احتمالا ظرف کمتر از 3 ساعت تعویض برد آیفون 6 پلاس را انجام خواهد داد. اما اگر قرار باشد که با بررسی دقیق اجزای روی برد، این قطعه تعمیر گردد، دیگر مدت زمان 3 ساعت برای انجام تعمیرات کافی نیست و حتی ممکن است این مسئله چند روز هم به طول بیانجامد چون باید قطعات مختلف روی مادربرد تعویض و تست شوند و این پروسه هر بار مقدار زیادی از زمان تعمیرکار را می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی آیفون

شخصا مادربرد آیفون 6 پلاس اپل را تعویض کنید!

شاید شما هیچوقت قادر به تعمیر مادربرد آیفون 6 پلاس اپل نباشید، اما با کمی دقت و حوصله قادر به تعویض آن خواهید بود. برای انجام این کار ابتدا به فروشگاه تجهیزات آیفون 6 پلاس مراجعه کنید و ابزارها و قطعات مورد نیازتان را از این فروشگاه خریداری نمایید. سپس با طی کردن مراحلی که در مقاله آموزش تعویض برد آیفون 6 پلاس اپل شرح داده شده، شخصا قادر به تعویض این قطعه اپل خواهید بود. در حین تعویض مادربرد آیفون 6 پلاس عجله نکنید و تک تک مراحل شرح داده شده را با دقت و حوصله انجام دهید.

 

برای تعمیر برد آیفون 6 پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر.

 

تعمیر برد آیفون 6 پلاس اپل با صرف کمترین هزینه در موبایل کمک

اگر به دنبال مرجعی هستید که تعمیر آیفون 6 پلاس اپل شما را با کمترین هزینه و قیمت و گارانتی کیفیت انجام دهد، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده کنید. کارشناسان تعمیر موبایل کمک برای تعمیر گوشی مشتریان گرامی از جدیدترین متدها و مدرن ترین ابزارهای تعمیر استفاده می‌کنند. برای ثبت سفارش تعمیر برد iphone 6 plus اپل در موبایل کمک کافیست با شماره‌ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید: 

قطعات آیفون 6 پلاس

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل