تعمیر برد آیفون ۶ تعمیر برد آیفون ۶

تعمیر برد آیفون ۶

شاید تصور کنید که تعویض یا تعمیر برد آیفون 6 اپل یک تعمیر هزینه بردار است، اما تعمیرات موبایل کمک با سرویسی که ارائه کرده همه چیز را برایتان ساده تر و کم هزینه تر می‌کند. با موبایل کمک می‌توانید تعمیر برد آیفون 6 اپل را با صرف کمترین هزینه و قیمت ممکن انجام دهید. با ما همراه باشید.ذ

رایج ترین دلایل تعمیر برد آیفون 6 اپل

مادربرد یا اصطلاحا برد آیفون 6 اپل ممکن است بنا به دلایل مختلفی نیازی به تعویض یا تعمیر پیدا کند. حتما می‌دانید که مادربرد گوشی های هوشمند شامل مدارهای الکترونیکی متعدد و قطعات سخت افزاری گوناگونی می‌شود. آی سی های مختلف و بسیار قطعات دیگر روی مادربرد گوشی متصل هستند و در صورتی که برد دستگاه با مشکل مواجه شود در عملکرد تمام این قطعات اختلال ایجاد خواهد شد. اما رایج ترین دلایلی که منجر به تعمیر برد آیفون 6 اپل می‌شوند کدامند؟

 

برای تعمیر برد آیفون 6 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر.

 

اصلی ترین دلیلی که منجر به تعمیر برد آیفون 6 اپل خواهد شد، وارد شدن ضربه به گوشی است. در اغلب موارد ضربه‌ یا فشاری که به آیفون 6 و به ویژه قاب پشت آن وارد می‌شود مستقیما بر روی برد گوشی تاثیرگذار بوده و به آن آسیب می‌رساند. در برخی شرایط دیگر هم آب خوردگی می‌تواند عامل آسیب دیدن برد باشد. برای آشنایی بیشتر با نحوه تعمیر آیفون 6 آب خورده توصیه می‌کنیم حتما مقاله تعمیر آیفون 6 آب خورده را با هزینه کم در موبایل کمک انجام دهید! را مطالعه کنید. در برخی شرایط محدود هم دیده شده که به مرور زمان قطعات سخت افزاری روی برد نظیر آی سی های آن، هارد گوشی و غیره دچار مشکل و اختلال می‌شوند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل آیفون

هزینه تعمیر برد آیفون 6 اپل چقدر است؟

هیچوقت نمی‌توان قبل از بررسی دقیق مادربرد و وضعیت آن در یک آیفون، هزینه تعمیر دستگاه را تخمین زد. اما همیشه باید بدانید که تعمیر برد آیفون 6 اپل یا هر موبایل دیگری می‌تواند یکی از هزینه بردارترین تعمیرات آن گوشی محسوب شود، مگر در شرایطی که شما تعمیرکاری بسیار خبره و حرفه‌ای را سراغ داشته باشید که بتواند خود مادربرد آیفون 6 را تعمیر کند. در برخی شرایط ممکن است فقط یک قطعه خاص در برد گوشی دچار مشکل شده باشد و تعمیرکار به دلیل ناآگاهی تصمیم به تعویض کل برد بگیرد و هزینه گزافی هم برای انجام این کار از شما دریافت کند، در حالی که مشکل برد با تعویض یک قطعه کوچک روی برد قابل رفع بوده است. بنابراین تجربه و حرفه‌ای بودن تعمیرکاری که تعمیر برد آیفون 6 اپل را به وی واگذار می‌کنید می‌تواند تاثیر مستقیمی بر روی هزینه تعمیر دستگاه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیر ال سی دی آیفون ۶ تعمیر برد آیفون 6 اپل را با کمترین هزینه و قیمت انجام دهید

 

برای تعمیر برد آیفون 6 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر.

 

آیا شخصا قادر به تعویض یا تعمیر برد آیفون 6 اپل خواهیم بود؟

تعمیر برد آیفون 6 اپل به هیچ عنوان کار آسانی نیست و مطمئنا شما بدون داشتن تجربه لازم در حوزه تعمیرات مدارهای الکترونیکی قادر به تعمیر این قطعه نخواهید بود. حدود 90 درصد تعمیرکاران موبایل هم با نحوه تعمیر برد آیفون 6 اپل یا گوشی های دیگر آشنایی ندارد و فقط نسبت به تعویض برد گوشی اقدام می‌کنند. اما اگر قصد دارید برد آیفون 6 اپل را تعویض کنید، با کمی دقت قادر به انجام این کار خواهید بود. بدین منظور کافیست ابزارها و قطعات مورد نیاز را از فروشگاه موبایل کمک تهیه کنید و سپس طبق راهنمایی که در مقاله آموزش تعویض برد آیفون 6 اپل ارائه شده پیش بروید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 6 اپل

تعمیر برد آیفون 6 اپل را کمترین هزینه در موبایل کمک انجام دهید!

اگر بنا به هر دلیل نیاز به تعمیر آیفون 6 اپل داشتید و می‌خواهید انجام این کار را به مرجع قابل اعتماد و خرفه‌ای واگذار کنید که با کمترین هزینه همه چیز را مثل روز اولش کند، موبایل کمک بهترین انتخاب پیش رویتان خواهد بود. کارشناسان تعمیر موبایل کمک افراد کاملا حرفه‌ای و با تجربه‌ای هستند که از میان بهترین ها برگزیده شده‌اند و می‌توانند تعمیر برد آیفون 6 اپل را با بهترین کیفیت ممکن و کمترین هزینه برایتان انجام دهند. به منظور ثبت سفارش تعمیر برد آیفون 6 اپل در موبایل کمک کافیست با شماره‌ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیر موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

همچنین در صورت نیاز به خرید گوشی می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید: 

قطعات آیفون 6

خرید قطعه موبایل

 

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل