تعمیر یا تعویض باتری آیفون ۶ پلاس تعمیر یا تعویض باتری آیفون ۶ پلاس

تعمیر یا تعویض باتری آیفون ۶ پلاس

باتری آیفون 6 پلاس اپل هم مثل باتری دیگر گوشی های هوشمند به مرور زمان با افت توان و کیفیت شارژدهی مواجه می‌شود. با سرویس تعمیرات موبایل کمک می‌توانید تعمیر باتری آیفون 6 پلاس را ظرف کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

دلیل افت تدریجی کیفیت شارژدهی باتری آیفون 6 پلاس چیست؟

باتری تمام گوشی های هوشمند به مرور زمان با افت کیفیت شارژدهی و عملکرد ضعیف باطری آیفون مواجه می‌شوند و این مسئله فقط مختص آیفون 6 Plus اپل نیست! دلیل این امر با ماهیت و ساختار باتری های لیتیوم یونی ارتباط دارد که در گوشی ها از آن ها به عنوان منبع تغذیه قابل شارژ استفاده به عمل می‌آید. متاسفانه ساختار باتری های لیتیوم یونی به گونه‌ای است که با گذشت زمان و به تدریج ظرفیت نهایی آن ها کم و کم تر می‌شود و بدین ترتیب باتری دستگاه برای تامین انرژی مورد نیاز آن به تدریج ضعیف و ضعیف تر عمل خواهد کرد. به همین دلیل است که کاربران بعد از چند سال استفاده از یک گوشی با مشکل خالی شدن زود هنگام شارژ باتری مواجه می‌شوند. بنابراین خالی شدن شارژ باتری و افت کیفیت شارژدهی آن فقط مختص آیفون 6 پلاس اپل نبوده و با ماهیت باتری های لیتیوم یونی ارتباط دارد.

 

برای تعویض باتری آیفون 6 پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

چه راهی برای جلوگیری از کاهش کیفیت باتری آیفون 6 Plus وجود دارد؟

متاسفانه افت تدریجی کیفیت شارژدهی باتری های لیتیوم یونی به مرور اتفاق می‌افتد و هیچ راهی برای جلوگیری از آن وجود ندارد، اما با توجه به یک مسئله خاص می‌توان تا حد زیادی سرعت کاهش کیفیت شارژدهی باتری گوشی را کم کرد. این مسئله مربوط به دور نگه داشتن گوشی از گرمای شدید می‌شود! گرما اصلی ترین عاملی است که باتری های لیتیوم یونی را تضعیف می‌کند. هرچقدر باتری لیتیوم یونی آیفون 6 پلاس شما بیشتر در معرض گرما قرار گیرد، افت کیفیت شارژدهی و ظرفیت آن هم با سرعت بیشتری اتفاق می‌افتد. بنابراین برای جلوگیری از این مسئله سعی کنید تا حد امکان از وارد شدن گرما به باتری آیفونتان جلوگیری کنید.

هزینه تعمیر باتری آیفون 6 پلاس چقدر است؟

عموما تعمیر باتری آیفون 6 پلاس با تعویض این قطعه انجام می‌گیرد! یعنی در واقع تعمیر خاصی نمی‌تواند روی باتری لیتیوم یونی گوشی صورت پذیرد. بنابراین عموما تعمیرکاران با تعویض باتری آیفون 6 پلاس مشکل شارژدهی آن را برطرف می‌کنند. خوشبختانه هزینه تعویض یا تعمیر باتری آیفون 6 پلاس چندان زیاد نیست و در مقایسه با تعمیراتی همچون تعویض LCD آیفون 6 PLUS یا تعویض مادربرد 6 پلاس به مراتب هزینه کمتری دارد. اگر می‌خواهید تعمیر باتری آیفون 6 پلاس خود را با صرف کمترین هزینه ممکن انجام دهید، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

برای تعویض باتری آیفون 6 پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

تعمیر یا تعویض باتری آیفون 6 پلاس

تعمیر یا تعویض باتری آیفون 6 پلاس اپل چقدر زمان می‌برد؟

خوشبختانه تعویض باتری آیفون 6 پلاس اپل خیلی کار زمان‌گیری نیست. البته میزان زمانی که برای انجام این کار باید صرف شود ارتباط مستقیمی هم به تجربه تعمیرکار و سرعت عمل وی دارد، اما در حالت عادی عموما تعمیرکاران موبایل، تعویض باتری iPhone 6 Plus را در کمتر از 2 ساعت انجام می‌دهند. اگر می‌خواهید باتری آیفون 6 پلاس خود را در کوتاه ترین زمان ممکن تعویض کرده و گوشی را با ضمانت تحویل بگیرید، موبایل کمک بهترین سرویسی است که قادر به استفاده از آن خواهید بود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 6 پلاس 

اورجینال بودن باتری جدید مهم ترین مسئله است!

اگر قرار است باتری آیفون 6 پلاس شما تعویض شود، حتما یک باتری اورجینال و کاملا اصل را برای نصب در گوشی انتخاب کنید. اگر باتری فیک یا تقلبی در آیفون نصب نمایید، ظرف مدت زمان کوتاهی دوباره مشکلات قبل نمایان می‌شوند و با افت کیفیت شارژدهی باتری رو به رو خواهید شد. نصب باتری های تقلبی حتی می‌تواند منجر به دبروز حوادثی همچون آتش گرفتن و انفجار گوشی هم شود.

متاسفانه برخی از تعمیرکاران موبایل باتری های تقلبی را به جای باتری اورجینال به مشتریان و کاربران می‌فروشند و بدین صورت باتری تقلبی را به جای باتری اصل در گوشی آن ها نصب می‌کنند که ممکن است منجر به منفجر شدن گوشی هوشمند شما گردد. پس سعی کنید تعمیر باتری آیفون 6 پلاس را به تعمیرکاری قابل اعتماد و مطمئن واگذار کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی اپل

تعویض باتری آیفون 6 پلاس را خودتان انجام دهید!

تعویض باتری آیفون 6 پلاس اپل کار خیلی سختی نیست و شما خودتان هم با کمی دقت و حوصله قادر به انجام این کار خواهید بود. نحوه دقیق تعویض باتری این گوشی در مقاله آموزش تعویض باتری آیفون 6 پلاس اپل شرح داده شده است، بنابراین می‌توانید با طی کردن مراحلی که در آن عنوان شده، خودتان به تدریج باتری آیفون 6 پلاس را تعویض کنید. برای تهیه کردن ابزارهای مورد نیاز و همچنین باتری اورجینال گوشی هم کافیست به فروشگاه قطعات موبایل  شرکت موبایل کمک مراجعه نمایید و قطعات مورد نیازتان را تهیه کنید. سعی کنید تمام مراحل تعمیر را طبق آموزش ارائه شده دنبال نمایید تا با هیچ مشکلی رو به رو نشوید.

 

برای تعویض باتری آیفون 6 پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

تعمیر باتری آیفون 6 پلاس با کمترین هزینه در موبایل کمک

اگر می‌خواهید تعویض یا تعمیر باتری و کلیه تعمیرات آیفون 6 پلاس اپل خود را به مرجعی قابل اعتماد واگذار کنید که ضمانت کند باتری اورجینالی در گوشی شما نصب می‌شود، موبایل کمک بهترین گزینه پیش رویتان خواهد بود. کارشناسان تعمیر این مرکز با دسترسی به جدیدترین متدها و ابزارهای تعمیر، باتری آیفون 6 Plus شما را تعویض خواهند کرد و تمام تعمیرات صورت گرفته در دستگاه را هم ضمانت می‌کنند. به منظور ثبت سفارش تعمیر باتری آیفون 6 پلاس اپل در موبایل کمک کافیست با شماره‌ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه سفارش آنلاین تعمیر گوشی در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی آیفون 6 Plus

قیمت باتری آیفون 6 پلاس

باتری iPhone 6 Plus 

 

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل