تعمیر یا تعویض باتری آیفون ۸ تعمیر یا تعویض باتری آیفون ۸

تعمیر یا تعویض باتری آیفون ۸

باتری لیتیوم یونی تمام گوشی ها پس از خرید گوشی به مرور زمان با افت کیفیت مواجه می‌شود و باتری آیفون 8 و سایر آیفون های اپل هم از این مسئله مستثنا نیست. اگر می‌خواهید تعمیر باتری آیفون 8 را با کمترین هزینه ممکن انجام دهید و از اورجینال بودن باتری جدید نصب شده در آیفونتان هم اطمینان داشته باشید، موبایل کمک بهترین انتخاب پیش رویتان خواهد بود. با موبایل کمک همراه باشید.

مشکلات باتری آیفون 8 اپل

باتری گوشی ها یکی از مهم‌ترین اجزای سخت افزاری آن هاست، چون اگر باتری نباشد عملا استفاده از گوشی غیرممکن می‌شود. باتری هایی که در گوشی های موبایل به کار می‌روند از نوع لیتیوم یونی هستند و این باتری ها به مرور زمان با افت کیفیت و توان شارژدهی مواجه خواهند شد. این امر سبب می‌گردد تا کاربر در بازه های زمانی مختلف ملزم به تعویض آن ها شود. باتری آیفون 8 اپل هم از این موضوع مستثنا نیست. اگر به خاطر داشته باشید پیش از این در مقاله رایج ترین مشکلات و تعمیرات آیفون های اپل + راه حل در رابطه با مشکلات رایج باتری آیفون ها صحبت کردیم، اما در برخی شرایط مشکل باتری با انجام هیچ کاری برطرف نمی‌شود و تنها راه رفع مشکل تعویض یا تعمیر باتری خواهد بود.

 

برای تعویض باتری آیفون 8 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

چرا باتری های لیتیوم یونی به مرور ضعیف می‌شوند؟

ماهیت باتری های لیتیوم یونی به گونه‌ای است که به مرور با قرار گرفتن در سیکل های شارژ مجدد با افت ظرفیت و توان شارژدهی رو به رو خواهند شد. متاسفانه این مسئله یک امر طبیعی است و در باتری های لیتیوم یونی گوشی ها قابل رفع نخواهد بود. به همین دلیل تعویض یا تعمیر باتری گوشی ها باید  پس از گذشت دوره خاصی توسط کاربر انجام شود، در غیر این صورت باتری گوشی وی او را کلافه خواهد کرد و دائما با مشکلاتی همچون خالی شدن شارژ و غیره رو به رو می‌شود. باتری آیفون 8 اپل هم دقیقا شرایط مشابه دارد و عموما بعد از 1 الی 2 سال (با توجه به تعداد سیکل های شارژی که در آن ها قرار گرفته) نیاز به تعویض خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 8 

 

تعمیر یا تعویض باتری آیفون 8 | گارانتی اپل

 

آیا تعویض یا تعمیر باتری آیفون 8 اپل سخت است؟

تعویض یا تعمیر باتری آیفون 8 اپل کار خیلی سختی نیست اما نیاز به دقت و مهارت دارد. اگر تا قبل از این باتری آیفون ها را تعویض کرده باشید، احتمالا با کمی دقت قادر به تعویض یا تعمیر باتری آیفون 8 هم خواهید بود، اما اگر به هیچ عنوان تجربه انجام این کار را نداشته باشید، مسلما از پس تعمیر باتری آیفون 8 هم بر نخواهید آمد. اپل در زیر باتری آیفون 8 چسب های نگهدارنده‌ای نصب کرده که جداسازی آن ها باید دقیق و با حوصله انجام گیرد. برای آشنایی با نحوه تعویض و تعمیر باتری آیفون 8 می‌توانید از مقاله آموزش تعویض باتری آیفون 8 اپل استفاده کنید.

 

برای تعویض باتری آیفون 8 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

بیشتر بخوانید: تعمیر تخصصی آیفون

به اورجینال بودن باتری تعویضی دقت کنید!

اگر قصد تعویض باتری آیفون 8 را دارید، حتما دقت کنید که باتری تعویضی و جدید نصب شده در موبایل اورجینال باشد، در غیر این صورت نه تنها مشکلات قبلی شما برطرف نخواهد شد، بلکه ممکن است با مشکلات جدیدی هم رو به رو شوید. استفاده نکردن از یک باتری اورجینال در آیفون های اپل حتی می‌تواند منجر به ایجاد خطراتی مثل آتش گرفتن و انفجار گوشی هم شود. پس همیشه سعی کنید در تعویض یا تعمیر باتری آیفون 8 از باتری اورجینال و اصل استفاده به عمل آورید.

 

تعمیر یا تعویض باتری آیفون 8 | گارانتی اپل

 

هزینه تعمیر باتری آیفون 8 اپل چقدر است؟

خوشبختانه هزینه تعمیر باتری آیفون 8 در مقایسه با سایر تعمیراتی که روی این گوشی صورت می‌گیرند چندان زیاد نیست. عموما باتری آیفون ها نسبت به سایر قطعات سخت افزاری و اصلی آن ها نظیر برد، تاچ و ال سی دی و غیره قیمت کمتری دارد، بنابراین تعویض و تعمیر آن هم هزینه کمتری را برای کاربر به همراه خواهد داشت. اگر می‌خواهید تعمیر باتری آیفون 8 را با کمترین هزینه انجام دهید و در عین حال خیالتان از بابت کیفیت تعمیر صورت گرفته راحت باشد، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

 

برای تعویض باتری آیفون 8 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

تعمیر باتری آیفون 8 را به موبایل کمک بسپارید!

اگر نیاز به تعویض یا تعمیر باتری آیفون 8 داشتید و به دنبال مرجعی هستید که این کار را برای شما با ضمانت اورجینال بودن باتری جدید و همچنین کمترین هزینه ممکن انجام دهد، موبایل کمک بهترین گزینه پیش رویتان خواهد بود. کارشناسان تعمیر موبایل کمک، تعمیر باتری آیفون 8 را با استفاده از مدرن های متدها و ابزارهای تعمیر گوشی انجام خواهند داد. به منظور ثبت سفارش تعمیرات آیفون 8 توسط کارشناسان موبایل کمک کافیست با شماره‌ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون 8

قیمت باتری آیفون 8

قیمت باتری iPhone 8

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل