تعمیر یا تعویض باتری iPhone 8 Plus تعمیر یا تعویض باتری iPhone 8 Plus

تعمیر یا تعویض باتری iPhone 8 Plus

تعمیر باتری آیفون 8 پلاس یکی از مسائلی است که هر کاربری بعد از چند سال استفاده از گوشی iPhone 8 Plus (پس از زمان خرید گوشی) به آن نیاز پیدا می‌کند. اما چطور می‌توانیم تعویض یا تعمیر باتری آیفون 8 پلاس را با کمترین هزینه و قیمت ممکن انجام دهیم؟ با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض باتری آیفون 8 پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

چرا باتری آیفون 8 پلاس نیاز به تعویض یا تعمیر پیدا می‌کند؟

در اغلب موارد باتری لیتیوم یونی که در آیفون 8 پلاس اپل از آن استفاده شده حداقل تا 1 الی 2 سال بدون مشکل انرژی مورد نیاز دستگاه را تامین خواهد کرد. عملکرد خوب باتری آیفون 8 پلاس همیشه یکی از نقاط قوت این گوشی بوده است، اما باتری های لیتیوم یونی یک نقطه ضعف دارند که مربوط به ماهیت و ساختار آن ها می‌شود! ساختار باتری های لیتیوم یونی به گونه‌ای است که به مرور دچار افت توان و ظرفیت شارژدهی می‌شوند و اصطلاحا پس از مدتی زود به زود شارژ خالی می‌کنند. باتری آیفون 8 پلاس اپل هم از این مسئله مستثنا نیست و به همین دلیل خیلی از کاربران بعد از چند سال استفاده از موبایل مذکوز نیاز به تعویض یا تعمیر باتری آیفون 8 پلاس خواهند داشت.

 

تعمیر یا تعویض باتری iPhone 8 Plus | گارانتی اپل

 

هزینه تعویض یا تعمیر باتری آیفون 8 پلاس چقدر است؟

هزینه تعویض یا تعمیر باتری آیفون 8 پلاس خیلی بالا نبوده و به اندازه هزینه تعمیر ال سی دی آیفون یا تعمیر دکمه هوم آیفون آن نمی‌رسد! در بدترین شرایط برای تعمیر باتری آیفون 8 پلاس باید یک باتری جدید جایگزین باتری  فعلی دستگاه شود که این مسئله هزینه خیلی بالایی نخواهد داشت. بنابراین اگر باتری آیفون 8 پلاس شما به خوبی انرژی مورد نیاز دستگاه را تامین نمی‌کند و اصطلاحا زود شارژ خالی می‌کند، نگران هزینه تعمیر آن نباشید و تعمیر باتری آیفون 8 پلاس را در دستور کار خود قرار دهید.

 

برای تعویض باتری آیفون 8 پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

آیا تعویض باتری آیفون 8 پلاس کار سختی است؟

تعویض باتری آیفون 8 پلاس کار نسبتا سختی است و نیاز به تجربه کافی دارد. اگر تا پیش از این تجربه تعمیر گوشی های موبایل و به ویژه آیفون های اپل را نداشته‌اید، نمی‌توانید شخصا تعویض یا تعمیر باتری آیفون 8 پلاس را انجام دهید. یکی از سخت ترین بخش های تعویض باتری آیفون 8 پلاس مربوط به جداسازی چسب های زیر آن می‌شود که باید با دقت از زیر باتری جدا گردند تا بتوان باتری گوشی را بدون دردسر از جایگاهش خارج کرد. بنابراین تعویض یا تعمیر باتری آیفون 8 پلاس کار آسانی نیست و بهرت است انجام آن به فردی متخصص واگذار شود. متاسفانه خیلی از تعمیرکاران موبایل در حین تعویض باتری گوشی های به قدری فشار به گوشی وارد می‌کنند که سایر اجزای سخت افزاری و سالم دستگاه دچار مشکل می‌شود.

 

تعمیر یا تعویض باتری iPhone 8 Plus | گارانتی اپل

 

بیشتر بخوانید: راهنمای تعویض باتری تمامی مدل‌های آیفون اپل

چگونه شخصا تعویض یا تعمیر باتری آیفون 8 پلاس را انجام دهیم؟

اگر فکر می‌کنید که تجربه کافی در حوزه تعمیرات موبایل را دارید و می‌توانید شخصا تعمیر باتری آیفون 8 پلاس را انجام دهید، کافیست با مراجعه به فروشگاه موبایل کمک یک باتری اورجینال آیفون 8 پلاس و همچنین ابزارهای لازم برای تعمیر این گوشی را تهیه کنید. سپس از راهنمای تصویری که در مقاله آموزش تعویض باتری آیفون 8 پلاس اپل + ویدئو ارائه شده به منظور تعویض باتری آیفون 8 پلاس خود استفاده به عمل آورید.

 

برای تعویض باتری آیفون 8 پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات گوشی اپل در تهران

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 8 پلاس اپل

حتما در آیفون 8 Plus از باتری اورجینال استفاده کنید!

یکی از نکات بسیار مهمی که باید در حین تعویض یا تعمیر باتری آیفون 8 پلاس به آن توجه کنید این است که حتما باتری جدید و جایگزین دستگاه اورجینال باشد. به هیچ عنوان از باتری های غیر اورجینال در آیفون های اپل استفاده نکنید چون نه تنها بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی همان شرایط قبل را برایتان ایجاد می‌کنند، بلکه حتی در خیلی از موارد ریسک بروز حوادثی همچون آتش گرفتن و انفجار گوشی را هم در پی خواهند داشت. بنابراین همیشه توجه کنید که در تعویض یا تعمیر باتری آیفون 8 پلاس از یک باتری اورجینال و کاملا اصل استفاده شود. باتری های آیفون عرضه شده در فروشگاه موبایل کمک همگی اصل و اورجینال هستند.

 

تعمیر یا تعویض باتری iPhone 8 Plus | گارانتی اپل

 

تعمیر باتری آیفون 8 پلاس را با کمترین هزینه در موبایل کمک انجام دهید!

اما اگر به دنبال بهترین روش برای تعویض یا تعمیر باتری آیفون 8 پلاس هستید که کمترین هزینه ممکن را هم برایتان به همراه داشته باشد، موبایل کمک بهترین گزینه پیش رویتان خواهد بود. کارشناسان تعمیر موبایل کمک با دسترسی به جدیدترین و مدرن ترین ابزارها و متدهای تعمیرات گوشی، تعمیر آیفون 8 پلاس را برایتان انجام خواهند داد. به منظور ثبت سفارش تعویض باتری آیفون 8 پلاس توسط کارشناسان موبایل کمک کافیست با شماره ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

 

برای تعویض باتری آیفون 8 پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون 8 پلاس

قیمت باتری آیفون 8 پلاس

باتری iPhone 8 Plus

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل